Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Pani väkisin perseeseen, eikä lopettanut, kun huusin ei ja itkin. En halunnut nähdä enää ikinä, olisi pitänyt nostaa syyte.
Olen laittanut välit poikki miehen hullun äidin takia. Yks paljastui narsistiksi, onneksi huomasin ajoissa mutta vainosi minua suhteen lopettamisen jälkeen niin, että jouduin hakemaan lähestymiskieltoa.
Tätä ei ehkä voi vielä laskea varsinaisesti tapailuksi kun oli vasta kahdet treffit takana.
Tinderissä tavattiin, toisilla treffeillä tuli esiin miehen sukunimi ja kävi ilmi, että miehen etu- ja sukunimi oli samat kuin ala-asteen kiusaajalla. Ei ollut sama tyyppi, mutta en vain päässyt siitä yli.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan suoraan sanottuna, suomessa naisten "laatu" on hyvin heikkoa, parempi etsiä ulkomaalainen nainen joka osaa olla nainen.
Nämä yleistäjät ovat aivan parhaita: haukkuvat ymmärtämättään oman suomalaisen äitinsä, sisarensa ja tyttärensä. Eivätkä kuitenkaan haluaisi, että omat tyttärensä käyttäytyisivät suhteissaan alistuvasti ja myöntyisivät velvolliseen seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Pani väkisin perseeseen, eikä lopettanut, kun huusin ei ja itkin. En halunnut nähdä enää ikinä, olisi pitänyt nostaa syyte.
Miehet varmaan ajattelee, että samahan se kumpaan reikään laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.
Sairas fetissi.
Tuo eltaantuneen talin ja ihran haju on kuin suoraan ruumishuoneelta.
En voi sietää jiistin hajua.
Hieltä ja eltaantuneelta haisevia naisia on aivan liikaa.
Vanhemmat naiset +40 eivät enää huolehdi siisteydestään eivätkä muutenkaan ulkonäöstään. Vastenmielistä kasella ko. leidien mautonta pukeutumistyyliä jossa ryhävalas mahdutetaan mahdollisimman pieneen ja kireään asuun. Hiki ja eritteet tuoksahtavat vahvojen tuoksujen läpi.
Tuntui että joku ei ollut "oikein", kuin toinen olisi jotenkin esittänyt. Naama valahti aina norsunv*tulle kun ei katsonut minua, mutta kun tuli katsekontakti niin sitten väänsi jonkun teennäisen oloisen hymyn. Kehut ja ylistelyt muuttuivat myös salamannopeasti vihaiseksi moittimiseksi, yhdestäkin pienestä virheestä tai "väärästä" sanomisesta jota en välttämättä heti edes huomannut tehneeni. Otti älyttömän herkästi nokkiinsa kaiken ja kaikki tuntui olevan niin vaikeaa sen toisen puolen ajasta mitä ei leikitty ihanaa-leikkiä.
Päätin suhteen, koska mies halusi pitää suhteen salassa. En ymmärtänyt miksi enkä koskaan saanut tähän vastausta. Suhde kesti puoli vuotta, ei ollut naimisissa tms. tapasin hänen lapsensa jne. Muille ihmisille olimme aina ’vain kavereita’. Mies sanoi rakastavansa minua ja minä hölmö uskoin. Oli seksiä, läheisyyttä ja yhteisiä harrastuksia. Arki toimi... kaipaan häntä vieläkin 2 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Päätin suhteen, koska mies halusi pitää suhteen salassa. En ymmärtänyt miksi enkä koskaan saanut tähän vastausta. Suhde kesti puoli vuotta, ei ollut naimisissa tms. tapasin hänen lapsensa jne. Muille ihmisille olimme aina ’vain kavereita’. Mies sanoi rakastavansa minua ja minä hölmö uskoin. Oli seksiä, läheisyyttä ja yhteisiä harrastuksia. Arki toimi... kaipaan häntä vieläkin 2 vuoden jälkeen.
Itse myös jouduin vastaavaan tilanteeseen hyväuskoisena pellenä. Sanoi myös rakastavansa ja mitä kaikkea, olen erikoisin ja paras kaikista, ei hitto mitä p*skaa. Silti ei tullut mitään puhetta suhteen vakinaistamisesta ja esiintyi muille sinkkuna koko sen ajan. Suhteen päätyttyä minun toimestani, hänellä olikin sitten muutamassa viikossa uusi ja ilmeisesti niin hyvä että hänen kanssaan kyllä meni parisuhteeseen oikein virallisesti. Epäilen, että loppuajasta olivat pitäneet ja pohjustaneet jo valmiiksi minulta salassa.
Liian tarkka mies siisteyden suhteen. Ei "normi"ihmisellä kestä pää, kun eteisessä ei saa olla yhtä ainutta hiekan murusta tai tiskipöydällä vesipisaraa.
