Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Yksi sanoi, ettei koe mitään tunteita eläimiä kohtaan. Eli ei varsinaisesti niitä inhoa, mutta ei niistä pidäkään.
Itse rakastan eläimiä ja minulla oli niitä ja oli vaikea kuvitella yhteistä tulevaisuutta, jos kodissamme asuvat eläimet olisivat olleet vain minulle tärkeitä. (Nykyinen puolisoni rakastaa lemmikkejäni.
Miehessä, joka rakastaa eläimiä, täytyy olla jotain todella pahasti vialla. Pidän minäkin eläimistä, mutta jos nykyinen kissamme päästettäisiin päiviltä tai kuolisi, niin surisin varmaan ehkä päivän. Se on kuitenkin vain eläin.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin tapaus. Nainen uskoi kaikkiin mahdollisiin salaliittoteorioihin. Ja oli vielä loukkaantunut ja vihainen kun yritin edes kyseenalaistaa että ehkä ihan kaikki niistä ei ole totta. Koronatilanne katkaisi lopulta hanhenselän, en vaan pystynyt enää kuunnella sitä paatosta siitä kuinka kaikki tämä on kontrollointia ja tautia ei oikeasti ole ja kuinka rokote on Bill Gatesin kiero suunnittelma koko maailman sterilisoinniksi ja mitälie.
Sääli, koska oli 4 vuoden ajan parasta seksiä mitä elämässäni on ollut ja uskomattoman kaunis ja upea tapaus muuten.
Mulla sama. Paitsi, että itse olen nainen ja tämä fanaatikko oli mies. Suhde ei ollut pitkä, mutta seksi oli täydellistä. Eikä se salaliittoteorioihin uskominenkaan olisi haitannut ellei niistä olisi pitänyt fanaattisesti paasata joka päivä. Ja pyynnöistä huolimatta se ei vaan loppunut. Sääli.
Minulle selvisi, että kyseinen mies on vain viikonloppuisä omille lapsilleen (ja tästäkin velvollisuudestaan vielä välillä luisteli karkuun). Tämä on itselleni sellainen turn-off että ei tosikaan. Suomeksi sanottuna tämä tarkoittaisi sitä, että jos tällaisen miehen kanssa tekisin lapsen ja sen jälkeen tulisi ero, lapsen hoito jäisi lähes kokonaan minun vastuulleni. Ei jatkoon, en todellakaan levitä reisiäni tällaiselle miehelle. Olen selvästikin tottunut liian hyvään tässä suhteessa, entinen aviomieheni hoitaa omaa lastaan erittäin mielellänsä ja meillä on tasavertainen yhteishuoltajuus lapseemme.
Yksi mies puhui itsestään hyvin paljon kehuen. Taputteli ekaa kertaa tavatessamme vatsaansa ja sanoi olevansa kunnossa. Ei voinut sietää naisia, joilla rasvaa.
Yksi taasen oli epäsiisti. Hiukset rasvaiset ja haisivatkin rasvaisilta. Alkoi ällöttää.
Yksi ei osannut suudella. Kuolaa valui siinä hommassa. Petihommissa oli liian pieni.
Yksi oli epäluotettava. Jos oli tarkoitus tavata, ei häntä saattanut näkyä, ei kuulua, häneen ei saanut yhteyttä. Sitten joku kaunis päivä soittelikin, että miten menee. Pari kertoi annoin olla, mutta kolmas kerta alkoi nyppiä.
Yksi halusi asua koko elämänsä Helsingissä. En nähnyt suhteella tulevaisuutta, koska en halunnut jumiutua tietylle paikkakunnalle.
Yksi saattoi haukkua ulkonäköäni muka vitsaillen. Aloin tuntea itseni huonoksi ja riittämättömäksi. Sitten lopetin suhteen, koska tajusin että voisin löytää paremman. Hän olisi muuten ollut täydellinen.
Loppujen lopuksi löysin hyvän, jonka kanssa tulevaisuuden suunnitelmat kohtasivat enkä ole tapailuja harrastanut kymmeneen vuoteen.
Kiinnostui vakavasta suhteesta vasta kun tarkisti tulotietoni verokoneesta.
Yhtäkkiä olinkin hyvää aviomies materiaalia, sitä ennen ei halunnut vielä sitoutua :)
Haiseva molo, en voinut edes kuvitella haluavani sen viereen. Juoppous, ei pysty koskemaan, ikäerot, ei pysty liikoihin - Toinen haiseekin jo haudalta, liika köyhyys, itse haluan tehdäkin asioita, pettäminen ja plmyamoria, ei käy, huono sängyssä ja käsittämättömän itsekeskeinen, liikaa lapsia, liian pienet lapset, ei osaa aikatauluttaa itseään, estää minun elämisen ja olemisen, aukoo leipäläpeään ulkopuolisille asioista, joita minä "olen" tai "haluan".....
Onhan noita. Huomaatteko, että ulkonäköasiat mainitsen vasta "tässä" järjestyksessä... Ja erityisen epäterveellisiä en edes kykene harkitsemaan. En auta hautaan.
Kaikkiin lopetuksiin on loppujen lopuksi ollut syynä kemian puute.
Liian vähän varallisuutta
Pituus puutarhatontun luokkaa
Pieni muna
Rumat tatuoinnit
Luki ylilautaa
Ajoi jollain vanhalla auton rämällä, eikä suostunut vaihtamaan sitä uudempaan
Duunari ammatti
Yksi mies juoksi ja harrasti suunnistusta. Tapailtiin monta kuukautta ennenkuin sai kakistettua ulos suustaan, että hän pitää oikeastaan urheilullisemmista naisista kuin minä. Loukkaannuin siitä niin, että lopetin tapailemisen. En ole mikään fitness-ihminen, mutta minua ei myöskään haittaa se, jos mies on tai ei ole. Jännä tilanne tuli eteen, kun meidät oli kutsuttu samoihin häihin. Tämän miehen hyvä lapsuudenkaveri meni naimisiin minun tyttäreni kummin kanssa. Siis olen myöhemmin hankkinut lapsen nykyisen mieheni kanssa, eli silloin kun juoksijaa tapailin, en edes tuntenut nykyistä miestä. Katsoin siellä häissä, että olipa vaan hänellekin tullut keskivartaloon täytettä. Ihan muutama sana vaihdettiin, mutta en päässyt kysymään, vieläkö juoksu ja suunnistus maistuu.
Vierailija kirjoitti:
- Asuu äitinsä luona
- Asuu äitinsä luona
- Asuu äitinsä luona (kyllä, yhden kesän aikana kolme tyyppiä asui äitinsä luona, kaikki aikuisia ihmisiä!)
Tunnistettu! Tiedemies, spesialisti ja leijonamieli.
Ei vaan ymmärtänyt että minullakin pitäisi saada olla oma elämä, omat kaverit ja omat menot.
Päihdeongelma joka passivoi koomapotilaan tasolle lähes päivittäin. Lisäksi oli hänelle niin kallis harrastus että kaiken muun kuten vaikka ruuan hommaaminen oli minun vastuulla.
Ei koskaan siivonnut jälkiään vaan päinvastoin sotki minkä ikinä kerkes, etenkin vessassa ja keittiössä. Ja tottakai ylidramaattisesti uhriutui joka kerta kun asiasta huomautin että jos minun luona oot kylässä olis ihan suotavaa myös siivota jäljet kun kokkaa tai käy paskalla.
Ruinas seksiä jatkuvaan eikä ymmärtänyt että mun sairaus ja sen aiheuttamat kivut vaan yksinkertaisesti estää joinain päivinä ihan normaalinkin liikkumisen, toisinaan jopa hengittäminen on hemmetin kivuliasta ja vaikeaa. Ei siinä tee mieli enää ottaa päälle 90kg lisäpainoa pumppaamaan.
Ei ollut itsekkään mikään veistos, omisti tasan yhden tpaidan, hupparin ja verkkarit mut minun ois pitäny silti olla täydessä tällingissä, minimekossa ja korkkareissa kun joku hlö kohtainen barbie nukke.
Jeah, siinä meni taas hyvä tovi elämästä ja tunteista hukkaan, ihan vaan paskakasan takia 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä olinkin hyvää aviomies materiaalia, sitä ennen ei halunnut vielä sitoutua :)
Sama paitsi että olinkin hyvää vaimomateriaalia.
Einäin kirjoitti:
Minulle selvisi, että kyseinen mies on vain viikonloppuisä omille lapsilleen (ja tästäkin velvollisuudestaan vielä välillä luisteli karkuun). Tämä on itselleni sellainen turn-off että ei tosikaan. Suomeksi sanottuna tämä tarkoittaisi sitä, että jos tällaisen miehen kanssa tekisin lapsen ja sen jälkeen tulisi ero, lapsen hoito jäisi lähes kokonaan minun vastuulleni. Ei jatkoon, en todellakaan levitä reisiäni tällaiselle miehelle. Olen selvästikin tottunut liian hyvään tässä suhteessa, entinen aviomieheni hoitaa omaa lastaan erittäin mielellänsä ja meillä on tasavertainen yhteishuoltajuus lapseemme.
Ota huomioon, että joskus viikonloppuisyys on ainoa mahdollisuus. Lapsen koulunkäynti ei onnistu etävanhemman luota jos välimatkaa on paljon. Lisäksi lähivanhempikin yleensä haluaa omat viikonloppunsa lapsen kanssa, ei pelkästään arkea.
Toki jos sitten luistelee niistä viikonlopuistakin, niin kertoohan se ettei oikeastaan kiinnosta koko lapsi juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä olinkin hyvää aviomies materiaalia, sitä ennen ei halunnut vielä sitoutua :)Sama paitsi että olinkin hyvää vaimomateriaalia.
Meidän pitiäisi ehdottomasti mennä treffeille!
-sama
Rinnat oli kuin nahkarukkaset ei
vehje keulinut.
Hassun huomion tein tästä palstasta (taitaa kyllä enempi olla koko foorumin laajuinen ongelma) yhtä miesoletettua arvostelevaa kommenttia kohden ilmestyy välittömästi vähintään kolme sovinistista ja naisvihaa huokuvaa kommenttia, ikään kuin vastapainoksi kai 😃
kyllä nyky miehet vaan on niin sieluttomia ja haavoittuvia itsesäälissä pyöriskeliöitä että en ihmettele naisten kiihtyvästi nousevaa kiinnostusta samaa sukupuolta (tai mitä tahnasa muuta sukupuolta kuin cis mies) kohtaan.
Mutta joo, eksä oli homofobinen ja todella epäkunnioittava muita ihmisiä kohtaan usein. Kaikki muut oli aina väärässä, tyhmempiä, rumempia jne. Sain unelma työn ja alkoi niin jäätävä mustasukkaisuus ettei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin erota. Nykyään elämä pitkästä aikaa mallillaan kun saa olla oma itsensä ja tehdä mitä lystää ilman että tarvitsee huolehtia jatkuvaan vinkuvasta mieslapsesta. Nautin! Ja nyt kun saa passin myötä vielä mennä miten lystää niin ai ihanaa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Hassua kuinka naisten syyt olla tapaamatta miestä ovat luokkaa liian lyhyt, lian pieni muna, liian korkea ääni, kaljuuntunut, tai riittämättömät suutelu- ja seksitaidot ensimmäisellä kerralla.
Sitten kun mies ei hyväksy naisen roikkuvia tissejä, ryppyjä, lättänää takapuolta, lyhyitä hiuksia tai ylipainoa (jolle sentään voi tehdä jotain), alkaa itku. Ja auta armias jos mies kehtaa vaatia naiselta seksitaitoja...mikä sika!!!1
Lyhyt kalju pikkumuna tapaa ryppyisen lättänäpyllyn, joka alkaa itkeä, kun pikkumuna vaatii naiselta seksi taitoja.
Oltiin yhdessä juhlissa (pikkujoulut), jonne hän oli pyytänyt minut aveciksi. Ne varsinaiset pikkujoulut meni hyvin, mutta kun siirryttiin yökerhon puolelle, hän alkoi vetää kaksin käsin shotteja ja hänen entinen hoitonsa tuppautui seuraan. Pyysin kerran, että voitko pyytää tuota lähtemään ja hän sanoikin, että me tarvitaan vähän rauhaa jutella keskenämme. Ei se seuraan tunkeutunut välittänyt mitään pyynnöstä. Viimeinen niitti oli se kun alkoi hinkata kättään minun deittini reidellä hyvin vihjailevasti ja deittini sanoi vaan, että älähän nyt. Ei siis mitään karjaisua, että lopeta, vaan väsyneesti että älähän nyt. Jotain korvaan kuiskuttelua siinä oli myös meneillään. Sanoin meneväni vessaan ja lähdin hakemaan takkini ja siitä kotiin. Parin tunnin päästä puhelin soi, kun olin jo kotona. ”Mihin sä hävisit? Meillä jäi hauska ilta kesken.” Niinpä, mikä kenenkin mielestä on hauskaa.
Lapsettomana miehenä etsin lapsetonta naista ja tämän teen mielestäni ihan ymmärrettävästi selväksi esim Tinderissä. Silti yhteydenotot on lähinnä yh-mammoilta, joilla ilmeisesti lapsen lisäksi puuttuu tekstin ymmärtäminen täysin. Ei jatkoon.
Myös "kolme asentoa ja yninää" - lahnat jää poikkeuksetta yhden yön iloiksi.
Miehellä pakkomielle minusta. Olen kerran ollut hänen kanssaan ja vieläkin saan suloista kostoa asiasta häneltä ja hänen serkuiltaan. Muistavat aina nälviä ja haukkua minua suoraan tai seläntakana. Tämä torakkasuku on niin laaja ettei heihin voi olla törmäämättä ulkona käydessä. Eräs miesystäväni menetti henkensä tällä seudulla, kun tuli ulkomailta Suomeen luokseni käymään. Koko juttu on niin mysteeri, miksi hänen kimppuunsa käytiin ja kaikki tapahtu. Muistan vain kun eräs näistä torakoista sanoi minulle aikoinaan, että kostaa hänelle jotenkin. Hyi, mitä sakkia, ei mitään käytöstapoja kellään. Pysykää kaukana heistä.