Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Molemmat etsittiin parisuhdetta. Minä ilmeisesti enemmän.
M44
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Ukkelilla oli niin pieni nakki, etten ole sellaista aiemmin aikuisella miehellä nähnyt. Hyvin sain pidettyä pokan, ja pari kertaa yritin vakuutella itselleni, ettei koolla ole väliä. Noh, en tiedä, mutta äijä oli nin surkea taidoiltaan muutenkin, enpä jaksanut moisen tursaan kanssa jatkaa mitään. Luonnekin täys pas ka. On ollut ennen häntä, ja hänen jälkeen niin upeita tyyppejä, että vieläkin ihmettelen mitä oikein edes kuvittelin kun sellaisen luuseriin sekaannuin, yökötyttää vieläkin.
Cace Mace kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Pienimunaisena ja katkerana kommentoi☝🏻
Tule lukemaan hyviä tarinoita paloista deiteistä: lue kuinka katkerat nillittämistä kulleista, pilluista ja "neitsytjonneista". Luulin, että tämä on varttuneempien aikuisten suosima foorumi 😅
Tapailemani nainen oli opiskelija, joten pienet tulot oli tiedossa. Lopetin tapailun siihen, kun olin hänen luonaan ja postilaatikosta kilahti kaksi maksumuistutusta, jotka nainen heitti avaamatta suoraan roskiin. Kysyin, eikö hän aio maksaa laskuja ja vastaus oli "en mä niitä nyt voi maksaa kun ei oo rahaa, maksan sit kun menee perintään". Tuollainen taloudellinen huolimattomuus on todella paha turn off, pistin tapailusuhteen poikki aika pian tämän jälkeen.
Mies oli liian lyhyt, mua vaan 5cm pidempi. Eihän sitä voinut edes mieheksi kutsua ;D
N22
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli todella kehno itsetunto, jota hän pönkitti naisten avuin. Kertoi jatkuvasti existään, tapailuistaan ym säädöistään (ja näitä oli paljon). Muisti myös mainita, kuinka ovat häntä niin kovin paljon nuorempia. Hän jatkuvasti myös korosti omaa lempeää luonnettaan, huomaavaisuuttaan ja hyvyyttään (tämä ei näkynyt millään tavalla käytännössä). Kyseessä ei ollut millänsäkään paha ihminen, mutta äärimmäisen epävarma eikä ilmeisesti se penaalin terävin kynäkään. Mahdoton kuvio, joka olisi pitkällä juoksulla aiheuttanut vain harmia ja sydänsuruja. Ei jatkoon.
Itse haksahdin tällaiseen henkilöön, mutta siis naiseen. Reilun vuoden jaksoin kuunnella, kun seksi oli niin hyvää. En edes ollut tajunnut, että tollaisia voi olla olemassa, kimma jauhoi koko ajan entisistään. Si siis todellakaan jatkoon.
Hän (nainen, Ylöjärveltä) haikaili jatkuvasti poromieseksänsä perään ja muisteli miten tämä oli "nuollut orgasmiin, nostanut seinälle ja pannut kunnolla". Kuulemma napapiirin eteläpuolelta olevat miehet ei vaan pysty samaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli liian lyhyt, mua vaan 5cm pidempi. Eihän sitä voinut edes mieheksi kutsua ;D
N22
Just. Ehkä olisi kannattanut jättää se ensimmäinenkin tapaaminen väliin, jos tuo on kantasi. Itse olen 182cm pitkä nainen. Pidän kyllä 5 ja 10:kin cm itseäni lyhyempiä miehiä ihan miehinä. Se kenen kanssa haluan seurustella on toki toinen juttu.
L. Könnäs kirjoitti:
Hänellä jäi vauhti raita pyyhkeeseen saunan jälkeen ja kalereissa myös rannut.
Kimikimikimikimi Räikkönenräikkönenräikkönenräikkönen...
Puhuiko myös rallienglantia?
Vierailija kirjoitti:
Hän (nainen, Ylöjärveltä) haikaili jatkuvasti poromieseksänsä perään ja muisteli miten tämä oli "nuollut orgasmiin, nostanut seinälle ja pannut kunnolla". Kuulemma napapiirin eteläpuolelta olevat miehet ei vaan pysty samaan.
Onko nyt ihan varmaa, ettei kyseessä ollut poro?
Lerpahti kahdesti kesken. Kolmatta mahdollisuutta ei saanut.
Olikin naimisissa, jonka tunnusti vasta puolen vuoden jälkeen (aikana ennen Internetiä):
Haluaisin lopettaa tai haluaisin edetä pidemmälle, mitä teen? Olen ollut 20 v naimisisssa miehen kanssa joka ei koskaan ole kiihottanut minua, ollaan silti parhaat ystävät toisillemme. Seksiä on viikottain mutta se on kamalaa jyystöä molemmille. Olen 4 vuotta viestitellyt nuoruudenrakkauden kanssa joka on sinkku edelleen. Haluan villinä häntä mutten osaa / uskalla erota. Mitä teen? Ajattelen tota toista kaiket päivät ja viestittelen salaa kuumia juttuja kuten hänkin minulle. Uskoton en ole kuitenkaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Lerpahti kahdesti kesken. Kolmatta mahdollisuutta ei saanut.
Siis eikö lerpahtamisen jälkeen enää kovettunut uudestaan vai? Useinhan vaikka lerpahtaa, niin mies kun vähän hieroo itseään niin voi taas jatkaa. Jos ei ihan totaalisesti panikoi. Vai onko vaatimuksena että pitää pysyä kovana alusta loppuun ilman pausseja?
Virpi kirjoitti:
Haluaisin lopettaa tai haluaisin edetä pidemmälle, mitä teen? Olen ollut 20 v naimisisssa miehen kanssa joka ei koskaan ole kiihottanut minua, ollaan silti parhaat ystävät toisillemme. Seksiä on viikottain mutta se on kamalaa jyystöä molemmille. Olen 4 vuotta viestitellyt nuoruudenrakkauden kanssa joka on sinkku edelleen. Haluan villinä häntä mutten osaa / uskalla erota. Mitä teen? Ajattelen tota toista kaiket päivät ja viestittelen salaa kuumia juttuja kuten hänkin minulle. Uskoton en ole kuitenkaan ollut.
Aika moni laskisi 4 vuotta kuumaa viestittelyä pettämiseksi.
Eroaminen ei ole helppoa. Totta. Mut jos eletään kuin sisko ja veli niin mitä mieltä etenkin kun himoaa toista
Misogynisti, joka haukkui naiset pettäviksi lortoiksi ja kertoi raiskausvitsejä.
Joo ei kiitos.
Vikisi vielä kun ei päässyt pukille. Hyi helvetti. Kun aikuinen mies narisee kun ei saa seksiä, niin pimppa kuroutuu itsestään umpeen.