Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
3541/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkui porukassa, jossa monellakaan ei ollut kunnollisia käytöstapoja.

Oliko kyseisellä miehellä/naisella?

Vierailija
3542/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kommunikaatio seksin suhteen. Koki seksin mieluisaksi vain jos tapahtui spontaanisti yhtäkkiä, muttei silti tehnyt asian eteen mitään jotta minäkin olisin syttynyt. Keskustelu seksistä oli kanssa turn off tälle herralle, noinkin seksin nopeasti tylsäksi ja huonoksi sillä keskusteluyhteyttä ei ollut. Hän tyyliin odotti että olisin stay upit ja stripparikorot päällä tullut häntä viettelemään kun päivät pitkät röhnötti sohvalla. Eli se siitä, oma hauska kokeilunhaluisuuteni ei ole ikinä ollut niin pohjamudissa kun kyseisen tyypin kanssa.

Just! On tämä koettu, mies vaatii seksiasuja, itse ei viitsi panostaa yhtään! Yksi sanoi minulle, että "aina nuo samat", että miksi en osta uusia. Voi jeesus, olisipa itse ostanut vaikka uudet housut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceijo kirjoitti:

Löysä emätin...

"Emätin" lienee suomen kielen vähiten eroottinen sana.

Vierailija
3544/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän avoliiton päätin, koska avovaimoni koki että hänen pitää opettaa minulle parisuhdetta. Terapiassakin kävimme, mutta mikään ei auttanut. Hän ajatteli että parisuhteelle on vain yksi ainoa sapluuna, jonka hän tietää ja minä en. En jaksanut kuunnella enää tuhannetta kertaa "mut ku sä et ymmärrä" -parahdusta. 

Lyhyempiä suhteita olen päättänyt kun on tullut esiin jokin odottamaton asia, joka on vain kuvottanut niin paljon että kiitos hyvästi. Yks paljastui homeopatiahörhöksi kun olimme tapailleet noin kuukauden ja se oli iso pettymys, hän oli supersöpö kikattelija ja minun makuuni muuten. Toinen paljasti muutaman viikon tapailun jälkeen olleensa sängyssä yli sadan miehen kanssa viime vuosien aikana. Silloin kyllä raivostutti että olin ehtinyt jo hänen kanssaan itsekin olla sängyssä, vuoronumerolla sata-jotain ja oli ehtinyt jo pikkuisen ihastuakin. 

Vierailija
3545/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä emätin.

Olisi hyvä bändin nimi - ainakin tyttöbändin.

Vierailija
3546/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono kommunikaatio seksin suhteen. Koki seksin mieluisaksi vain jos tapahtui spontaanisti yhtäkkiä, muttei silti tehnyt asian eteen mitään jotta minäkin olisin syttynyt. Keskustelu seksistä oli kanssa turn off tälle herralle, noinkin seksin nopeasti tylsäksi ja huonoksi sillä keskusteluyhteyttä ei ollut. Hän tyyliin odotti että olisin stay upit ja stripparikorot päällä tullut häntä viettelemään kun päivät pitkät röhnötti sohvalla. Eli se siitä, oma hauska kokeilunhaluisuuteni ei ole ikinä ollut niin pohjamudissa kun kyseisen tyypin kanssa.

Just! On tämä koettu, mies vaatii seksiasuja, itse ei viitsi panostaa yhtään! Yksi sanoi minulle, että "aina nuo samat", että miksi en osta uusia. Voi jeesus, olisipa itse ostanut vaikka uudet housut!

Mielestäni seksistä ei tarvitse puhua vaan vain toimia. Menee halut, jos aletaan analysoimaan toimintaa. Ei vaan semmoinen kiinnosta. Seksin pitää vaan tapahtua automaattisesti, kun on kaksi yhteen sopivaa eli pulinat pois.

Vierailija
3547/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimu ei halunu nussia ku kuukautise, mie taas ku ol nii liukast.

Vierailija
3548/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui rokotekieltäytyjäksi

Vierailija
3549/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kehui itseään ja rahojaa, että omisti ihan asunnon. Kehui työurallaan. Mutta etenkin rahallaan kehui. Kun tuli maksun aika, halusi ett kumpikin maksaa itse.

Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot...

Vierailija
3550/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni seksistä ei tarvitse puhua vaan vain toimia. Menee halut, jos aletaan analysoimaan toimintaa. Ei vaan semmoinen kiinnosta. Seksin pitää vaan tapahtua automaattisesti, kun on kaksi yhteen sopivaa eli pulinat pois.

Väärin. Seksin aikana saa ja pitää puhua. Ei saa tehdä toisella mitään, mihin ei kysy lupaa. Jos ei stondis tai kostuminen kestä sitä hetkeä, että varmistaa toiselta, että hänellä on kaikki hyvin ja hän haluaa sitä, mitä tapahtuu, niin aika heikkoa on. Kun puhuu kumppanin kanssa etukäteen, seksin aikana ja/tai jälkeen, mikä tuntui hyvältä ja mikä ei sytyttänyt, saa molemmat jatkossa parempaa seksiä. Jos kyseessä on yhden illan juttu, jossa tarkoituksena on vain purkaa omat paineet, täytyy silti huolehtia siitä, ettei satuta toista tekemällä jotain sellaista, jota hän ei halua. Tämä kaikki koskee sekä miehiä, naisia että muita sukupuolia ja kaikenlaisia suhteita. Ei ole ok, että nainen kysymättä työntää käden toisen naisen tosaan tai ottaa miehen kalun kysymättä suihin. Ei myöskään ole ok miehen työntää kaluaan kysymättä toisen miehen tai naisen mihinkään ruumiin aukkoon.

Seksi ei mitenkään "automaattisesti tapahdu", seksissä kaksi tai useampi ihminen toimii yhdessä. Kaikki seksiin osallistuvat ovat vastuussa siitä, mitä tapahtuu.

Vierailija
3551/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai rakastajan pitämisen?

Vierailija
3552/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niihin vain kyllästytään: ovat kertakäyttötavaraa.

Vierailija
3553/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jaksaa samaa rakastajaa kuukauden ajan. Sitten ne kyllästyy.

Vierailija
3554/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Month-lover. Oletteko kuulleet typerämpää termiä!?

No joo, toisaalta, onhan TYTTÖKALENTERISSA sama "rakastajatar" kokonaisen kuukauden ajan...

Vierailija
3555/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kalenteri jämähtää vielä toiselle kuukaudelle. Sivua ei jakseta, tai haluta, kääntää.

Vierailija
3556/9847 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pienimunaisuus" on ennen kaikkea henkinen ja asenteellinen ongelma. Kukapa sitä kalua viivoittiminen kanssa käy oikeasti mittaamaan. Jos mies ei ole kiinnostunut kumppaninsa (oli tämä kumppani mitä sukupuolta tahansa) kiihottumisesta ja nautinnosta, ei silloin kalu tunnu miltään tai tuntuu epämukavalta. Lisäsenttejä saa halutessaan sillä, että huomioi kumppaninsa ja käyttää aikaa yhteyden luomiseen. Ei ole mitään rakettitiedettä. Vähän vaivannäköä vaatii.

Vierailija
3557/9847 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni m*na kommentit saa tykkäyksiä ( minkä mies sille voi??) Mut jos joku mies laittais liian pienet rinnat syyksi naisen lemppamiseen, niin sille suututtais takuulla.

Olen nainen muuten, en pienim*nainen mies, pisti kuitenkin silmään tämä.

Tällä palstalla näkee usein noita miehen penistä halventavia kommentteja. Ne ovat jonkinlainen feministien voimaantumiskeino, jolla he saavat hetkeksi iloa ankeaan ja ilottomaan elämäänsä, ja siksi kiireesti peukuttavat kommenttia, koska se samalla antaa heille tunteen kuulumisesta johonkin suurempaan, itselleen mieluiseen ryhmään. Todellisuudessa suurin osa näistä feministeistä on omaa elämäänsä vihaavia sairaalloisen lihavia, moniongelmaisia naisia, jotka ovat maalanneet itsensä nurkkaan parisuhdetta ajatellen. 

Olen feministi ja ylipainoinenkin. Olen silti saanut ihanan isomunaisen miehen. Toivottavasti sinäkin saat juuri sellaisen kumppanin ja sellaista seksiä, kun haluat! Rauhaa ja rakkautta sinulle! Ehkä joku ylipainoinen feministi suostuisi antamaan sinulle säälikyydit, jos oikein kauniisti pyydät?

Vierailija
3558/9847 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimu ei halunu nussia ku kuukautise, mie taas ku ol nii liukast.

Eikö sulla kalu kykene tuottamaan liukastetta ja / tai oletko niin epäkiinnostava, että nainenkaan ei kostu muuten?

Vierailija
3559/9847 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkui porukassa, jossa monellakaan ei ollut kunnollisia käytöstapoja.

Oliko kyseisellä miehellä/naisella?

Oli tarvittaessa

Vierailija
3560/9847 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 10 vuotta tasan 20 vuotta nuorempi mies. Ongelma oli tulla eläkeikään ja kaikki päättyi ilman sen kummempia selityksiä. Oikea selitys on kuitenkin, että yhteistä tulevaisuutta ei enää siinä vaiheessa voi suunnitella.

Jos tapaa toisen eläkeläisen niin yhteistä elämää voi suunnitella ihan kuolemaan saakka. 

Sille ei voi mitään jos paikat kuivuvat - mutta ei se iäkkäämpi mieskään enää mikään ihan tuore tavara ole - turha luulo. Usein ovat täysin hoitamattomia - yök. Itsestä huolehtiminen voisi olla hyvä alku saada suhde pysymään pystyssä. Itsestä huolehtiminen on kyllä muutakin kun pelkkä kropan hoito. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä