Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
2921/9842 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oharit sekä v""lu,  usein yhdistettynä. Kerran oli sovittu että nähdään terassilla klo 14, laitoin monta viestiä perään ja  koetin soittaakin, lopulta tuli vihainen vastaus " Tuun kun ehin, ei voi olla noin kova viinantuska!" Ja en tosiaan ole, enkä ollut silloinkaan mikään alkoholisti. Aloin jopa juoda kahvia ettei helle saisi kilahtamaan  hattuun ja tilaisin  siiderin sitten ,kunhan mies saapuu. Noin klo 18 lähdin lopulta bussilla kotiin ja bussi oli  juuri lähtenyt liikkeelle kun mies ilmoitti saapuneensa juuri paikalle ja  etsivänsä minua. Vastasin ettei tarvitse  etsiä enää,ei ikinä ja olin oikeastaan huojentunut kun tajusin tehneeni käytännössä bänksit.

Kävin 2 vuoden ajan n 100 krt nettitreffeillä. Näitäkin tuli vastaan.

Ekat treffit oli lähes aina kahvilassa. Olin usein varttia vailla. Jos tulija oli 30 min myöhässä, soitin. Jos ei vastannut, lähdin.

Vierailija
2922/9842 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntui että joku ei ollut "oikein", kuin toinen olisi jotenkin esittänyt. Naama valahti aina norsunv*tulle kun ei katsonut minua, mutta kun tuli katsekontakti niin sitten väänsi jonkun teennäisen oloisen hymyn. Kehut ja ylistelyt muuttuivat myös salamannopeasti vihaiseksi moittimiseksi, yhdestäkin pienestä virheestä tai "väärästä" sanomisesta jota en välttämättä heti edes huomannut tehneeni. Otti älyttömän herkästi nokkiinsa kaiken ja kaikki tuntui olevan niin vaikeaa sen toisen puolen ajasta mitä ei leikitty ihanaa-leikkiä.

Epäterve riippuvuussuhde olisi hyvä tunnistaa jo mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Siinä ollaan toisen kanssa vain sen hekumatunteen vuoksi ja saattaapa myös henkisesti epävakaammalle se kumppani olla vähänkuin pelkkä mielenterveyslääke. Ollaan siis koukussa vain tunteeseen, eikä siihen ihmiseen varsinaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/9842 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pani väkisin perseeseen, eikä lopettanut, kun huusin ei ja itkin. En halunnut nähdä enää ikinä, olisi pitänyt nostaa syyte. 

Olisiko alapeukuttajien mielestä pitänyt suostua useamman kerran raiskattavaksi? 

Vierailija
2924/9842 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi haisi pahale.

Vierailija
2925/9842 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella liian karvainen perä.

Vierailija
2926/9842 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin tapailu kerran jälkeen tuli ilmi, että miehellä on lapsi vaikka deitti-ilmoituksessani lukee ei kiitos lapsellisille.

Mies tietää, mitä lapsi tarkoittaa. Harva haluaa ”isäksi” toisen miehen lapselle.

Harva nainen haluaa "äitipuoleksi" hoitamaan ukon kakaroita, yäk. Vaikka onhan niitäkin joille kelpaa, ovat kyllä päästään viallisia.

Vierailija
2927/9842 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiä pani ku hakkikoira.

Vierailija
2928/9842 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naainen ei tykänny ottaa suuhun kun kuulemma paskanen pershiki haisi . Ihme herkkä neniä nyky neidit. Viikko sitten kävin suihkussa ja pesin vehkeenkin mäntysaippualla. Sitte se muijja lähti ja mää päätin jotta mää jätän sen!!!

Vierailija
2929/9842 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen rupesi huutamaan minulle pikkujutusta. Nousin ylös, sanoin, että minulle ei huudeta ja lähdin kävelemään.

Vierailija
2930/9842 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaliittoteoriat, naisviha, yleinen katkeruus, tietokone- ja nettiriippuvuus. Nämä siis samassa tyypissä. 

. Kylläpä on kuin exäni. lisäksi sairas siisteys. Paitsi että keittiösiivousliinalla veteli lattiat,wc pöntön kuin keittiön tasotkin. Lisäksi oli äärettömän saita mutta maksullisiin riitti rahaa. valehteli ja mikään ei koskaan ollu hänen syytään. Tyynyt ja peitot keltaisina paljastuivat kun vaihdoin pussilakanoita. Henkisesti yritti saada alistumaan. Ei onnistunut. Sairas mies edelleen eikä siitä sairaudesta parane ennenkuin romahtaa. Tiedän ettei tule romahtamaan.

Vierailija
2931/9842 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppi haisi pahale.

Pimppi sul on housuissas.

Vierailija
2932/9842 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella liian karvainen perä.

Mitäs läksit nii

Vierailija
2933/9842 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei tykännyt saada suuseksiä. Otti kyllä suihin, mutta ei antanut nuolla pillua.

Exä oli samanlainen. Ei uskonut että joku haluaa nuolla pillua. Otti itse joskus halulla suihin ja nieli kaiken. Kerran kun olin aloittamassa takaapäin, niin nuolin hänen anaaliaan. Sai pikku sätkyn mutta jäi kuitenkin nautiskelemaan. Meidän juttu loppui kuitenkin ennen kuin pimppiin asti pääsin. Mainittakoon, että hänellä oli paras perse mitä olen luonnossa nähnyt. Kuulemma muidenkin miesten mielestä.

Vierailija
2934/9842 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovakourainen sängyssä vaikka kuinka monesti yritin sanoa että ei noin kovaa, huono hygienia, jätti nuuskan palasia lattialleni ja aamulla sanoi että hän mietti yöllä että toivottavasti mun koira ei syö yöllä niitä ja kuole siihen, fantasia oli harrastaa seksiä lasteni läsnäollessa ja kerran aamulla kun nuorin lapsi tuli sänkyyni pötköttelemään niin tämä sankari yritti työntää munansa sisääni.

Ei sitten enää tapailtu.

Vierailija
2935/9842 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivoriittana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä oikeastaan halunnutkaan yrittää, mietin vain miten jätän kohteliaasti.

On surullista että en ole enää uskaltanut tämän jälkeen tutustua keneenkään. Jäi pelko koko seksiä kohtaan, puhumattakaan rakastumisesta.

Toivon sulle todella ihanan hellästi huomioivaa seuralaista kun seuraavan kerran uskallat taas herätä rakkauteen. Hyi, mitä kokemuksia.

Kiitos kauniista toivotuksesta. Kun kesä tulee, niin alkaa näyttämään valoisammalta itselläkin, huonot kokemukset eivät hallitse mieltä koko ajan, vaikka taustalla mielessä ovatkin. Toivon kaikkea hyvää myös sinulle.

Vierailija
2936/9842 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2937/9842 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli firman pikkujoulut vuonna 2008. Noihin aikoihin yritin seurustella erään hankalan akan kanssa, jolla oli semmoinen punaiseksi värjätty kananpersetukka. Ite olin 37 vee ja akka kävi lähempänä viittä kuin neljää kymmentä. Ennen pikkujouluja oli sovittu, että hän lähtee seuralaiseksi sinne, mutta sitten hän aloitti kuurupiilon, missä akasta ei kuulunut eikä näkynyt mitään. Se oli sen tyyli, että ihan yhtäkkiä, ilman mitään syytä se hävisi, eikä häntä tavoittanut mistään. Ei ollu kotona, ei vastannut soittoihin ja tekstareihin. Ja mitään ei koskaan selittänyt, kun jotain syytä kysyi oikuttelulle. Päivää ennen lähtöä hän sitten ilmestyi ja alkoi urputtamaan mun viesteistä, että olin häneltä tyhmiä kysellyt. Itse käyttäytyi kuin idiootti ja sitten minä olin siinä se tyhmä, kun yritin ottaa hänen mielenailahteluista selvää. Oli siinä niin naama nyrpeänä.

Noo... me sitten lähdettiin sinne pikkujouluihin ja akka oli menomatkalla jotenkin vaisu ja outo. Paikan päällä sitten oltiin, niin pöydässä akka alkoi supisevalla äänellä nimittelemään minua. Oivalsin heti, että akka lähti pikkujouluihin ainoastaan tunnelmaa pilaamaan. Otin siinä sellaisen viilipytyn asenteen, käännyin katsomaan häntä silmiin ja sanoin hänelle rauhalliseen äänensävyyn: - Jos ei sulla ole ole mitään järkevää sanottavaa ja tulit tänne vain pilaamaan hyvää tunnelmaa, niin ole hyvä ja poistu. Ja toisekseen, niin eiköhän tämä meidän juttu ollut nyt tässä. Hoidin tilanteen silleen fiksusti, enkä lähtenyt siihen, mitä hän kovasti yritti, eli saada mut hermostumaan ja nolaamaan itseni kaikkien nähden.

Akka siinä sitten aloitti sen tyylilleen ominaisen naputuksen: - Oi, voi kuinka ihanaa. Nämä olivatkin oikein hienot pikkujoulut. Nousi ylös ja lähti nenä pystyssä narikan suuntaan. Otti takkinsa ja lähti menemään.

Jäin viettämään pikkujouluja, enkä uhrannut koko illan aikana ajatustakaan hänelle.

Siinä oli kyllä yksi hulluimpia naisia, joihin olen elämäni aikana törmännyt.

Vierailija
2938/9842 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli firman pikkujoulut vuonna 2008. Noihin aikoihin yritin seurustella erään hankalan akan kanssa, jolla oli semmoinen punaiseksi värjätty kananpersetukka. Ite olin 37 vee ja akka kävi lähempänä viittä kuin neljää kymmentä. Ennen pikkujouluja oli sovittu, että hän lähtee seuralaiseksi sinne, mutta sitten hän aloitti kuurupiilon, missä akasta ei kuulunut eikä näkynyt mitään. Se oli sen tyyli, että ihan yhtäkkiä, ilman mitään syytä se hävisi, eikä häntä tavoittanut mistään. Ei ollu kotona, ei vastannut soittoihin ja tekstareihin. Ja mitään ei koskaan selittänyt, kun jotain syytä kysyi oikuttelulle. Päivää ennen lähtöä hän sitten ilmestyi ja alkoi urputtamaan mun viesteistä, että olin häneltä tyhmiä kysellyt. Itse käyttäytyi kuin idiootti ja sitten minä olin siinä se tyhmä, kun yritin ottaa hänen mielenailahteluista selvää. Oli siinä niin naama nyrpeänä.

Noo... me sitten lähdettiin sinne pikkujouluihin ja akka oli menomatkalla jotenkin vaisu ja outo. Paikan päällä sitten oltiin, niin pöydässä akka alkoi supisevalla äänellä nimittelemään minua. Oivalsin heti, että akka lähti pikkujouluihin ainoastaan tunnelmaa pilaamaan. Otin siinä sellaisen viilipytyn asenteen, käännyin katsomaan häntä silmiin ja sanoin hänelle rauhalliseen äänensävyyn: - Jos ei sulla ole ole mitään järkevää sanottavaa ja tulit tänne vain pilaamaan hyvää tunnelmaa, niin ole hyvä ja poistu. Ja toisekseen, niin eiköhän tämä meidän juttu ollut nyt tässä. Hoidin tilanteen silleen fiksusti, enkä lähtenyt siihen, mitä hän kovasti yritti, eli saada mut hermostumaan ja nolaamaan itseni kaikkien nähden.

Akka siinä sitten aloitti sen tyylilleen ominaisen naputuksen: - Oi, voi kuinka ihanaa. Nämä olivatkin oikein hienot pikkujoulut. Nousi ylös ja lähti nenä pystyssä narikan suuntaan. Otti takkinsa ja lähti menemään.

Jäin viettämään pikkujouluja, enkä uhrannut koko illan aikana ajatustakaan hänelle.

Alapeukuttajan mielestä olisi varmaan pitänyt jatkaa suhdetta mielisairaan akan kanssa omaksi vahingokseen.

Vierailija
2939/9842 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppi haisi pahale.

Pimppi sul on housuissas.

Mielenkiintoista.

M69

Vierailija
2940/9842 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajan mielestä olisi varmaan pitänyt jatkaa suhdetta mielisairaan akan kanssa omaksi vahingokseen.

Tällä palstalla ei saa mitenkään alentaa naissukupuolta, jo pelkkä "hullu nainen" saa aikaan alapeukkua vaikka kyse olisikin ihan oikeasti hullusta naisesta. Palstan naisasianaiset ottaa nämä asiat todella vakavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme