Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Kun nainen tapaa miehen, hän näkee miltä mies näyttää.
Mies joutuu odottamaan 4-10 treffit, ennen ensimmäistä yötä yhdessä ja aamulla usein paikalle kävelee täysin tunnistamaton henkilö.
Vähemmän meikkiä arvon neidot.
Typerys vwtwlys valehteleva pa ska haisinja oli ruma alkoholisti ja rosvo muutenkin ym esim
Todella outoa kirjoitti:
Kun nainen tapaa miehen, hän näkee miltä mies näyttää.
Mies joutuu odottamaan 4-10 treffit, ennen ensimmäistä yötä yhdessä ja aamulla usein paikalle kävelee täysin tunnistamaton henkilö.
Vähemmän meikkiä arvon neidot.
Tällainen perusohje, joka yleensä jo lapsilla on selvänä:
Jos ihmisellä on runsaasti meikkiä, se ei ole hänen oikea ulkonäkönsä. Siis hän ei siltä näytä. Ja voi näyttää sitä enemmän erilaiselta, mitä enemmän sitä lateksia pinnassa on. Ja jos meikkaa kovasti, on yleensä joko tosi itserkas (oma pärstä maapallon kiinnostavin asi) tai epävarma. Tai molempia.
T: nainen, joka tuntee muutaman tällaisen supermeikkaajan.
Esitteli vanhoja valokuvia ex-kumppaneistaan. En ymmärrä miksi.👮👷🎅👳👲
Pusukielto💋, joka vain jatkui ja jatkui...👎
Naisella koiria, eli oli ns. koiraämmä.
Nainen ei jaksanut tapailla😑👎
Nainen yritti harrastaa seksiä kanssani, vaikka ei oltu kunnolla tutustuttu. Onneksi naisen ystävä saapuui sopivasti paikalle pelastamaan tukalasta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Esitteli vanhoja valokuvia ex-kumppaneistaan. En ymmärrä miksi.👮👷🎅👳👲
Mies oli seurustellut useiden kanssa, mutta esitteli vain yhden kuvia ja kuvia heistä pariskuntana saatesanoilla, että tämä nainen oli hänen elämänsä rakkaus. No, ihan hyvä oli kuulla heti alkutaipaleella, että se paikka on varattu, ja vain jotain laimeaa sudetta nyt tarjolla. Ehkäpä jostakusta on ohittamaton tilaisuus, mutta minä jätin kokeilematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samankaltaisia kokemuksia. Kukaan järkevä mies ei hukkaa aikaansa tällaisen koirahössöttäjän kanssa
Tinderissä koiranaisia on noin 80% tarjonnasta, miksiköhän ovat sinkkuina niin sankoin joukoin..
Miksi nainen, jolla on koira, menee noin joidenkin tunteisiin että niitä omia aggressiota täytyy levittää useissa viesteissä? Onko teillä miehillä joku alemmuuskompleksi tai lapsuuden trauma, kun äiti ei välittänyt? Vai ottaako se jotenkin itsetunnolle, kun ette olekaan naiselle maailman napoja?
Jos ei ole koiraihminen, niin ei sitten tapaile sellaista naista, jolla on koira. Ne kuvat tai profiilit voi ohittaa. Miten voi olla niin h***etin vaikeaa käsittää tämä. Vai onko teillä joku pakkomielle valita aina se koiran omistaja, jotta saatte taas oksentaa sen oman ahdistuksen keskustelupalstoille? Ihme häiriintynyttä sakkia.
Jos minua ärsyttää miehessä joku asia, niin en minä siihen aikaani sen enempää tuhlaa. Eläinihmisenä sanon ei-eläinihmiselle heti, että miksi yrität tuhlata molempien aikaa. Ei se sen enempää naukumista kaipaa.
Akalla on HIV. Meni fiilikset.
Takertuvainen. Hänelle olisi pitänyt heti olla vastaamassa eikä ymmärtänyt, jos olin töissä (vuorotyö). Jos en vastannut riittävän ajoissa, alkoi kysely olenko suuttunut.
Halusi myös lapsia. Minä en. Olen jo 41-vuotias ja olen omani tehnyt. Nyt odottelen mummoutumista jossain vaiheessa, joten ei enää kiitos lisää lapsia itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samankaltaisia kokemuksia. Kukaan järkevä mies ei hukkaa aikaansa tällaisen koirahössöttäjän kanssa
Tinderissä koiranaisia on noin 80% tarjonnasta, miksiköhän ovat sinkkuina niin sankoin joukoin..
Miksi nainen, jolla on koira, menee noin joidenkin tunteisiin että niitä omia aggressiota täytyy levittää useissa viesteissä? Onko teillä miehillä joku alemmuuskompleksi tai lapsuuden trauma, kun äiti ei välittänyt? Vai ottaako se jotenkin itsetunnolle, kun ette olekaan naiselle maailman napoja?
Jos ei ole koiraihminen, niin ei sitten tapaile sellaista naista, jolla on koira. Ne kuvat tai profiilit voi ohittaa. Miten voi olla niin h***etin vaikeaa käsittää tämä. Vai onko teillä joku pakkomielle valita aina se koiran omistaja, jotta saatte taas oksentaa sen oman ahdistuksen keskustelupalstoille? Ihme häiriintynyttä sakkia.
Jos minua ärsyttää miehessä joku asia, niin en minä siihen aikaani sen enempää tuhlaa. Eläinihmisenä sanon ei-eläinihmiselle heti, että miksi yrität tuhlata molempien aikaa. Ei se sen enempää naukumista kaipaa.
Sinullahan tämä eniten meni tunteisiin, älä projisoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se pointti, että jos on vaikea saada naiselta minkäänlaista huomiota, kun eläin vie kaiken huomion. Miksi yleensä tavata, jos näin on?
No tuskin kellään eläin vie kaikkea huomiota. Onhan ihmisillä lapsiakin, ja silti ovat parisuhteessa. Kyllähän ne lapset vievät paljon enemmän huomiota ja resursseja ihmiseltä kuin joku lemmikki.
Minulle on ihan ok, jos miehellä on lemmikki, mutta lapset ovat nounöu.
Ylipaino, polttaminen, alkoholismi ja paksut nilkat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan tämä eniten meni tunteisiin, älä projisoi.
No niin, ensimmäinen aggressio-oksennus, I proved my point...se koira älähtää... :D ja oikein sivistyssanalla varustettuna, jotta saataisiin vielä vähän ylemmyydentunnetta mukaan :D
Treffikaveri käytti aivan liikaa hajusteita, eikä huomautuskaan auttanut tähän. Hirveä päänsärky joka tapaamisen jälkeen. Älkää ihmiset kylpekö siinä parfyymissä tai partavedessä. Yksi suihkaus on enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse tuosta sinun tulkinnasta vaan siitä, että liian monesti "koiranaiset" suhtautuvat myös siihen sulhasehdokkaaseen samalla tavalla kuin koiraansa, miehen tulisi toimia ja käyttäytyä juuri niin kuin se piskikin.. ja siinä on silloin sellainen tilanne, josta kaikenlainen normaalin ihmissuhteen elementit uupuvat täysin.
Se sanoi että sillä on kakara.