Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Ihan hirvittävä tapaus. Näytti minulle ylpeänä kännykkäkamerastaan viimeisimmän ulostuksensa pöntössä. Ei kertakaikkiaan mitään käytöstapoja.
Olin varmasti ihan mielenvikainen, kun tuota oliota treffailin. Roikkui jääkaaapin ovessa niin, että saranat katkesivat.
Ylpeänä esitteli kynsisienisiä varpaitaan. Ulkomailla ollessamme aiheutti kärttymystä paikallisissa (huusi ja jankkasi kännipäissään). Puliukon keltaruskeat hampaat.
Huh huh mikä tyyppi.
Hälytyskellojen pitäisi aina soida, jos naisesta ei ole kokovartalokuvaa.
Nätti, meikattu naama, mutta oli hirveä ryhävalas IRL
Ei todellakaan jatkoon.
Miehellä oli hillitön ihra-ahteri ja hän oli epäsiisti ja tylsä.
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Naisista jotka minä jätin:
1. Minä jäin aina maksajan ja tarjoajan rooliin. -Kyllästyin siihen, että nainen vain lokkeili. En halunnut jatkaa edes ystäväpohjalta, koska aina minä jouduin maksamaan kaikki treffikulut yksin itse. -Ja kun tuohon liittää sen, että kaikki olisi pitänyt maksaa hänen puolestaan, matkat, vaatteet jne., ei jatkoon. Haaskasin aikaa ja rahaa vuoden.
2. Mukava, asiallinen ja kivan näköinenkin, mutta luonteeltaan ja otteiltaan kuin itäsaksalainen armeijan vääpeli, joka yritti koko ajan liiskata, alistaa ja komentaa minua, pakottaa milloin mihinkin. Minulla ei olisi saanut olla omaa elämää tai harrastuksia lainkaan. Yhden syksyn keikka.
3. Alkoholi- ja lääkeongelma oli sellainen cocktail joka teki naisesta tunne-elämältään niin epätasaisen ja äärimmäisyyksiin menevän joka asiassa, että tultuani lopulta kerran perheriidan yhteydessä puukotetuksi pistin välit sairaalan teho-osastolta käsin poikki. -Siinä meni 10-vuotinen avioliitto kerralla poikki. Väkivalta ei kuulu parisuhteeseen.
4. Riitelijä. -Kyse oli vallankäytöstä: Nainen haastoi joka asiassa riitaa ja aina jonkun piti olla niskan päällä joka asiassa. Henkisesti tasapainoisen ihmisen ei tarvitse käydä jatkuvaa sotaa siitä kumpi on pomo. Parisuhteessa ei tarvita pomoja. Muutaman kuukauden keissi jonka aikana ongelma tuli toistuvasti esiin.
5. Laiska ja saamaton. Eleli työkkäri- ja sosiaalikorvauksilla ilman aikomustakaan hakea töitä tai koulutusta. Muutaman treffikerran jälkeen vakuutuin asenneongelmasta ja pistin jo alussa poikki.
Naisista joista haaveilen:
Omatoiminen ja itsenäinen. Hoitanut itsensä ja asiansa. Tasapainossa eletyn elämänsä kanssa. Kohtelee miestä tasaveroisena kumppanina ja antaa miehenkin olla perinteinen mies tekemässä miehille kuuluvat käytännön työt talossa, puutarhassa ja autotallissa.
Micropenis. Olen tiukka tapaus, mutta se ei tainnut edes yltää nivusilta sisääni. 5 cm.
Kun on työkyvyttömyyseläkkeellä , 40v ja lihava ei hirveästi ole varaa nirsoilla. Silti jokin raja mullakin on
- Yksi mies sonti housuun ekoilla treffeillä sanoi ettei jaksa mennä vessaan että ja että sillä on kotona sängyn vieressä vessaämpäri. Joo yök, heippa!
- Yks toinen mies taas ei sietänyt sitä että voin olla ilman alkoakin, oltiin kaverin kanssa yhdessä kivassa pubissa juomassa kahvia ja pelaamassa Kimbleä, tää mies liittyi seuraan ja toi meille väkisin shotteja tarjottimen täydeltä vaikka kaverini oli kohta lähdössä hakemaan lastaan hoidosta enkä mäkään ollut mitään päiväkännejä aikonut vetää
- Ja sitten oli mies joka ei kestänyt sitä että olin yhtään kipeä, kun mulla oli menkat ja maha kipee ei halunnut ees koskee muhun ja kun mulle tuli flunssa yhdellä vuokramökillä niin se m""kku jätti mut sinne sairastamaan ja käski tulla taksilla kotiin, mulla ei ollut ruokaa enkä osannut lämmittää takkaa ja lopulta mun äiti ajoi pelastamaan mut ja teki vielä loppusiivouksen siellä mökillä, vaikka se ei ois tosiaan ollut äidin duuni
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Tämä pilasi eräät treffit. Juttu luisti, suutelu toimi, seksikin oli ihan hyvää, mutta kun etenin alaspäin ottaakseni suihin, oli vaan pakko lähteä tulemaan ylöspäin kun nenään alkoi haista pesemätön vehje. Mennessäni itse suihkuun koitin vihjailla miestä mukaan, mutta ei, hölmistyneenä hiippaili sukat jalassa kylppärin ovelle peseytyessäni. Myöhemmin viestillä kyseli miksen ottanutkaan suihin vaikka tilanne vaikutti siltä. Sanoin vaan että ei kaikkea hyvää kerralla, mutta ne jäi kyllä viimeiksi treffeiksi. Toisaalta tekisi mieli vielä tavata, mutten todellakaan halua joutua samaan tilanteeseen toistakin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä in ihan hirveä ylläri. Meillä oli kerran toiset treffit miehen kanssa joka oli kivannäköinen ja hygieniakin näytti olevan kunnossa, kunnes raotin herran boksereita. Se pesemättömän munan lemu, joka sieltä tulvahti...! Otin kuitenkin kalun käteen ja se oli niin tahmea että oksennus meinasi lentää.
Johtuuko tuollaiset yllärit siitä, että miehet pissattuaan vaan ravistaa ja pistää housuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä in ihan hirveä ylläri. Meillä oli kerran toiset treffit miehen kanssa joka oli kivannäköinen ja hygieniakin näytti olevan kunnossa, kunnes raotin herran boksereita. Se pesemättömän munan lemu, joka sieltä tulvahti...! Otin kuitenkin kalun käteen ja se oli niin tahmea että oksennus meinasi lentää.
Johtuuko tuollaiset yllärit siitä, että miehet pissattuaan vaan ravistaa ja pistää housuun?
Osaa ne naisetkin olla huolehtimatta hygieniastaan. Olin tapaillut yhtä aika nättiä ja mukavaa naista jonkin aikaa, seksiäkin oltiin jo harrastettu. Yksi kerta hän tuli käymään luonani ja siinä oltiin sohvalla lähekkäin ja katseltiin leffaa. Kohta alkoi kutenkin häiritsemään tosi pahasti sellainen eltaatuneen sillin haju joka sai melkein yökkimään. Ja tämä siis vaatteiden, oli farkut jalassa, läpi! Oli pakko poistua sohvalta muka vessaan ja takaisin tullessa istahdinkin toiselle sohvalle, muka tekstailemaan puhelimella. Jotenkin unohduin siihen sitten loppuajaksi... ei tehnyt oikein mieli tätä naista enää koskaan. Viehätys karisi aika tehokkaasti..
Oln bi. Nainen oli todella nätti mutta armoton ketjupolttaja, suutelu tuntui siltä kuin olisi pussannut tuhkakuppia ja jostain syystä kun annoin suuseksiä maistoin tupakan sielläkin :O
Kutsui vehjettään nimellä "pipukka".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa ne naisetkin olla huolehtimatta hygieniastaan. Olin tapaillut yhtä aika nättiä ja mukavaa naista jonkin aikaa, seksiäkin oltiin jo harrastettu. Yksi kerta hän tuli käymään luonani ja siinä oltiin sohvalla lähekkäin ja katseltiin leffaa. Kohta alkoi kutenkin häiritsemään tosi pahasti sellainen eltaatuneen sillin haju joka sai melkein yökkimään. Ja tämä siis vaatteiden, oli farkut jalassa, läpi! Oli pakko poistua sohvalta muka vessaan ja takaisin tullessa istahdinkin toiselle sohvalle, muka tekstailemaan puhelimella. Jotenkin unohduin siihen sitten loppuajaksi... ei tehnyt oikein mieli tätä naista enää koskaan. Viehätys karisi aika tehokkaasti..
Naisilla tuoksujen vahvuus vaihtelee kuukauden mittaan, miehillä johtuu vain pesemättömyydestä. Tuota sillinhajuvertausta en itse ole naisena koskaan ymmärtänyt, omani ei sille ole haiskahtanut koskaan. Tosin ph-arvotkin olleet aina kunnossa. Epähygieenisyys on kyllä turn-off sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, miten muna tulee "tahmeaksi" ellei ole pesemättä tyyliin kuukauden ja sinä aikana masturboi 100 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuoksujen vahvuus vaihtelee kuukauden mittaan, miehillä johtuu vain pesemättömyydestä. Tuota sillinhajuvertausta en itse ole naisena koskaan ymmärtänyt, omani ei sille ole haiskahtanut koskaan. Tosin ph-arvotkin olleet aina kunnossa. Epähygieenisyys on kyllä turn-off sukupuolesta riippumatta.
No eipä kuules ole itsellänikään omat hajut käyneet nenään, tuskinpa niitä moni muukaan itsestään haistaa kun luonnollisestikin oma nenä tottuu omiin hajuihin mutta muiden nenään käy sitäkin tehokkaammin.
Mies yritti vain hyväksikäyttää minua ja haukkui kun ei saanut kaikkea mitä halusi nii kovasti. Ihmetteli miksi en halunnut tavata uudestaan. Pah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pilasi eräät treffit. Juttu luisti, suutelu toimi, seksikin oli ihan hyvää, mutta kun etenin alaspäin ottaakseni suihin, oli vaan pakko lähteä tulemaan ylöspäin kun nenään alkoi haista pesemätön vehje. Mennessäni itse suihkuun koitin vihjailla miestä mukaan, mutta ei, hölmistyneenä hiippaili sukat jalassa kylppärin ovelle peseytyessäni. Myöhemmin viestillä kyseli miksen ottanutkaan suihin vaikka tilanne vaikutti siltä. Sanoin vaan että ei kaikkea hyvää kerralla, mutta ne jäi kyllä viimeiksi treffeiksi. Toisaalta tekisi mieli vielä tavata, mutten todellakaan halua joutua samaan tilanteeseen toistakin kertaa.
Olisin kyllä varmaan tuossa tilanteessa ihan suoraan sanonut mistä johtui, varsinkin jos tuo oli ainoa ongelma ja mies muuten potentiaalinen. Rehellinen pystyy olemaan myös ystävällisesti. Jos mies siitä olisi suuttunut, ei voi mitään, mutta en kyllä usko jos osaa asian oikealla tavalla ilmaista.
Olen lopettanut, koska en ole rakastanut.
Muutamia naisia tullut tapailtua, joiden kanssa keskustelu pyöri 90 prosenttisesti heissä itsessään. Omat asiani ohitetettiin "haha joo" tai "noniin" tyylisesti eikä haluttu tai osattu keskustella oikein mistään muustakaan. Ennen taisteltiin seksuaalivietin voimilla, enään ei jaksa. M. 29
Miehellä oli ärsyttävä tapa töniä kyynärpäällä, jos halusi kiinnittää huomioni johonkin asiaan. Ei voinut vain avata suutaan ja SANOA esim. "huomasitko, mitä sanomalehden pääkirjoituksessa luki?" tai "tuo biisi, joka nyt tulee radiosta, soi silloin kun tapasimme ekaa kertaa" tai "Naapuri on näköjään kännissä" vaan AINA piti ensin tökkäistä mua kylkeen ja sitten ovelan näköisenä osoittaa lehteä/radiota/naapuria ja odottaa, osaanko lukea hänen ajatuksensa. Töks! Hehe, töks-töks!