Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
2821/9842 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätyksi tulemisen pelosta kärsiväksi "vitsaili" turhan usein milloin mistäkin syystä tulisi jättämään minut ja mikä oisi deal-breaker. Vaikken itse moisesta pelosta kärsikään, niin eipä tollasta ollut silti jatkuvasti kiva kuunnella. Oli muutenkin aika ehdoton ja epäempaattinen. Tietyissä tilanteissa alkoi paistamaan läpi sellainen itsekeskeisyys ja alkoi tuntumaan, että oli ainoastaan koukuttunut siihen tunteeseen minkä sai siitä kun ihailin häntä. Kerran kun avauduin itselleni kipeästä asiasta ja minkä vuoksi tietyt asiat ovat minulle vaikeita, vastasi siihen ainoastaan "rakasta minua". Tuolloin en kauheasti kiinnittänyt huomiota, mutta olihan tuo nyt aika ihmeellinen vastaus. Ikäänkuin minun ongelmillani ja vaikeuksillani ei olisi väliä, kunhan nyt vaan kohdistan lisää ihailuani häneen.

Vierailija
2822/9842 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi lyhyeen. Oltiin juteltu netissä jo tovin aikaa ja tuli aika tavata. Oli kaunis sää, joten sovittiin kävelytreffit merenrantaan, jossa käytiin nappaamassa kahvit mukaan ja lähdettiin köpöttelemään. Juttu luisti mukavasti, mies vaikutti oikein fiksulta ja ajattelin siinä jo, että tokihan varmaan vielä uudestaan nähdään. 

Kun tämä fiksulta vaikuttanut mies sitten oli juonut kahvinsa loppuun, herra lyttäsi kahvimukinsa ja viskasi sen maahan jatkaen kävelyä. Jäin tuijottamaan paikalleen ihan tyhmänä ja kysyin, että aikooko hän ihan tosissaan jättää roskan tuohon. Mies ei nähnyt tässä mitään kummaa, naurahti vain ja totesi, että "no kädessäkö minä sitä kannan?".

Totesin miehelle, että meidän arvot taitaa olla vähän liian kaukana toisistaan, mikäli hän ei ymmärrä, mitä väärää on roskaamisessa. Nappasin sen rytätyn kupin maasta ja lähdin kävelemään takaisin. Matkalla heitin kupin roskiin. Sori, minä en roskaavia moukkia elämääni kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/9842 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasi tarjota juomat, ja kun tilasin tiskillä opiskelijatapahtuman kahden euron kaljatuopin sijaan lonkeron  niin suuttui (en juo olutta, mies tiesi kyllä tämän). 

Vierailija
2824/9842 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ollut tarpeeksi rahaa että olisi voinut maksaa menoni.

Vierailija
2825/9842 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ainaiset kirjoitusvirheet viesteissään enään, niimpä, avo auto, ilta päivä, tyttö ystävä, seurustelu suhde, pari suhde. En jaksanut katsella touhuja ja sanoin soronoo.

Vierailija
2826/9842 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ainaiset kirjoitusvirheet viesteissään enään, niimpä, avo auto, ilta päivä, tyttö ystävä, seurustelu suhde, pari suhde. En jaksanut katsella touhuja ja sanoin soronoo.

Toisaalta jopa ymmärrän tämän :D epäviehättyisin itsekin tuommoisesta.

Vierailija
2827/9842 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. :D

Vierailija
2828/9842 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin niin hirvittävän epätoivoinen tapaus. Kerjäsi huomiotani ja yritti suudella. Itseäni vain ahdisti koko asia siis se järjetön huomionhakuisuus. Emme sitten jatkaneet... suhde kesti 2 kuukautta. 

Vierailija
2829/9842 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi halunnut muuttaa kanssani asumaan. Minä asun mieluiten yksin.

Vierailija
2830/9842 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti kieltäytyi ehdottomasti ehdotuksestani nuolla ja imeä  hänen pesemätöntä pimpaloaan ja ruskeaa reikänsä. Liukenin yöhön.

Vierailija
2831/9842 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisin asia taitaa monelle naiselle olla se, että maailmasta löytyy myös kestäviä miehiä jotka kestää jopa useita tunteja. Miksi yrität kierrellä ja keksiä kaikkia tekosyitä miksi kumit rikkoutuu, vaikka valmistajien tiedostama asia että kumeja ei ole tehty kestämään kuin vartti. Itselle suuri ongelma koska naiset luulee etten halua heitä, ja monesti vaikea ottaa asia esille näin seksin vastaisessa yhteiskunnassa, missä #metoo varoitukset jatkuvasti mielessä jos mitään seksuaalista ottaa puheeksi. Rakastan seksiä, vihaan kumeja ja niiden tuomia huolia ja tunnelman pudotusta.

Noin 25 vuotta harrastellut seksiä kondomin kanssa ja kaksi kertaa on hajonnut,

ekalla kerralla oli käyttäjän  kokemattomuudella osansa asiassa ja toisella kerralla taisi olla käyttäjän humalatilalla mahdollisesti vaikutusta.

Sikäli on vaikeaa samaistua tähän ongelmaan, kun ei itse ole koskaan kokenut kondomin käyttöä minkäänlaiseksi ongelmaksi. Eivätkä tosiaan ole hajoilleet tuolla tahdilla kuin sinulla. 

Totta tuo, että noin poikkeukselliseen kestokykyyn eivät ole kaikki seksiä harrastaneet naiset törmänneet. 

Aloin muistelemaan, että ovatko kumppanini sitten saaneet penetraatiossa orgasmin alle sen 15 minuutin... En ole tietenkään mitään sekuntikelloa käytellyt, mutta silti näin arvioisin olleen, vähemmistössä olleet ne kerrat, että menisi selkeästi pidempään.  

Olen itse hitaasti lämpeävä, onko lie sillä vaikutusta ollut, että kumppani sitten on ollut jo valmiiksi aika virittyneessä tilassa. Päihtyneellä kestää kauemmin, mutta en yleensä ole tykännyt humalassa enkä humalaisen kanssa touhuta, koska tuntuma on silloin mielestäni huonompi.

Minulla ei kylläkään ole suurta otantaa kumppaneista (olleet pitkiä suhteita), joten todennäköisesti ei ole vain sattunut vielä sinun tyyppistä kumppania kohdalle. 

Keskustelupalstojen hyvä puoli, että monenlaiset kokemukset tulevat esille. 

Samaa mieltä. Huolellisesti käytettynä kondomi ei minulla parisuhteessa ole koskaan mennyt rikki. 16 v käytettiin. Sitten kuparikierukka ja sitten sterilisaatio.

Ei varmasti ollut miehelle kaikista mieluisin vaihtoehto kondomi, mutta ei ollut muutakaan ehkäisyvaihtoehtoa. 5 erilaiset pillerit kokeilin ennen kuin neurologi kielsi hormonaalisen ehkäisyn kokonaan. Kaikki aiheuttivat migreenin, joka liuskan lopussa oli päivittäinen. Myös minipillerit. Kierukkaa en edes harkinnut siinä vaiheessa synnyttämättömänä, synnytyksen jälkeenkin se oli kurja kun kuukautiset kesti 2 vko ja oli kipuja. Kuparikierukkaa ei siis laiteta yleensä synnyttämättömille. Kun lapsiluku oli täynnä, menin sterilisaatioon. Koin, että on mun vuoro kondomivuosien jälkeen kantaa vastuu ehkäisystä.

Luojan kiitos mieheni ei harrasta tuntikausia kestäviä yhdyntöjä. Ei mulla kestäisi ainakaan limakalvot ja töistäkin pitäisi varmaan kummallakin jäädä pois.

Kiireetön rakastelu tuntikausien esileikkeineen on eri asia kuin tuntikausia kestävä penetraatio. Ensimmäinen voi joskus olla paikallaan mutta jälkimmäistä ei kyllä naisen limakalvot kestä. Loppuu kosteus ja ainakin pissatulehdus vähintään tulee.

Kuka nainen edes tommoiseen suostuu? Että mies tykkää seksistä ja sitä pitää saada monta tuntia päivässä? Miehellä tulee megapläjäys, mutta himonussija ei kertonut, mitä nainen siitä saa.

Eipä ole yksikään nainen kieltäytynyt, tau valittanut, taukoa on pyydetty saamisten välillä. Yleensä naiset ovat saaneet pitkissä sessioissa useampia, ja kuullut sanottavan mm. "Sekosin laskuissa kuudennen jälkeen tunteja sitten.", "Sain ainakin 8 kertaa.", "Miten sä vaa jaksat? Jatka ihmeessä, parasta ikinä." "What a srong c*ck!" jne. Yksi halusi mennä ensimmäisen 6h jälkeen naimisiin. Että kyllä ne naiset jotain väittivät saaneen useita kertoja, kertaan ei ole kukaan kuivahtanut tai edes liukkaria tarvittu koska kakkonen ei ole mulle se juttu, ja ykkösessä on voitelu omasta takaa.

Yksi poikkeus mahtuu joukkoon, olin hänen ensimmäinen. Hänelle esileikit olivat välillä ahdistavia, ja itse aktiin ei edes päästy kun hän sanoi jotain seksuaalisesti negatiivista ja ymmärsin lopettaa. Hän oli kyllä todella upea kaikin puolin ja halusin häntä todella paljon. Mutta vei mielenkiinnon tehdä aloitteita aktiin moneksi viikoksi, jopa kuukausiksi, kun hän kysyi "Tarviiks meidän aina?" Yritin puhua asiasta, mutta aina löi maahan tavalla tai toisella ja meni into tehdä aloitteita. Tuo seksielämä ei oikein koskaan herännyt toivomalle tasolle vaikka rakastin yli kaiken. Hänelle jos jollekin olisin halunnut tarjota tuota pitkää nautintoa, mutta ensimmäisen purkautumisen jälkeen hän ei halunnut koskaan lisää, vaikka yritin. Edelliset kerrat ja negatiiviset puheet seksistä vei innon myös suurilta osin. Vaikea ottaa esille että kumit eivät itselle sovellu, etenkin ensikertalaiselle jolle seksin ensi kertojen halusin olevan nautinto ilman huolta ehkäisystä. Voi kun hän ei olisi ollut niin negatiivinen niin ehkä hänelle olisi voinut tarjota parempia muistoja. Kumien rikkoutuminen 15-30 min jälkeen ja jatkuvat jälkkärit eivät helpottaneet asiaa. Monesti ei edes edetty esileikkejä pidemmälle.

Tykkään seksistä päivittäin, keskimäärin 2krt/tunti päivässä olisi sopiva, joskus enemmän joskus vähemmän. 2-10 tunnin sessioita ehkä kerran viikossa jos molemmilla kiireetöntä aikaa. Harmi ettei tyolle yhdelle tuota päässyt tarjoamaan koska oli niin negatiivinen seksin suhteen.

Vierailija
2832/9842 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitänyt tavasta, jolla mies käveli. Mies oli 20 cm minua pidempi, joten hän otti pidempiä askelia. Ja sitten jäkätti, että minä kävelen liian hitaasti.

Mies lähti vaihtoon heti, kun totesin että hänestä ei saa täysjärkistä seuraa edes kävelylenkille. Sairaalloinen kilpailunhalu, pätemisentarve ja jatkuva valitus sitä, että hänellä on "kiire".

Ainoa " kiire" mitä tuolla urpolla oli, johtui siitä että hänen piti päästä tietokoneen ääreen. "Kaverit linjoilla" ja pakkomielle tietokonepeleistä.

Elämää nähneenä voin sanoa, että ottaisin koska vain miehen joka viihtyy ennemmin kotona, kuin miehen joka viihtyy paremmin baareissa, ylitöissä, kavereiden kanssa juhlien jatkuvilla pettämis reissuilla.