Ei minulla ole tuollaisia suhteita. Tiedän, kokemuksella, ihmisestä jo ensitapaamisella, olenko hänen kanssaan romanttisessa suhteessa vai en. Enkä enää pidä ihmisiä kertakäyttötavarana, "kunnes keksin heistä jonkun vian" (vaikka tiedän jo arvostuksen tason).
En menisi treffeillä kenenkään kotiin. Paitsi jos hakisin rakastajaa heti.
Nainen ei tykännyt saada suuseksiä. Otti kyllä suihin, mutta ei antanut nuolla pillua.
Egoistinen ja materialistinen nainen.... Kaikkein tärkeimpiä asioita ja puheenaiheita oli hänen bemarinsa, fittnes, jooga, meditointi, vartalo, hiukset, koulutus, entiset parisuhteet yms. Kun minä vaikka puhuin jostain spesiaalista gourmet-ateriasta, tai kulttuurimatkailusta, hän saattoi vaihtaa aiheen bemarinsa erikoisvanteisiin tai kuinka päät kääntyy kadulla kun hän ajaa autollaan. Se oli sitten kthxbye...
Vierailija kirjoitti:
Parin tapailu kerran jälkeen tuli ilmi, että miehellä on lapsi vaikka deitti-ilmoituksessani lukee ei kiitos lapsellisille.
Mies tietää, mitä lapsi tarkoittaa. Harva haluaa ”isäksi” toisen miehen lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Liian tarkka mies siisteyden suhteen. Ei "normi"ihmisellä kestä pää, kun eteisessä ei saa olla yhtä ainutta hiekan murusta tai tiskipöydällä vesipisaraa.
Mulla on sama ja johtuu ihan sairaudesta. Mistä tiedät kummasta se on uuvuttavampaa, sinusta vai miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli hoikka mutta hänellä oli huono ryhti ja iso möhömaha jota kireät vaatteet korosti, näytti kuin hän olisi odottanut vauvaa ja ihmiset katsoi pahasti kun veti tupakkaa. Oli ketjupolttaja ja iski minun tupakoideni kimppuun kun omat loppui. Nauraessaan kuulosti hyeenalta.
Siedin naista vain koska osasi nuolla paremmin kuin kukaan ikinä ja tykkäsi syyspiknikeistä, kukaan muu seurustelukumppani ei ollut innostunut istuskelemaan puistossa kuoharin ja juustojen kanssa kun lehdet tippuu jo puista ja ilma viilentynyt. Meidän ekat treffit itseasiassa oli juurikin pikinikki, vähän ennen halloweeniä ja luulin silloin että hänellä on menkkaturvotusta.
Ja olen siis bi.
Kuulostaa muuten exältäni mutta se joi ainoastaan Pirkan kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Egoistinen ja materialistinen nainen.... Kaikkein tärkeimpiä asioita ja puheenaiheita oli hänen bemarinsa, fittnes, jooga, meditointi, vartalo, hiukset, koulutus, entiset parisuhteet yms. Kun minä vaikka puhuin jostain spesiaalista gourmet-ateriasta, tai kulttuurimatkailusta, hän saattoi vaihtaa aiheen bemarinsa erikoisvanteisiin tai kuinka päät kääntyy kadulla kun hän ajaa autollaan. Se oli sitten kthxbye...
Sama miesten kaa. Kuka ihme ostaa auton näytelläkseen ihmisille autoaan? Sehän on siirtymistä varten. Voihan sitä pitää jotain auton kuvaa taskussa ja näyttää et kato aika komee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen halusi jatkuvasti seksiä kanssani, enkä jaksanut panna.
Mistä löydän tuollaisen naisen?
MTilanne ei ollut välttämättä sellainen kuin oletat. Ehkä nainen halusi jatkuvasti, koska ei saanut koskaan, mutta jos olisi saanut, olisi saattanut riittää esim 1 kerta / kk.
-eri
Joo, niin varmaan. Tunnetteko jotain naista, jolle riittäisi kerta kuussa, joka ei siis ole mikään aseksuaali.
Tunnen.
Tunnen myös naisen, jolle riittäisi 1 krt/vuosi
Nainen oli hoikka mutta hänellä oli huono ryhti ja iso möhömaha jota kireät vaatteet korosti, näytti kuin hän olisi odottanut vauvaa ja ihmiset katsoi pahasti kun veti tupakkaa. Oli ketjupolttaja ja iski minun tupakoideni kimppuun kun omat loppui. Nauraessaan kuulosti hyeenalta.
Siedin naista vain koska osasi nuolla paremmin kuin kukaan ikinä ja tykkäsi syyspiknikeistä, kukaan muu seurustelukumppani ei ollut innostunut istuskelemaan puistossa kuoharin ja juustojen kanssa kun lehdet tippuu jo puista ja ilma viilentynyt. Meidän ekat treffit itseasiassa oli juurikin pikinikki, vähän ennen halloweeniä ja luulin silloin että hänellä on menkkaturvotusta.
Ja olen siis bi.