Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samankaltaisia kokemuksia. Kukaan järkevä mies ei hukkaa aikaansa tällaisen koirahössöttäjän kanssa
Tinderissä koiranaisia on noin 80% tarjonnasta, miksiköhän ovat sinkkuina niin sankoin joukoin..
Koska normaaleja miehiä on niin vähän.
Just. Suurin osa miehistä on isoja mieslapsia, jotka yrittää siirtyä suoraan äitinsä tai exänsä paapomisen alta seuraavan naisen huollettavaksi. Koirahan on suuri este sille, että mies saisi olla naisen ainoa lapsi. Siksi.
Ei, vaan siksi että minä en erikoisemmin pidä koirista enkä itsellenikään hankkisi koiraa. Sama lasten kanssa.
Kaffebulla kirjoitti:
No tuskin kellään eläin vie kaikkea huomiota. Onhan ihmisillä lapsiakin, ja silti ovat parisuhteessa. Kyllähän ne lapset vievät paljon enemmän huomiota ja resursseja ihmiseltä kuin joku lemmikki.
Minulle on ihan ok, jos miehellä on lemmikki, mutta lapset ovat nounöu.
Riippuu lapsien iästä ja lapset kasvavat joskus itsenäisiksi, toisin kuin koira. Kuin olisi ikuinen nakki taaperon lapsenvahtina. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samankaltaisia kokemuksia. Kukaan järkevä mies ei hukkaa aikaansa tällaisen koirahössöttäjän kanssa
Tinderissä koiranaisia on noin 80% tarjonnasta, miksiköhän ovat sinkkuina niin sankoin joukoin..
Miksi nainen, jolla on koira, menee noin joidenkin tunteisiin että niitä omia aggressiota täytyy levittää useissa viesteissä? Onko teillä miehillä joku alemmuuskompleksi tai lapsuuden trauma, kun äiti ei välittänyt? Vai ottaako se jotenkin itsetunnolle, kun ette olekaan naiselle maailman napoja?
Jos ei ole koiraihminen, niin ei sitten tapaile sellaista naista, jolla on koira. Ne kuvat tai profiilit voi ohittaa. Miten voi olla niin h***etin vaikeaa käsittää tämä. Vai onko teillä joku pakkomielle valita aina se koiran omistaja, jotta saatte taas oksentaa sen oman ahdistuksen keskustelupalstoille? Ihme häiriintynyttä sakkia.
Jos minua ärsyttää miehessä joku asia, niin en minä siihen aikaani sen enempää tuhlaa. Eläinihmisenä sanon ei-eläinihmiselle heti, että miksi yrität tuhlata molempien aikaa. Ei se sen enempää naukumista kaipaa.
Sinullahan tämä eniten meni tunteisiin, älä projisoi.
No niin, ensimmäinen aggressio-oksennus, I proved my point...se koira älähtää... :D ja oikein sivistyssanalla varustettuna, jotta saataisiin vielä vähän ylemmyydentunnetta mukaan :D
Ja taas kerran itse olet se aggressiivinen tässä, vaikka yrität peittää sitä tuolla passiivisaggresiivisella hymiöllä. Koitahan rauhoittua nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen, jolla on koira, menee noin joidenkin tunteisiin että niitä omia aggressiota täytyy levittää useissa viesteissä? Onko teillä miehillä joku alemmuuskompleksi tai lapsuuden trauma, kun äiti ei välittänyt? Vai ottaako se jotenkin itsetunnolle, kun ette olekaan naiselle maailman napoja?
Jos ei ole koiraihminen, niin ei sitten tapaile sellaista naista, jolla on koira. Ne kuvat tai profiilit voi ohittaa. Miten voi olla niin h***etin vaikeaa käsittää tämä. Vai onko teillä joku pakkomielle valita aina se koiran omistaja, jotta saatte taas oksentaa sen oman ahdistuksen keskustelupalstoille? Ihme häiriintynyttä sakkia.
Jos minua ärsyttää miehessä joku asia, niin en minä siihen aikaani sen enempää tuhlaa. Eläinihmisenä sanon ei-eläinihmiselle heti, että miksi yrität tuhlata molempien aikaa. Ei se sen enempää naukumista kaipaa.
Ei ole kyse tuosta sinun tulkinnasta vaan siitä, että liian monesti "koiranaiset" suhtautuvat myös siihen sulhasehdokkaaseen samalla tavalla kuin koiraansa, miehen tulisi toimia ja käyttäytyä juuri niin kuin se piskikin.. ja siinä on silloin sellainen tilanne, josta kaikenlainen normaalin ihmissuhteen elementit uupuvat täysin.
Tai pikemminkin koiraa pidetään lapsen korvikkeena, kun ei ole rahkeet riittäneet muodostamaan ihmissuhteita niin että saisi oikeita lapsia. Koiralle lässytetään ja kutsutaan itseä sen äidiksi. Annetaan riehua ja häiritä muita ja pahimmissa tapauksissa koira saa nukkua sängyssä ja hyvä kun ei hypi selän päällä kun on seksi käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Suurin osa miehistä on isoja mieslapsia, jotka yrittää siirtyä suoraan äitinsä tai exänsä paapomisen alta seuraavan naisen huollettavaksi. Koirahan on suuri este sille, että mies saisi olla naisen ainoa lapsi. Siksi.
Tai ehkä vaan ei kiinnosta elämä, jossa jonkun elukan rakko ja muut tarpeet määrittelevät milloin pitää nousta sängystä tai mihin lähdetään reissuun, milloin ja kuinka pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se pointti, että jos on vaikea saada naiselta minkäänlaista huomiota, kun eläin vie kaiken huomion. Miksi yleensä tavata, jos näin on?
Jos sinussa on jotain huomioitavaa, niin kyllä se nainen sinut huomioi. Pitäisikö antaa vähän enemmän huomiota sille naiselle, niin se voisi kiinnostua sinusta? Vai odotatko vaan surkeana vieressä, että jos se alkaisi kohta sinua hyysämään ja passaamaan. Aika surkea on suomalaisen miehen tila, jos kokee jäävänsä toiseksi koiralle. Se on kyllä peiliin katsomisen paikka.
Onhan tuossa se hyvä puoli, että tietää etukäteen miten mies käyttäytyy, jos perheeseen syntyy lapsi. Vauva se vasta naisen huomion vie, sitä ei kaikki miehet kestä.
Aivan eri asia, mutta naisten mielestä ilmeisesti vauva ja koira ovat ihan samalla tasolla ja sehän se ongelma onkin.
Kamalampia deittejä ovat olleet hyvin älykkäät, mutta hyvin katkerat miehet. Nämä käyttävät älykkyyttään ilkeyteen. Käytetään hienoja lauserakenteita ja virheetöntä kieltä, jolla heitetään jotain hienovaraista ilkeyttä naiselle, ja nautitaan omasta terävyydestä niin, että meinataan pakahtua. Korjataan toisen puhumista tai jotain whatsup-viestien kielioppia. Korostetaan jatkuvasti omaa älykkyyttä tai korkeaa koulutusta. Huono itsetunto kai siellä katkeruuden takana kuitenkin on, muuten ei tarvitsisi yrittää koko ajan tallata toista pienemmäksi. Jotenkin hyvin surullista elämää.
Sitten loukkaannutaan eikä voida ollenkaan käsittää, kun lopetan tapailun. Minä taas lähden helpottuneena kotiin, päällimmäisenä tunteena sääli näitä miehiä kohtaan. Ja arvostan aina vaan enemmän niitä viisaita ja empatiakykyisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä vaan ei kiinnosta elämä, jossa jonkun elukan rakko ja muut tarpeet määrittelevät milloin pitää nousta sängystä tai mihin lähdetään reissuun, milloin ja kuinka pitkäksi aikaa.
Mutta naista pitäisi kiinnostaa ne miehen kakarat, joiden (sekä lasten äidin) tarpeet ja vaatimukset määrittelevät milloin voidaan olla yhdessä, päästäänkö lähtemään reissuun lainkaan ja kuinka pitkäksi aikaa. Samalla saa vielä passata ja olla kotipiikana niille kakaroille, kun mies sysää vastuun uudelle kakkosäidille. Juu ei todellakaan kiinnosta.
Mä olen tullut hyvin varovaiseksi. En anna uusille tuttavuuksille ns. oikeaa puhelinnumeroani, vaan Prepaid-liittymän numeron. Jonka vaihdan aika usein. Sama kuvio Watsapin kanssa, vakituisen numeron tietävät vain luotettavat tuttavuudet.
Miksi olen lopettanut tapailun?
- Osoittautui, ettei ollutkaan juuri mitään yhteistä vaikka aluksi vaikutti tosi lupaavalta. Parhaimmillaan ja toivottavimmillaan tuommoinen selviää heti, toisinaan voi mennä muutamakin tapaamiskerta siihen että homma lässähtää.
- Ruma kielenkäyttö, oudot puheenaiheet, rasistiset mielipiteet.
- Huonot käytöstavat, jatkuva pelleilyn viljely.
- Vänkyttäen värisevällä äänellä väkevästi paikallisella murteella puhuminen.
- Meluisuus. Puhuu aina kovaäänisesti, ei osaa säätää puheääntään, raahaa tuolia niin että koko kahvila kaikuu, kolauttelee tavaroita, huudattaa auton poppikoneita lujaa.
- Pakkoliikkeet. En vain jaksaisi parisuhteessa sellaista, joten oli rehellisempää panna peli poikki heti alkuunsa.
- Huomattava hengityksen haju. Niin että metrin päästä tuntuu käryt sieraimessa.
- Tupakointi, nuuskaaminen, huumekuviot.
- Ihan jatkuva puhelimen raplaaminen, vahtaaminen ja katsominen. Jos ei muuten, niin muka huomaamattomasti ja toistuva "ai siis mitä sanoit" -kommentti sen takia.
- Kuulopuheet. Jos ystävä(tär)/tuttu sanoo, että toi vonkaa koko ajan ja yrittää saada aina uutta tavaraa pyöritykseen, niin eipä paljon kiinnosta olla se pano numero #117
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi kolmansilla treffeillä olevansa pienen lapsen isä, ja nyt kun hänellä on jälkikasvua niin on kuulemma saavuttanut elämässään kaiken ja ei haittaisi jos hän vaikka kuolisi huomenna... Tapailu loppui aikalailla tuohon kommenttiin.
Miksi? Tasapainoinen ja tyytyväinen ihminen jonka ei tarvitse juosta koko elämäänsä asioiden perässä. Ei varmaan pöllömpi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse tuosta sinun tulkinnasta vaan siitä, että liian monesti "koiranaiset" suhtautuvat myös siihen sulhasehdokkaaseen samalla tavalla kuin koiraansa, miehen tulisi toimia ja käyttäytyä juuri niin kuin se piskikin.. ja siinä on silloin sellainen tilanne, josta kaikenlainen normaalin ihmissuhteen elementit uupuvat täysin.
En tunne yhtäkään 'koiranaista', joka käyttäytyisi noin ja tunnen heitä monia, itseni mukaanlukien.
Olettekohan te pojat nyt keränneet kaikki ne 'koiranaiset', joilla on kolme alaikäistä lasta, pari isoa rotweileriä, tupakka suupielessä ja vapaalippu Kelan taikaseinään?
Sitä paitsi, minun koirani puolustaa tarvittaessa minua, tykkää minusta ehdoitta ja on täysin lojaali. Minä ihan mielelläni tosiaan näkisin samat piirteet miehessänikin. Valitettavasti olen törmännyt juurikin niihin miehiin, joiden mielestä tosiaan nämä eivät kuulu normaalin ihmissuhteen elementteihin.
Ei kukaan ihminen ansaitse ehdotonta tykkäämistä ja lojaaliutta, vain typerys antaisi jollekin noita asioita. Tai yksinkertainen elukka, joka on sinusta riippuvainen. Ihmisten kesken nämä jutut pitää ansaita olemalla niiden arvoinen. Ehkä siksi monelle on helpompi ottaa se koira, se ei vaadi liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naista pitäisi kiinnostaa ne miehen kakarat, joiden (sekä lasten äidin) tarpeet ja vaatimukset määrittelevät milloin voidaan olla yhdessä, päästäänkö lähtemään reissuun lainkaan ja kuinka pitkäksi aikaa. Samalla saa vielä passata ja olla kotipiikana niille kakaroille, kun mies sysää vastuun uudelle kakkosäidille. Juu ei todellakaan kiinnosta.
Ei pidä, jokainen saa valita seuransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai pikemminkin koiraa pidetään lapsen korvikkeena, kun ei ole rahkeet riittäneet muodostamaan ihmissuhteita niin että saisi oikeita lapsia. Koiralle lässytetään ja kutsutaan itseä sen äidiksi. Annetaan riehua ja häiritä muita ja pahimmissa tapauksissa koira saa nukkua sängyssä ja hyvä kun ei hypi selän päällä kun on seksi käynnissä.
Eli sinun järjenjuoksullasi koiraihmisillä ei ole lapsia?
No joo, meillä ei lässytetä koiralle. Meillä sille luetaan klassikoita, esim. just nyt on menossa Alastalon salissa. Sen jälkeen on keskustelukerho, johon kuuluu myös naapurin pekingeesi Pertti sekä toisen naapurin perseilevä peruskoira Unto. Siinä kuulkaa keskustelu käy kuumana, kun luettua tekstiä analysoidaan. Nauraishan ne kaikki, jos menisin siihen lässyttämään että 'kuka se on hyvä poika, tui tui'. Juu ei jotain rajaa.
Eikä suostunu nukkumaan omassa sängyssäkään. Kuulemma mun miesystävällä on hygieniassa parantamisen varaa. Huomannu kyllä itse saman juu, antanu asian olla, mutta kun tolla meidän koiralla on enemmän tota nokkaa, niin ehkä se sitten haisee moninkertaisesti pahemmalta. Mene ja tiedä.
Eikä toi hirveesti kait riehukaan. Kerran sai ihan järjettömän hepulin, kun ups:n kuski soitti ovikelloa. Sanoin sille sitten, että koita ny rauhoittua, että eikö toi oo vähän vanhanaikaista koiraltakin haukkua postimiestä. Otti nokkiinsa, siis siihen pitkään...se oli tilannu verkkokaupasta koppiinsa uudet led-valot hämäräkytkimellä. Intoili niitä. No, ei muuta kun anteeks pyytämään ja annoin sille kaapista ruuvimeisselin tassuun.
Niin että onhan noita... kaikenlaisia...mielipiteitä...
En ensimmäisenä ja viimeisenä yhteisenä yönä saanut unta kun kello raksutti kovaäänisesti, mies hermostui ja alkoi pilkata erityisherkäksi.
Vaimo sai vihiä joten piti ottaa taukoa
Kolmansilla treffeillä olin alkuillasta miehen luona, hän kysyi haittaisiko jos hänen ystävänsä (nainen) tulisi poikkeamaan. Minulle sopi, en ottanut tapailua kovinkaan tosissani koska mies ei oikeastaan ollut tyyppiäni enkä muutenkaan ole mustasukkainen tai reviiritarkka luonteeltani.
Naisen oltua hetken asunnolla kävin parvekkeella yksin tupakalla, takaisin tullessani mies ja nainen olivat hävinneet. Tajusin että vessan ovi oli lukossa ja kummatkin siellä. Odotin todella epäuskoisena hetken ("kaipa tälle on jokin selitys") mutta sitten nöyryytettynä ja kiukkuisena keräsin tavarani ja lähdin.
Mies soitteli ja soitteli perään heti lähdettyäni, en vastannut. Lopulta päätin että haluan kuulla millainen sepustus tilanteesta on saatavilla ja vastasin. Mies toisteli että asia ei ole sitä miltä se näytti ja voisinko tulla takaisin, hän ei halunnut puhua aiheesta puhelimessa. En suostunut ja lopulta mies epätoivoisen kuuloisena selitti että hän joutuu nyt vaikeuksiin koska hänen puhelintaan todennäköisesti kuunnellaan, mutta hyvä on; ei ollut kyse seksistä, vaan hän vain myi naiselle huumeita (en enää muista mitä) ja oli auttanut oikean annostuksen ottamisessa.
No mutta, sittenhän kaikki onkin ok! XD Not.
Käskin miehen pysyä minusta kaukana, ja muistaakseni en kuullutkaan hänestä enää tuon jälkeen.
"Raitis, tavoitteellinen ja urheilullinen" nainen paljastui huomattavan ylipainoiseksi elämäntapatyöttömäksi, jonka harrastuksena oli istua lähipubissa 4-5 päivänä viikossa. Kyseessä vielä nuori 23-vuotias nainen.
Mää treffasin yhen mies ehdokkaan puhuttiin puhelimessa mukavia halusi kovasti perustaa kanssani perheen mulla 2 poikaa 1v ja 7v hänellä myöskin 2poikaa ne olivat isompia. Tapasin hänet 3 kertaa hän alkoi esittää minulle omia vaatteita mm nyt kun muutamme yhteen sinulla on parempi auto annat sen minulle etkä aja enää metriäkään autolla ja kaiken huippu oli kun hän sanoi nyt kun muutetaan yhteen sinä menet omien lastesi kanssa joka toinen viikonloppu hotelliin omin kustannuksin kun minun omat poikani tulee käymään ja naapurille sanot jos kysyy olet vain siivoojana täällä en siis olisi saanut kertoo asuvani hänen kanssa. Onneksi tajusin nopeeta asian laidan ja laitoin hänet mappi ööhön lopullisesti🤬🤬😡😠🤐
Voisiko näistä vaagtimuksista yms. kuulla enemmän jotenkin?