Nuorena en olisi uskonut ajattelevani näin, mutta ennemmin kotona viihtyvä mies kuin jatkuvasti baila baila tico tico sarja pettäjä. Mitä aktiivisempi mies on liikkumaan sitä varmemmin sellainen pettää. Ennen haaveiltiin kotona viihtyvästä miehestä, ja nyt kun niitä on saatavilla pelaajien muodossa niin ei kenellekään kelpaa. Jo on oudoksi mennyt maailman meno. Ilmeisesti naisten ihanteet miehissä muuttuu nopeammin kuin pysyn perässä.

Vierailija
2833/9842 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historiassa monilla julkisuuden henkilöillä ja tiedemiehillä on ollut lukihäiriö joka tuota aiheuttaa. Eli itsellesi olisi ehdoton ei treffeille esim. nämä henkilöt joilla on lukihäiriö, eivätkä pysty kirjoittamaan tai lukemaan virheettömästi:

Daniel Radcliffe

Steven Spielberg

Justin Timberlake

Tim Tebow

Henry Winkler

Keira Knightley

Jamie Oliver

Alexander Graham Bell.

Pierre Curie

Jacques Dubochet

Michael Faraday

Galileo Galilei

James Clerk Maxwell

John Robert Horner

Carolyn Widney “Carol” Greider

Ihmisillä on taipumus olla hyviä eri asioissa, kukaan ei ole mestari kaikessa. Uskoisin että jokainen on hyvä jossain. Sinä olet ilmeisesti hyvä hylkäämään ihmisiä noin pienen asian takia, vaikka muuten olisi täydellinen.

Itse miehenä voisin vallan mainiosti seurustella Keira Knightleyn kanssa vaikka hänellä on lukihäiriö. Viimeisin rakastamani tyttöystävä häneltä jopa näytti.

Vierailija
2834/9842 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Historiassa monilla julkisuuden henkilöillä ja tiedemiehillä on ollut lukihäiriö joka tuota aiheuttaa. Eli itsellesi olisi ehdoton ei treffeille esim. nämä henkilöt joilla on lukihäiriö, eivätkä pysty kirjoittamaan tai lukemaan virheettömästi:

Daniel Radcliffe

Steven Spielberg

Justin Timberlake

Tim Tebow

Henry Winkler

Keira Knightley

Jamie Oliver

Alexander Graham Bell.

Pierre Curie

Jacques Dubochet

Michael Faraday

Galileo Galilei

James Clerk Maxwell

John Robert Horner

Carolyn Widney “Carol” Greider

Ihmisillä on taipumus olla hyviä eri asioissa, kukaan ei ole mestari kaikessa. Uskoisin että jokainen on hyvä jossain. Sinä olet ilmeisesti hyvä hylkäämään ihmisiä noin pienen asian takia, vaikka muuten olisi täydellinen.

Itse miehenä voisin vallan mainiosti seurustella Keira Knightleyn kanssa vaikka hänellä on lukihäiriö. Viimeisin rakastamani tyttöystävä häneltä jopa näytti.

Hän näytti ja toimi kuin lukihäiriön omaava, ymmärsi lähes kaikki viestini eri tavalla kuin olin tarkoittanut. Harmi, oli ainoa jota koskaan rakastanut.

Vierailija
2835/9842 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on loppunut siihen, että mies on olettanut suhteen vakiintuessa ehkäisyvastuun jäävän kokonaan naiselle ja naiselle ehkäisystä aiheutuvat harmit ovat välttämätön paha.

Vierailija
2836/9842 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla poika noin 2v. Poika kuuli sanan ja alkoi toistella sanaa. Isä hymyili ja nauroi hyväksyvästi joka kerta kun lapsi käytti sanaa. Elämäni huippu hetki koitti ystäväni häissä, missä avopuolisoni suloinen pikku poika huutaa täydessä kirkossa isoon ääneen " Isi, isi, Kato ku mä runkkaan"

Vierailija
2837/9842 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, anteeksi nyt hyvät oikeinkirjoituspoliisit, mutta epäviehättyä ei ole mikään suomenkielen sana vaan kömpelö ja ruma käännös toisesta kielestä, eikä istu mitenkään kielioppiimme. Vähemmästäkin on tapailuja lopetettu kuin tämänkaltaisten sanojen käytöstä.

Vierailija
2838/9842 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, anteeksi nyt hyvät oikeinkirjoituspoliisit, mutta epäviehättyä ei ole mikään suomenkielen sana vaan kömpelö ja ruma käännös toisesta kielestä, eikä istu mitenkään kielioppiimme. Vähemmästäkin on tapailuja lopetettu kuin tämänkaltaisten sanojen käytöstä.

Julkisuuden henkilöt, sanoittajat, räppärit jne. on sulle kans ehdottomia nou nou asioita? Nuo kun keksivät jopa omia sanoja ja termejä vähän väliä. Jo on aikoihin eletty jos kielioppi on yksi tärkeimmistä asioista. Tuollaiset pilkun nusauttelijat on itselle suuri hälytyskello, heillä on jotain vakavia ongelmia jos pieni kirjoitusvirhe tarkoittaa maailman kaatumista. Tulee väistämättä mieleen millaisia ongelmia suuremmat ongelmat tai virheet saa räjäytettyä pintaan, jos pilkku virhe on kaiken loppua tarkoittava asia. Pettäjät löytyy varmaan betoni popot jalassa järven pohjasta?

Vierailija
2839/9842 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisuuden henkilöt, sanoittajat, räppärit jne. on sulle kans ehdottomia nou nou asioita? Nuo kun keksivät jopa omia sanoja ja termejä vähän väliä. Jo on aikoihin eletty jos kielioppi on yksi tärkeimmistä asioista. Tuollaiset pilkun nusauttelijat on itselle suuri hälytyskello, heillä on jotain vakavia ongelmia jos pieni kirjoitusvirhe tarkoittaa maailman kaatumista. Tulee väistämättä mieleen millaisia ongelmia suuremmat ongelmat tai virheet saa räjäytettyä pintaan, jos pilkku virhe on kaiken loppua tarkoittava asia. Pettäjät löytyy varmaan betoni popot jalassa järven pohjasta?

Tuli mieleeni kansakoulun opettaja joka tukisti tai löi kartta kepillä oppilaita jotka ensimmäisillä tunneilla käytti kynää vasemmalla kädellä, koska se sotki tekstin. Samanlaista muottiin sullomista ja pakottamista tavoille jotka itse oppinut. Kaikki muut tavat oli vääriä. Nykyään lukihäiriö on sentään enemmän tiedostettu asia jonka sivistynyt ihminen ymmärtää. En ymmärrä miten kukaan jaksaa pilkku virheistä pahoittaa mielensä noin pahasti, mielenvikaisia perfektionisti yksilöitä joilla ei ole kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
2840/9842 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni kansakoulun opettaja joka tukisti tai löi kartta kepillä oppilaita jotka ensimmäisillä tunneilla käytti kynää vasemmalla kädellä, koska se sotki tekstin. Samanlaista muottiin sullomista ja pakottamista tavoille jotka itse oppinut. Kaikki muut tavat oli vääriä. Nykyään lukihäiriö on sentään enemmän tiedostettu asia jonka sivistynyt ihminen ymmärtää. En ymmärrä miten kukaan jaksaa pilkku virheistä pahoittaa mielensä noin pahasti, mielenvikaisia perfektionisti yksilöitä joilla ei ole kaikki muumit laaksossa.

ErÄ5 tUtTav4 nAiNeN k1RjOit7aA J0kAiSeN v1eStIn5ä NäIn.

Mielestäni se on todella persoonallinen ja ihana tapa kirjoittaa. Ainakin jokainen häneltä saamani viesti vaikuttaa astetta mukavammalta, kuin tylsä selkokielellä kirjoitettu äidinkielen opettajan hyväksymä virheetön robotin kaltainen viesti. Terveisiä M:lle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi