Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ainaiset kirjoitusvirheet viesteissään enään, niimpä, avo auto, ilta päivä, tyttö ystävä, seurustelu suhde, pari suhde. En jaksanut katsella touhuja ja sanoin soronoo.
Historiassa monilla julkisuuden henkilöillä ja tiedemiehillä on ollut lukihäiriö joka tuota aiheuttaa. Eli itsellesi olisi ehdoton ei treffeille esim. nämä henkilöt joilla on lukihäiriö, eivätkä pysty kirjoittamaan tai lukemaan virheettömästi:
Daniel Radcliffe
Steven Spielberg
Justin Timberlake
Tim Tebow
Henry Winkler
Keira Knightley
Jamie Oliver
Alexander Graham Bell.
Pierre Curie
Jacques Dubochet
Michael Faraday
Galileo Galilei
James Clerk Maxwell
John Robert Horner
Carolyn Widney “Carol” GreiderIhmisillä on taipumus olla hyviä eri asioissa, kukaan ei ole mestari kaikessa. Uskoisin että jokainen on hyvä jossain. Sinä olet ilmeisesti hyvä hylkäämään ihmisiä noin pienen asian takia, vaikka muuten olisi täydellinen.
Itse miehenä voisin vallan mainiosti seurustella Keira Knightleyn kanssa vaikka hänellä on lukihäiriö. Viimeisin rakastamani tyttöystävä häneltä jopa näytti.
Jaahas. Leveilet julkkiksen näköisellä tyttöystävällä ja yrität vihjailla että jokainen kirjoitustaidoton on tuleva superjulkkis. Itse en jaksa kirjoitustaidottomia enkä ihmisiä, joiden maailma pyörii julkkisten ympärillä.
Luin vauvafoorumilta, että huono piirre on syy jättää emakko/sika.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut yhteen samassa harrastusporukassa olevaan mieheen. Erään kerran sitten rohkaistuin kyseisen porukan illanistujaisissa ilmaisemaan hänelle kiinnostukseni, ja kivan illan päätteeksi hän päätyi luokseni yöksi. Seksi oli kyllä mielessä molemmilla, mutta omalta osaltani ei todellakaan siten, kuin se toteutui. Yöllä olimme liian humalassa tehdäksemme mitään. Aamulla heräsin siihen, että mies survaisi itsensä sisääni, ja ennen kuin ehdin tajuta mitä tapahtui, hän oli parilla työnnöllä myös lauennut sisään. Paljaalla. Olin niin hämmentynyt ja järkyttynyt, etten kyennyt toimimaan, kuten olisi pitänyt. Kirsikkana kakun päällä hän alkoi siinä rattoisasti jutustella, kuinka harrastusporukassamme oli eräs toinen nainen, johon hän oli umpirakastunut ja josta hän toivoi itselleen seurustelukumppania. Ja minä vain makasin vieressä hiljaa ja kuuntelin. Hänen lähdettyä juoksin apteekkiin hakemaan jälkiehkäisypillerin, ja istuin suihkussa palasina pitkään.
Hän kyseli vielä jälkeenpäin muutaman kerran, olisiko voinut tulla taas luokseni yöksi. En vastannut enää mitään.
Kamalaa, tuohan on puhdas raiskaus! Otan osaa.
Ei minun tarvitse lopettaa kenenkään tapailua, he tekevät sen ihan itse!
Mies hikoili sängyssä aivan hirveästi, kasvoilta tippui pisaroita minun päälleni. Ja vaikka oli ihan normaalilla tasolla hygieniasta huolehtiva, niin hänen palliensa (ikävä) haju ei lähtenyt kädestäni edes seuraavana päivänä, vaikka kuinka pesin. En pystynyt jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol
Vierailija kirjoitti:
Miehen ainaiset kirjoitusvirheet viesteissään enään, niimpä, avo auto, ilta päivä, tyttö ystävä, seurustelu suhde, pari suhde. En jaksanut katsella touhuja ja sanoin soronoo.
Historiassa monilla julkisuuden henkilöillä ja tiedemiehillä on ollut lukihäiriö joka tuota aiheuttaa. Eli itsellesi olisi ehdoton ei treffeille esim. nämä henkilöt joilla on lukihäiriö, eivätkä pysty kirjoittamaan tai lukemaan virheettömästi:
Daniel Radcliffe
Steven Spielberg
Justin Timberlake
Tim Tebow
Henry Winkler
Keira Knightley
Jamie Oliver
Alexander Graham Bell.
Pierre Curie
Jacques Dubochet
Michael Faraday
Galileo Galilei
James Clerk Maxwell
John Robert Horner
Carolyn Widney “Carol” GreiderIhmisillä on taipumus olla hyviä eri asioissa, kukaan ei ole mestari kaikessa. Uskoisin että jokainen on hyvä jossain. Sinä olet ilmeisesti hyvä hylkäämään ihmisiä noin pienen asian takia, vaikka muuten olisi täydellinen.
Itse miehenä voisin vallan mainiosti seurustella Keira Knightleyn kanssa vaikka hänellä on lukihäiriö. Viimeisin rakastamani tyttöystävä häneltä jopa näytti.
Jaahas. Leveilet julkkiksen näköisellä tyttöystävällä ja yrität vihjailla että jokainen kirjoitustaidoton on tuleva superjulkkis. Itse en jaksa kirjoitustaidottomia enkä ihmisiä, joiden maailma pyörii julkkisten ympärillä.
Puolet noista oli ihan tiedemiehiä joiden keksintöjen ympärillä elämäsi pyörii enemmän tai vähemmän, ei pelkkiä julkkiksia. Ei se äidinkielen osaamattomuus tee kenestäkään huonompaa ihmisenä. Ei vaikuta edes käsikirjoittajan elämään, koska heillä on oikolukijoita palkattu siihen tehtävään. Olet varmaan kuullut Spielbergin elokuvista, kaikki nuo kirjoittanut ihminen joka ei pysty kirjakieltä edes kirjoittamaan ilman virheitä. Ei olisi yksikään hänen elokuva päätynyt valkokankaalle jos häntä pidettäisiin huonompana ihmisenä koska tekee kirjoitus virheitä.
Entäs nuo tiedemiehet joiden keksintöjen takia ollaan käyty avaruudessa ja kehitetty satelliitteja, kaikki osittain lukihäiriöisten ihmisten keksintöjen pohjalta kehitetty, myös laite jolla luet tätä. Onneksi kaikki ei ole niin kriittisiä pieniä virheitä kohtaan kuin sinä, tai tämäkin palsta olisi korkeintaan sanomalehdessä ja sähköä ei välttämättä olisi edes keksitty.
Miehellä oli harvoin aikaa nähdä. Kaikki muu meni edelleni.
Miehen kämpässä haisi rööki koska poltti sisällä eikä paikassa ollut yhden yhtä peiliä, en tiedä mikä vamppyyri mies sitten oli.
Mies asui kimppakämpässä vanhassa isossa rivariasunnossa. Miehen huone oli alakerrassa, ikkunaton ja tiiliseinäinen. Alas mentiin hämärää jrykkää metalliportaikkoa pitkin ja suunilleen hiipien ettei miehen taiteellinen herkkä kämppis häiriinny. Meidän piti kyllä kestää sitä pianon hakkaamista ja laulamista joka kuului alas asti, tai korjaan minun piti kestää kun mies tuntui jo tottuneen. En ollut tuota ennen ikinä kuullut, kun joku laulaa Apulantaa päin h""iä ja paukuttaa samalla pianoa..
Voitte kuvitella miten ahdisti olla siellä miehen luona! Ikäänkuin vankisellissä olisi ollut. Miehellä oli huoneessaan kahvinkeitin ja minijääkaappi, vaikka yläkerrassa oli keittiö.
Ja mies valitti ettei tahdo olla minun luonani, kun naapurin vauvan itku koskee korviin! Minun asunnossani on sentään ikkunat,eikä kukaan r""aa Apista.
En tiedä vieläkö mies asuu siellä kellarissa, jos kyllä niin onnea vain paremman puoliskon etsintään!
Hygienia, tai siis sen täydellinen puuttuminen. Kiva mies mutta ilmeisen vesikauhuinen. Hampaansa pesi ehkä joka toinen päivä vaikka sanoin jo suoraan etten kestä tällaista. Suihkussa ei käynyt niinkään usein vaikka teki ruumiillista työtä. Hänen mielestään riitti että vaatteet ovat puhtaat. Kaksi viikkoa kestin vaikka miehen mielestä olimme luotuja toisillemme.
Kamalaa kun näitä lukee... Olen itse jäänyt leskeksi noin vuosi sitten, ja on alkanut tuntua, että ehkä en sittenkään haluaisi olla loppuikääni yksin. Kauhea kynnys kyllä edes yrittää johonkin laittaa jotain ilmoitusta... Oman rakkaan miehen kanssa sai vanheta ihan normaalisti rauhassa eikä pieni pyöreys kumpaakaan haitannut ja hyvin tulimme juttuun ja kunnioitimme toisiamme, huumorintaju oli niin samanlainen. Miten sitä edes uskaltaisi suudella ketään miestä, pitäisi kyllä tavata useamman kerran. En tarvitse elättäjää enkä usko enää naimisiin haluavani, olisi jonkun kivan, ymmärtäväisen miehen kanssa mukavaa jutella ja käydä syömässä jne.
N55v
Miehellä oli ekoilla treffeillä sininen huppari ilman mitään kuvaa ja siniset farkut, ihan normi vaatteet siis. Juotiin kahvit ja käveltiin vähän. Mies kertoi olleensa Yölinnun keikalla pari päivää aiemmin. Tokat treffit tehtiin miehen kotiin. Mies avasi oven verkkopaidassa jossa oli keskaria näyttävä käden kuva ja maastohousuissa, kaulassa roikkui suomenleijonakoru joka oli ekoilla treffeillä joko ollut piilossa paidan alla tai kotona. Tietokoneelta soi raskasta black-metallia ja mies nosti pöytään olutpullot sekä kahtia leikatun roiskeläpän, en oikein tiennyt syönkö kohteliaasti vai kehitänkö että hella jäi päälle ja lähden karkuun. Ihan kuin kyseessä olisi ollut joku ekojen treffien miehen ilkeä kaksonen! Syötiin ja sitten mies halua katsoa leffan. Hostelsin. Siinä vaiheessa minulla tuli oikeastikin maha kipeäksi ja poistuin pahoitellen kotiin.
miehellä oli harmaa huppari treffeillä
Vierailija kirjoitti:
Siisti mies mutta selvisi että on ulosoton asiakas, lojui työttämänä sohvalla kun ei viitsinyt töihin mennä. Ärsyttävä nauru, puhui taukoamatta.
Toinen tapaus. Ei ollu yhtään profiilikuvansa näköinen, myöskin pulska. Kuvassa normipainoinen.
Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.
Neljäs. Hyväksikäyttäjä. Yritti maksattaa minulla ihan kaiken jos olimme jossakin, jopa omat tupakkinsa.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Uusi tuttavuus vaikuttaa ääliöltä, mutta jos siltä saa seksiä, niin asia voidaan unohtaa.
Uusi tuttavuus, 29-vuotias mies, alkoi kännissä tapaamisiltana itkien kertoa että kaipaa eksäänsä - jonka kanssa seurusteli kuukauden ollessaan 15. En vähättele teinisuhteita ja ensirakkauksia, mutta oli kiusallista lohduttaa rumaitkevää aikuista ihmistä tämän takia. Joo meistä ei tullut mitään, toivon silti hänelle kaikkea hyvää.
Ei uskaltanut nukkua vieressä vaan nukkui mieluummin lattialla takki tyynynä, "ettei sulle tule jotenki sellanen olo et mä nyt oisin täs jotenki vaan pillun perässä"
muntsi
Äijä kuulosti voihkiessaan ihan muumimammalta. Ei ollut söpöä eikä kiihottavaa.
Löysä kulli ja sylki kostukkeeksi. Onneton tunari sängyssä. Miten koulutettu ja muuten asiallinen mies voi olla noin moukka? Ja miten joku on voinut olla naimisissa tuollaisen kanssa 20v. Liukenin paikalta.
Kipaisepa kauppaan hakemaan purkillinen huumorintajua.
Ja edellinen lause oli siis huumoria. Kaupoissa ei oikeasti myydä huumorintajua.