Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
2801/9842 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittiin et mitä syötäis ensitreffeillä, mun sit teki mieli juustolautasta ja mulla oli hyvä punaviinikin jo valmiina. Sovittiin et mies käy ostamassa juustot ennen kuin tulee. Tuli sit pelkän oltermannipaketin kanssa. Tutuille terveisiä :D

Vierailija
2802/9842 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 5kk suhde 22 vuotiaaseen latinonaiseen muutama vuosi sitten. Oli aika villi tapaus. Biletti paljon, shoppaili ja seksiä oli usein.

Mulla 45v miehellä loppui puhti ja rahat. Jos suhde olisi jatkunut, olisin "nääntynyt".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/9842 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin hermoromahduksen ja siinä tuli yksi nainen ghostattua samalla. Vähän käy sääliksi kun ei se häneen liittynyt millään lailla, mutta siihen se juttu jäi

Vierailija
2804/9842 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 5kk suhde 22 vuotiaaseen latinonaiseen muutama vuosi sitten. Oli aika villi tapaus. Biletti paljon, shoppaili ja seksiä oli usein.

Mulla 45v miehellä loppui puhti ja rahat. Jos suhde olisi jatkunut, olisin "nääntynyt".

pari postausta taaksepäin se oli suomalainen 22-v. nainen joka näännytti sut seksillä, taisit jo unohtaa sen 😂😂 fantasiasi, uudessa näköjään brassi

Vierailija
2805/9842 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli alle 185 cm pitkä manletti, eihän sitä kauaan jaksanut katella

Vierailija
2806/9842 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli koko ajan viestittelemässä, soittelemassa ja käymässä kylässä. Siis viestejä tykitti keskellä yötäkin ja saattoi soittaa ovikelloa vaille aamukuusi ennen töihin menoaan että sanoisi huomenet. Huomiota kyllä tarjosi, mutta melko ahdistavaa se oli. Varsinkin kun olin sopinut kavereideni kanssa menoa niin oli urkkinut ystäviltäni missä olen ja seuraili meitä autollaan ja ilmestyi samaan ravintolaan ikään kuin "sattumalta". Oli myös puhunut suvulleen häistämme vaikka olimme tapailleet vasta ehkä kuukauden verran... Kiva kun kiinnostaa, mutta maaninen läheisriippuvuus ja stalkkaus eivät kuulu terveeseen parisuhteeseen!

Vierailija
2807/9842 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi. Nainen, vieläpä kaunis kyseessä.

Vierailija
2808/9842 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ehtinyt suhde edes alkaa kun ekat treffit olivat jo jotain aivan muuta. Jätkä saapui urheiluautolla hakemaan ja esitteli sitä koko illan. Minulle olisi ollut ihan ok mennä treffeille vaikka bussillakin. Mutta se AUTO oli miehen koko itsetunnon perusta vaikka myöhemmin selvisi että kaara oli lainassa sukulaiselta. Mieluummin aito ja rehti mies joka ei omistaisi edes kottikärriä kuin epävarma ja tylsä tampio joka uskoo saavansa naisen pitemmäksi aikaa rinnalleen rahalla. Maisa Torppa nyt on vahvistava poikkeus sääntöön :D

Vierailija
2809/9842 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut yhteen samassa harrastusporukassa olevaan mieheen. Erään kerran sitten rohkaistuin kyseisen porukan illanistujaisissa ilmaisemaan hänelle kiinnostukseni, ja kivan illan päätteeksi hän päätyi luokseni yöksi. Seksi oli kyllä mielessä molemmilla, mutta omalta osaltani ei todellakaan siten, kuin se toteutui. Yöllä olimme liian humalassa tehdäksemme mitään. Aamulla heräsin siihen, että mies survaisi itsensä sisääni, ja ennen kuin ehdin tajuta mitä tapahtui, hän oli parilla työnnöllä myös lauennut sisään. Paljaalla. Olin niin hämmentynyt ja järkyttynyt, etten kyennyt toimimaan, kuten olisi pitänyt. Kirsikkana kakun päällä hän alkoi siinä rattoisasti jutustella, kuinka harrastusporukassamme oli eräs toinen nainen, johon hän oli umpirakastunut ja josta hän toivoi itselleen seurustelukumppania. Ja minä vain makasin vieressä hiljaa ja kuuntelin. Hänen lähdettyä juoksin apteekkiin hakemaan jälkiehkäisypillerin, ja istuin suihkussa palasina pitkään.

Hän kyseli vielä jälkeenpäin muutaman kerran, olisiko voinut tulla taas luokseni yöksi. En vastannut enää mitään.

Vierailija
2810/9842 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kun mies käytti luvatta mun pikkareita ja laittoi kuvan herutuspaikkaan, hyi hitto.

Lopetin myös kun huomasin olenkin laastari.

Ja nuo ovat kaksi eri tapausta. 

Vierailija
2811/9842 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli keho positiivi.

Vierailija
2812/9842 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten heräsit ja päästit kissan ulos!

Vierailija
2813/9842 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en avril un soir kirjoitti:

Lopetin kun mies käytti luvatta mun pikkareita ja laittoi kuvan herutuspaikkaan, hyi hitto.

Lopetin myös kun huomasin olenkin laastari.

Ja nuo ovat kaksi eri tapausta. 

Mitäs herutit, oma syys.

Vierailija
2814/9842 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi. Nainen, vieläpä kaunis kyseessä.

Tatuoidut kamalia.

Vierailija
2815/9842 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymppinen mies joka ei puhunut muusta kuin äidistään ja kaljan juonnista. Ai niin,tilitti se myös vessassa käymisensä. Ekan tapaamisen jälkeen jatkuvaa soittelua ja viestittelyä,oli niin ihastunut. Ei ollut ihan mun juttu. Sitten ihmetteli miksi naisjutut ei hänellä ikinä suju. Ulkonäöllisesti oli kyllä erittäin ok.

Vierailija
2816/9842 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen halusi jatkuvasti seksiä kanssani, enkä jaksanut panna.

Mistä löydän tuollaisen naisen?

M

Ne on niitä sellaisia vähän erikoisemman näköisiä naisia, joilla on traumainen menneisyys. Ovat sitten kehittäneet itselleen hyperseksuaalisuuden.

Tuo on kyllä ihan totta. Vaurioituneiden naisten kanssa saa seksiä niin paljon kuin haluaa. He pakenevat omia ongelmiaan jatkuvalla hormoniannoksien tavoittelulla. Seksissä erittyy kaikenlaista kivaa, joka tasaa mielialaa. Harmi vaan, että suhde näiden kanssa lopulta sitten aina kaatuu siihen, ettei niitä käsittelemättömiä asioita voi loputtomiin paeta.

Kyllä vain, ovat alkuun hyvin kiihkeitä ja innokkaita, jopa ihan tavismiehiin käyvät kiinni, kun ei sillä loppupeleissä niin kauheasti väliä keneltä ne hyvän mielen huumeensa hankkii. Miehet ovat tästä tietysti aivan hämmästyksissään ja liitelevät pilvissä, ajatellessaan että nyt se lottovoitto napsahti ja täydellinen ihana nainen joka himoitsee heitä ja haluaa kokoajan seksiä. Nämä naiset ei siis ulkonäöllisestikään ole mistään huonoimmasta päästä. Mutta kuten sanoit, ei nää jutut yleensä kauaa kestä ja tällaisilla naisilla miehet vaihtuukin aika tiuhaan.

Seksisuhteesta toiseen hyppäävä mies on panomies, mutta vastaavaa tekevä nainen on siis henkisesti rikki?

Tässä puhuttiin nyt nimenomaan henkisesti rikkonaisista naisista, ei kaikista. Rauhoitu.

Ei vaan tässä sanottiin, että punkasta toiseen hyppivä nainen on eksplisiittisesti henkisesti rikkonainen.

Eipähän sanottu, sinä vain tulkitsit sen niin.

No tarkkaan ottaen ei tosiaan sanottu, vaan kirjoitettiin.

Lainaatko kohdan, jossa sanotaan, että *ainoastaan* henkisesti rikkovat naiset ovat seksuaalisesti aktiivisia?

Vierailija
2817/9842 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nettitutun livenä ensimmäistä kertaa. Oltiin sovittu treffit ravintolaan. Koko tapaamisen ajan mies tuijotti minua herkeämättä, silmät innosta kiiltäen, eikä kuunnellut sanaakaan mitä sanoin. Keskustelu oli vaivaannuttavaa ja yksipuolista. Hän pommitti minua jatkuvilla kysymyksillä, muttei keskittynyt yhtään kuuntelemaan mitä vastasin. Kun sain esitettyä oman kysymykseni väliin, mies aloitti puoli tuntia pitkän yksinpuhelun aiheesta josta, jos hän olisi yhtään kyennyt lukemaan olemustani, hän olisi huomannut etten ymmärtänyt puoliakaan (yksityiskohtaista kuvailemista mekaanikkoprojektistaan ja kuinka joku asia rakennettiin ja korjattiin jne jne jne). Tämän lisäksi hän onnistui heittämään seksuaalisia kommentteja joka väliin.

Noustessani pöydästä mies kaappasi minut tiukkaan karhunhalaukseen sanoen, ettei kyennyt enää pitämään näppejään erossa minusta. Irrottauduin halauksesta mahdollisimman nopeasti, kiitin tapaamisesta ja poistuin äkkiä tilanteesta. Nurkan taakse päästyäni alkoi puhelimeni ilmoittelemaan saapuvista viesteistä. Sama jatkui koko matkan kotiin asti. Kotiin päästessäni avasin kännykän näytön kauhuissani ja huomasin, että puhelimeeni oli saapunut 28 viestiä mieheltä, osa yli 20 riviä pitkiä.

Viesteissä mies kertoi kuinka oli ihastunut, kenties jopa rakastunut minuun ensinäkemältä. Kuinka oli ollut haastavaa istua minua vastapäätä suutelematta. Kuinka olisi halunut ottaa minut syliin ja pitää hyvänä kuin pientä lasta jne jne jne. Tämän jälkeen jatkoi selittämään mitä kaikkea haluaisi tehdä minulle, miten saisi minut huutamaan nimeään, miten olin saanut hänet lähes pakkomielteiseksi, miten hän haluaisi esitellä minut koko maailmalle omanaan ja miten olin kaunein nainen mitä hän oli koskaan nähnyt. Hän olisi halunnut tavata uudelleen samana iltana, tai ehkä huomenna? Miten olisi joka päivä tällä viikolla? Mikset jo vastaa? Missä olet nyt? Toivottavasti et yritä vältellä minua! Sain lyriikoita rakkauslauluista ja hänen omakirjoittamansa runon. Viestitulva vain jatkui ja jatkui.

Sen lisäksi etten löytänyt mitään yhteistä miehen kanssa, saati tuntenut vetoa, ja koko treffit olivat olleet äärimmäisen kiusaannuttavat, mies todellakin pelästytti minut käytöksellään ja sai minut ahdistumaan.

Kiitin tapaamisesta ja runoista ja ilmoitin kohteliaasti, etten kokenut tapaamistamme samalla tavalla kuin hän ja uskon että tiemme erkanevat tässä, mutta toivoin, että hän löytäisi pian unelmiensa naisen.

Vierailija
2818/9842 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kyennyt seksiin kuin kerran joka toinen kuukausi.

Säälittävä tapaus

Vierailija
2819/9842 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kyennyt seksiin kuin kerran joka toinen kuukausi.

Säälittävä tapaus

Toi olis mulle täydellinen, tosin sais kyetä vielä harvemmin, ite kun en kykene ollenkaan.

Vierailija
2820/9842 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Toinen asperger. Ei natsannut. Oli 10 vuotta mua vanhempi mutta lapsellinen ja kosketteli vaikka pyysin lopettamaan. En kestänyt tarinoita ufoista jotka oli sen kiinnostuksen kohteena. Uskoi 2012-ennustukseen ja maya-kalenteriin vaikkei tiennyt maya-kulttuurista mitään.

2. Englantilainen tyyppi. Haukkui suomalaiset maan rakoon kun ei heti löytänyt töitä. Oli kaikkien yläpuolella ja löysi minusta vain vikoja. Sanoi ettei minun pitäisi seurustella koska olen vammainen (asperger) Sitten samantien vonkasi seksiä ja oli yllättynyt ja loukkaantunut kun kieltäydyin. Lähti takaisin.

3. Kiva kaveri ja toinen kerta kun annoin asperger-miehelle mahdollisuuden. Mutta niin bakteerikauhuinen. Pesi käsiään jatkuvasti ja sitä rataa. Seksin jälkeen jynssäsi itseään suihkussa. Ei nähnyt siinä ongelmaa. En ole likainen tai välinpitämätön mutta alkoi ahdistamaan ajatus että tyyppi piti minua likaisena.

4. Pitkäaikainen suhde ja eka rakkaus. Kaikki meni hyvin kunnen miehelle tuli erektio-ongelmia. Ei halunnut puhua asiasta. Ei halunnut laihtua tai lopettaa tupakointia tai juhlimista. Suuttui pienistäkin jutuista. Alkoi lyömään. Puhuin hänelle. Halusin jatkaa mutta hänen piti hakea apua. Sanoi asuvansa mieluummin yksin. Kohtelee minua nyt paremmin ystävänä. Kirjoittelemme kerran kuukaudessa. Hänellä menee paremmin mutta emme palaa yhteen.

5. Entinen kaveri järjesti sokkotreffit minulle kertomatta. Oli tavannut tyypin joka oli pyytänyt että toisi jonkun kaverilleen. Minä luulin meneväni laulamaan karaokea kaverini kanssa. Ihmettelin kun kaverini deitin mukanaan tuoma tyyppi vittuili minulle koko ajan kaikesta. En huomioinut häntä mitenkään koska en tuntenut häntä. Kaverini yritti saada minua juttelemaan hänelle mutta en pitänyt tyypistä. Sen sijaan menin tanssimaan ja juttelin näkemäni koulukaverini kanssa. Tuli huono olo ja päätin pysyä vesilinjalla. Tyyppi halusi tarjota minulle drinkin. Kerroin että voin huonosti ja ottaisin ihan vettä. Tyyppi murjotti ja vaati saada ostaa alkoholijuoman. Kieltäydyin ja loppuaika meni kiusallisesti. Ystäväni piti hauskaa uuden deitin kanssa eikä huomannut meitä. Lopulta hän lähti viemään minua kotiin kuten oli luvannutkin. Ihmetteli miksei minulle ollut hauskaa tyypin kanssa ja kertoi että oli kutsunut minut mukaan sille seuralaiseksi. Ihmetteli kun suutuin. Piti minua töykeänä. Oli muutenkin ihmeellinen tyttö jonka elämä pyöri miesten ympärillä ja joka stalkkasi eksiään. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä