Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
1. Yes-mies. Kaikki käy ja ei ole omaa mielipidettä mihinkään, siis MIHINKÄÄN. Olisi varmasti muuttanut, vaihtanut työpaikkaa tai harrastusta jos vain olisin sanonut. Tiedän että jollekin vahvatahtoiselle henkilölle tämä olisi unelmapuoliso. Mulle taas parisuhde on vuorovaikutusta ja ihminen ilman mielipiteitä on vaan tylsä.
2. Epäsiisteys. Miehen vessapöntön reunoilla kasvoi levämäisiä höytyviä, jotka liikkuivat veden mukana, mutta eivät irronneet vessan huuhtelulla.
3. Uskottomuus ja ensimmäisen riidan jälkeen oli iskenyt puukon pystyyn pöydälle. En jäänyt katsomaan mitä seuraavaksi on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.
Nää on pahoja! Valkaisu ja pepun pesu jokaisen kakkaamisen jälkeen on must. Suomessa on joka vessassa alapääsuihku, mutta ei sitä kyllä yksikään nainen koskaan käytä, kun peppuja kattelee... tai haistelee... Nuolemassa pitäisi aina olla, mutta hygieniasta ei pidetä silti huolta.
Kerran lopetin naisen tapailun, kun se kävi aina ennen seksiä kakalla. Siis melkein joka kerta. Seksiä sai vain vessakäynnin jälkeen. Oli inhottavaa ensin kuunnella sen losahduksia ja pieruja vessasa paperiseinien läpi ja heti perään joutua sen ahdistelun kohteeksi. Seksi siinä vaan hiersi liikaa, mutten täyden 10 nainen. En vaan tykkää panna pöntöltä tullutta.
Jos et kestä vessasta kantautuvia ääniä, ei kannata harkita parisuhdetta. Nimittäin vaikka sattuisivat asumaan niin suuressa kämpässä että kylppäriäänet eivät kantaudu makuuhuoneeseen, kohtaat tilanteen viimeistään ensimmäisellä yhteisellä risteilyllä/hotellireissulla.
Kannattaa aikuistua ja opetella hieman sietokykyä ihmisten luonnollisiin ääniin ja vasta sitten harkita parisuhdetta.
No minä kyllä käyn pesulla ennen suuseksiä, enkä paskalla!!
Terv N 39v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.
Estrogeeni aiheuttaa pigmentin tummumista sukupuolielinten alueella, eli se ruskea väri on todella tavallista naisilla. Kannattaisiko miettiä, oletko sittenkin miehestä kiinnostunut, jos naisen sukupuolielinten luonnollinen väritys naurattaa/inhottaa. Nolo kommentti mieheltä...
Mulla on tätä tummaa väriä genitaali- ja anaalialueella ja lisäksi piristyksenä vitiligoläiskiä. Näytän ihan joltain kaljulta lumileopardilta ja mitäänhän noille ei voi tehdä. En ikimaailmassa näyttäisi ahteriani enää kenellekään miehelle tässä maailmassa. Kun aviomiehestä aika jättää, elän yksin loppuelämäni. Häntä ei haittaa yhtään, että olen vuosien kuluessa muuttunut pikkuhiljaa koko ajan läiskikkäämmäksi joka puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli siivoton ja käytti samoja alushousuja kaksi päivää. Hyi.
Miehen koti oli kuin kaatopaikka.
Käytän ite samoja kalsareita viikon mutta koti pn tosi siisti.
1. Nainen otti leipoessaan kuuman veden hanasta. Kuumimman mahdollisen. Väitti että se on juuri 37 asteen lämpöistä.
2. Naisella oli melkein nopan kokoinen luomi hauiksen kohdalla. Siitä kasvoi 4-5cm pitkä paksu musta suora karva.
3. Nainen ei antanut minun ottaa hänestä valokuvia.
4. Naisella oli tapana kutsua luokseen ja puolen tunnin päästä alkoi meikata ja sanoi että lähtee treffeille, mutta voin olla luonaan yötä. Tai sitten kun olimme yhdessä baarissa niin lähti vieraan miehen matkaan juuri valomerkin jälkeen. Jälkikäteen oli aina kuin mitään epänormaalia ei olisi tapahtunut.
5. Laitoin jazzia soimaan ja nainen sanoi voisinko laittaa jotain musiikkia missä on sanat.
6. Nainen olisi halunnut panna baari-illan jälkeen, eikä suostunut siihen että nukun. Koko yön eli noin 6-7 tunnin ajan läpsäisi minua poskelle heti kun nukahdin. Eli yli sata kertaa sen yön aikana. Ja vonkui että panisin häntä.
7. Nainen ei osannut keskustella. Jos minä en aloittanut keskustelua niin saatoimme istua tunnin hiljaa. Jos kysyin jotakin niin vastasi, mutta itse ei kysynyt mitään.
8. Nainen sanoi ettei saa yhtään leukaa ja että lempikirjailijansa on Le Guin.
9. Nainen kehui tv:ssä olevia miehiä, esim. Rikospaikan miehet on kuulemma pantavia, ja Puolan 2016-euroviisuesiintyjä. TV:n katselutuntia kohden 2-3 miestä oli pantavia. Minun ulkonäköä haukkui ensitreffeistä lähtien.
10. Nainen oli puolet ajasta ripulissa. Viimeisellä tapaamisellamme ulosti housuunsa.
11. Nainen itki x-ukkonsa perään ja oli löysä kuin mikä. Ja tökeröt nännitatuoinnit (kuin ekaluokkalaisen piirtämät kukat) ja ällö halkaistu kieli (kuin käärmeellä).
12. Nainen opetti yliopistossa ja luuli että voittamansa SM-mitalit ovat kokonaan oikeaa kultaa, ja mietti montako tuhatta euroa ne myymällä saisi, kun kullan arvo oli noussut.
13.-20. Ehkä joskus avaudun näistä.
Mies oli sairaalloisen nuuka. Ja hyvin varakas.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna ei tehnyt muuta kuin piereskeli, makas sohvalla ja söi älyttömiä määriä banaaneja.
Oliko apina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estrogeeni aiheuttaa pigmentin tummumista sukupuolielinten alueella, eli se ruskea väri on todella tavallista naisilla. Kannattaisiko miettiä, oletko sittenkin miehestä kiinnostunut, jos naisen sukupuolielinten luonnollinen väritys naurattaa/inhottaa. Nolo kommentti mieheltä...
Kun hän ei ole miekkonen, milloin tajuatte?🥱🥱🥱🥱
Syitä miksi suhteesta ei kehittynyt pitkäkestoista tai muutoinkaan vakavaa:
1) Nainen oli yksinhuoltaja - minäkin eronnut ja lapsellinen - ja vaikka ensimmäisten tapaamisten myötä vakuutteli että pystyy myös järjestämään meille kahdenkeskeistä aikaa näin vaan ei ikinä käynyt. Aina hänen nuori lapsensa oli mukana. Lopulta kyllästyin siihen ettei meillä koskaan ollut yhteistä aikuisten keskeistä aikaa. Lisäksi hänen lapsensa vielä nukkui samassa makuuhuoneessa, joten edes yöaikaan ei rauhaa ollut. Minulla oli kuitenkin sentään joka toinen viikko lapsetonta aikaa vain hänelle.
2) Seksi suhteessa loppui lähes seinään n. 2kk seurustelun jälkeen. Oli jostain syystä tosi yllättynyt kun halusin päättää suhteen
3) Tämä ehkä noloin myöntää, mutta naisen musiikki- ja elokuvamaku oli niin toisenlainen että se suorastaan häiritsi. Emme ikinä pystyneet valitsemaan elokuvaa mitä menisimme katsomaan ja toisiamme aina häiritsi musiikki mitä toinen halusi kuunnella.
4) Hän oli ihan superhurahtanut fitness urheiluun. Aluksi ihailin hänen tavoitteellisuuttaan ja kunnianhimoaan, mutta jossain vaiheessa tajusin että tulen aina jäämään toiseksi prioriteetissa ja päätin ettei sellaista suhdetta ole syytä jatkaa. Oikestaan, minulle jäi vähän epäselväksi miksi hän ylipäänsä oli minun kanssani suhteessa.
5) Hän haisi voimakkaasti hielle siitäkin huolimatta että käytti deodoranttia ja kävi suihkussa mielestäni ihan normaalisti. Lisäksi hänen alapäänsä tuoksu oli todella voimakkaan vastenmielinen eikä hän saanut orgasmia muuten kuin suuseksissä. Paha yhdistelmä ja lopulta se oli hyvin hankalaa. Myönnän että jätin hänet jonkun huonon tekosyyn varjolla
Viimeisin tapaus. Nainen uskoi kaikkiin mahdollisiin salaliittoteorioihin. Ja oli vielä loukkaantunut ja vihainen kun yritin edes kyseenalaistaa että ehkä ihan kaikki niistä ei ole totta. Koronatilanne katkaisi lopulta hanhenselän, en vaan pystynyt enää kuunnella sitä paatosta siitä kuinka kaikki tämä on kontrollointia ja tautia ei oikeasti ole ja kuinka rokote on Bill Gatesin kiero suunnittelma koko maailman sterilisoinniksi ja mitälie.
Sääli, koska oli 4 vuoden ajan parasta seksiä mitä elämässäni on ollut ja uskomattoman kaunis ja upea tapaus muuten.
Ihanaa. Mulla ei ole mitään noista ominaisuuksista - ainakaan joka hetki.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin tapaus. Nainen uskoi kaikkiin mahdollisiin salaliittoteorioihin. Ja oli vielä loukkaantunut ja vihainen kun yritin edes kyseenalaistaa että ehkä ihan kaikki niistä ei ole totta. Koronatilanne katkaisi lopulta hanhenselän, en vaan pystynyt enää kuunnella sitä paatosta siitä kuinka kaikki tämä on kontrollointia ja tautia ei oikeasti ole ja kuinka rokote on Bill Gatesin kiero suunnittelma koko maailman sterilisoinniksi ja mitälie.
Sääli, koska oli 4 vuoden ajan parasta seksiä mitä elämässäni on ollut ja uskomattoman kaunis ja upea tapaus muuten.
Tästä jäi itsellekin vähän paha mieli. Tosi harmi että toinen uppoutui niin syvälle harhaisiin käsityksiin. Olisin itsekin lähtenyt.
Kuukausien tapailun jälkeenkin olin salassa kaikilta hänen läheisiltä. Ei edes omille vanhemmille ja sisaruksille voinut kertoa, että on löytänyt kivan ihmisen jonka kanssa viettänyt tiiviisti aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Parin vuoden päästä sua kaduttaa 😏
Mustasukkainen ulina. Kun olin menossa kavereitteni kanssa viihteelle, alkoi ulina miten varmasti olen menossa muita miehiä tapaamaan. En kuunnellut sekuntiakaan vaan huokaisin että niin vaikka. Minulla on nollatoleranssi tuollaiseen.
Ei tässä nyt tapaamista lopetettu kun ei, luojan kiitos, päästy edes niihin asti.
Deittisovelluksen viestittely. Eka olis siis vaihdettu perus mitäs kuulu? kiinnostaako jutella?- tyyppiset viesti, joihin vastatessaan tämä mies sai aina ujutettua mukaan johonkin asiaan maininnat "tyttäreni/oon yh-iskä/ lapsen kanssa". Ajattelin, että "ok, haluat että tulee selväksi että oot yh". Viestittely jatkui tyyliin:
Minä: Mitä teet työksesi?
Hän: (kertoo ammatin). Ja mullahan on siis tytär
Minä: Mitä harrastat?
Hän: Lenkkeilyä. Rakastan tytärtäni maailman eniten. Hän on niin ihana!
Minä: Minkälaista naista etsit?
Hän: Pitää tulla lasten kanssa toimeen koska tyttäreni asuu mun kanssa. Olen siis tyttäreni yksinhuoltaja. Eli minulla on tytär.
Minä: Voisit myös esittää jotain kysymyksiä...
Hän: No mullahan siis on tytär. Oon yh-iskä.
Minä: Onko sulla lemmikkejä tai tykkäätkö ylipäätään eläimistä?
Hän: Mä oon yh-iskä. Tyttäreni on 6v. Hän asuu luonani. Lapsena naapurissa oli kai kissa
Minä: "Radiohiljasuus"
Hän: Hei mihin katosit. Mulla on tytär. Oon yh-iskä
Hän: huhuu? Tunnuit kivalta ja meillä kävi jutut yksiin. Siis oon se yh-iskä. Mulla on tytär.
Kiitos, mutta ei kiitos :D
Tapasin kerran miehen, jonka kans olin viestitellyn netissä. Tyyppi oli hyvännäkönen, mukava, meillä oli samat kiinnostuksen kohteet, huumoritajut kohtas heti, oltiin kuitenkin sopivasti erilaisia, jutut meni yksiin, oli kivaa... siis kertakaikkiaan loistava tyyppi ja ehdotonta poikaystävä ainesta.. Mutta LIIAN LAIHA! Siis kyllä, myönnän! Oon lopettanu tuon mahtavan tyypin tapailun vaan siksi, että se oli liian laiha. Ei mikään anorektinen tai muuten sairaalloisen laiha vaan ihan "peruslaiha". En tykkää liian laihoista, sellasista tuulen n****mista vinkuheinistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tätä tummaa väriä genitaali- ja anaalialueella ja lisäksi piristyksenä vitiligoläiskiä. Näytän ihan joltain kaljulta lumileopardilta ja mitäänhän noille ei voi tehdä. En ikimaailmassa näyttäisi ahteriani enää kenellekään miehelle tässä maailmassa. Kun aviomiehestä aika jättää, elän yksin loppuelämäni. Häntä ei haittaa yhtään, että olen vuosien kuluessa muuttunut pikkuhiljaa koko ajan läiskikkäämmäksi joka puolelta.
Tuskinpa kaikkia haittaa. Ei kaikki ole niin pikkutarkkoja kuin luulet. Iloinen luonne ja samanhenkisyys korvaa vakavampiakin ruummiillisia puutteita. Ei kannata heittää kirvestä mokomasta kaivoon.
Mies mieluummin maksoi naisesta Italiassa, joka käyttää häntä rahasta.
Jos et kestä vessasta kantautuvia ääniä, ei kannata harkita parisuhdetta. Nimittäin vaikka sattuisivat asumaan niin suuressa kämpässä että kylppäriäänet eivät kantaudu makuuhuoneeseen, kohtaat tilanteen viimeistään ensimmäisellä yhteisellä risteilyllä/hotellireissulla.
Kannattaa aikuistua ja opetella hieman sietokykyä ihmisten luonnollisiin ääniin ja vasta sitten harkita parisuhdetta.