Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO esmes kun se huijas multa rahaa epäonnistuneisiin bisneksiin. Pummasi vanhemmiltaan rahaa, Ei omistanut autoa vaan lainasi minun tai vanhempiensa 20 v rotiskoa. Kakki omat rahat tuhlas reissuihin, vaatteisiin, hauskanpitoon. Ei ottanu mua mukaan ku yhelle Tallinnanristeilylle kuitenkaan.
Oli muutenkin tunnevammainen. Puhui paskaa kaikista existä, olis puhunu vielä enemmän Ellen olis vaihtanu puheenaihetta. Se paska ex sitten sai hänet. Surkea nainen ilman korkeakoulututkintoa joka ei tiedä viineistä mitään. Huom! Miehen sanat ei mun. Nytpähän on aikaa kotona oppia ne rypäleet oikein olan takaa. Itse olen absolutisti nykyään, ennen osasin kyllä viinit mutta täysin turha tieto jolla ei tee mitään.
Oli myös ruma mies joka ei treenannut ja uskoi q-anoniin ja palvoi trumppia äänesti Sdp:tä.
Elämäni paras ratkaisu oli jättää hänet.Tuo viimeinen kohta ei voi olla totta. Trumpin ihailijat ja Qanoniin uskovat äänestävät persuja.
Niinpä! Halla-aho on kehunut Trumpia, Huhtasaari ehdotti Trumoille Nobelin rauhanpalkintoa ja Hakkarainen poseerasi ilman paitaa MAGA-lippis päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO esmes kun se huijas multa rahaa epäonnistuneisiin bisneksiin. Pummasi vanhemmiltaan rahaa, Ei omistanut autoa vaan lainasi minun tai vanhempiensa 20 v rotiskoa. Kakki omat rahat tuhlas reissuihin, vaatteisiin, hauskanpitoon. Ei ottanu mua mukaan ku yhelle Tallinnanristeilylle kuitenkaan.
Oli muutenkin tunnevammainen. Puhui paskaa kaikista existä, olis puhunu vielä enemmän Ellen olis vaihtanu puheenaihetta. Se paska ex sitten sai hänet. Surkea nainen ilman korkeakoulututkintoa joka ei tiedä viineistä mitään. Huom! Miehen sanat ei mun. Nytpähän on aikaa kotona oppia ne rypäleet oikein olan takaa. Itse olen absolutisti nykyään, ennen osasin kyllä viinit mutta täysin turha tieto jolla ei tee mitään.
Oli myös ruma mies joka ei treenannut ja uskoi q-anoniin ja palvoi trumppia äänesti Sdp:tä.
Elämäni paras ratkaisu oli jättää hänet.Tuo viimeinen kohta ei voi olla totta. Trumpin ihailijat ja Qanoniin uskovat äänestävät persuja.
Niinpä! Halla-aho on kehunut Trumpia, Huhtasaari ehdotti Trumoille Nobelin rauhanpalkintoa ja Hakkarainen poseerasi ilman paitaa MAGA-lippis päässä.
Hyi! Tästä tuli mieleen tapaus, joka jo ennen tätä koronaa uskoi kaikki netin salaliittoteoriat. Siis WTC-iskut tekivät ufot jne. Tykkään itsekin katsoa historiallisia dokumentteja mm. toisesta maailman sodasta, mutta mies sympatiseerasi niitä katsoessa Hitleriä. Sitten alkoi ihan kotimaisten rasisti poliitikkojen hehkutus, vieläpä nousi kunnon homofobia, joten totesin meillä olevan liian erilaiset arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin oltu muutaman treffikerran jälkeen eka yö yhdessä. Aamulla hipsin kylppäriin. Peilikaapin avatessani löysin partakoneen, partavaahtoa, miesten deodorantteja (monikossa), miesten suuvettä, pari avaamatonta hammasharjapakkausta. Sitten huomasin seinässä koukun "jossa luki "vieraat" ja siihen oli laitettu miesten kokoa (XXL) oleva kylpytakki ja alapuolella oli 43-kokoa olevat tohvelit. Päättelin vajaista pulloista, purkeista ja purnukoista, että täällä käy miesvieraita usein. Toisia yötreffejä ei tullut.
Ihan mielenkiinnosta, millaista on miesten suuvesi ja miten se eroaa naisten moisesta?
Se on tehty moottoriöljystä.
Hiihti ja kuntoilu, mikä oli hieno juttu. Kyllästyin vain kun kertoi a i n a desimaalien tarkkuudella lenkkinsä pituuden.
En pitänyt tavasta, jolla mies käveli. Mies oli 20 cm minua pidempi, joten hän otti pidempiä askelia. Ja sitten jäkätti, että minä kävelen liian hitaasti.
Mies lähti vaihtoon heti, kun totesin että hänestä ei saa täysjärkistä seuraa edes kävelylenkille. Sairaalloinen kilpailunhalu, pätemisentarve ja jatkuva valitus sitä, että hänellä on "kiire".
Ainoa " kiire" mitä tuolla urpolla oli, johtui siitä että hänen piti päästä tietokoneen ääreen. "Kaverit linjoilla" ja pakkomielle tietokonepeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli kaiken puolin täydellinen. Mukava, älykäs ja kaunis. En itseasiassa keksi hänestä mitään negatiivista sanottavaa.
Ongelma oli oikeasti hänen exänsä, johon hänellä oli yhä hyvät välit. Kun uteliaisuuttani tutkin (tämä on varmaan sitä stalkkaamisa?) exän profiilia, niin hän oli aikamoinen vastakohta minuun nähdän. Kaveri oli pitkä, komea ja hyväkroppainen. Itseasiassa SM-tason urheilija.
Ei minulla mitään suurempaa alemmuuskompleksia ole, mutta sen verran loogista päättelykykyä löytyy, etten minä olisi ollut tälle naiselle mikään lottovoitto. Mukava kokemus kuitenkin. Hyvällä muistelen :)
Oletat kaikki naiset niin pinnallisiksi, että urheilijavartalo on suhteessa ykkösjuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden tapailun lopetin siksi koska mies oli todella kokematon naisten kanssa, meni lopulta hermo kun mistään ei tullut mitään.
Jännä kärsimätön ja aggressiivinen asenne kyllä tullut huomattua naisilla kokemattomia miehiä kohtaan, ikäänkuin se olisi miehen vika että on kokematon. Eihän kokemattomalta voi odottaa, että osaisi kaiken kuin kokeneempi.
Tuollaisia tyyppejä on muuten miehissäkin. Olisi tosi kiva jos ne ihmiset, jotka odottavat kumppanilta täydellisiä sänkytaitoja, kertoisivat asian jo ennen kuin sinne sänkyyn mennään. Ei tulisi niitä huonoja kokemuksia puolin eikä toisin.
Eipä se tunnu auttavan vaikka kertoo olevansa kokematon, esitetään kyllä ymmärtävää mutta silti tulee niitä tyrmistyneitä vihanpuuskia että miten voit tehdä jotain tollasta, mikset osaa.
No kyllä mulle ainakin oli aviomies nro. II:n kohdalla täydellinen ylläri, ettei hän kerta kaikkiaan ollut tajunnut, ettei seksi tarkoita miehen fyysiseen laukeamiseen/päättymiseen tähtäävää toimintaa. Olisikin kertonut kokemattomuutensa, tajuttomuutensa heti ekoilla treffeillä... senkin, että tarttee kaikkeen - henkisesti plus fyysisesti - eteenpäin vievää - nelikymppistä "kasvattajaa".
Aivollinen olento osaa toimia ohjeittakin.
Mä oon törmännyt myös tällaiseen, mies yli 30, parisuhteita useampi takana, pari niistä useamman vuoden pituisia. Sängyssä taas aivan kun pikkuteini, ei tiennyt mitä on tekemässä ja kun halusin ihan perus lämmittelyn edes ennen yhdyntää, niin kaikki naisen paikat oli kateissa. En tiedä mitä niiden useiden naisten kanssa siellä sängyssä on tehty, mutta näköjään s*ksiä voi harrastaa yksinkin, vaikka siellä olisi joku toinenkin paikalla.
Ettehän te naiset aina itsekään osaa sanoa mikä lörpäke on missäkin ja silti odotatte miesten tietävän moiset asiat jokaisen naisen kohdalla automaattisesti. Huh!
No kyllä muutama vuosi naamiaisissa pitäisi opettaa jotain seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei kannata hylätä ujoa. Minäkin olin joskus ajoittain tuskastua alkuaikoina miesystävän" hitauteen" mutta jokin sai yrittämään. Ja onneksi, löysin hyvän miehen , nyt jo vuosia yhdessä.
Hankalaahan se oli alkuun kun periaatteessa mies käyttäytyi vähän samaan tyyliin kuin jo kiinnostuksensa menettämässä oleva...varsinkin kun olin törmännyt aiemmin vain päinvastaisiin tapauksiin. Mutta niinpä ne innokkaat melko piankin hävisi kuvioista....nykyisen kanssa tuntuu että kaikki vain paranee mitä paremmin tunnetaan.
Löysin helmen. Komea, miehekäs mies jolla kaikki ns kunnossa elämässä. Ei riippuvuuksia alkoon, pelaamiseen, mihinkään negatiiviseen.
Minäkin ihmettelin miehen ujoutta, hän oli jo 28-vuotias, ja meillä oli tosi kivaa ja mielestäni kemiaa. Vietimme monta päivää peräkkäin yhdessä kesälomalla. Hän oli hauska ja kiltti ja fiksu ja minun silmääni kivan näköinenkin.
Kun hän taas yhtenä päivänä kyllä piti kädestä, mutta ei tehnyt muuta aloitetta, minä sitten lähennyin häntä ja sanoin, että nyt kyllä tekisi jo mieleni lähteä hänen kanssaan jo kaksin minun luokseni. Hän näytti vähän hämmästyneeltä, mutta lähdimme yhdessä, ja olin perilläkin aika aktiivinen, no, koska todella tykkäsin hänestä. Kävi ilmi, että olin hänen ensimmäisensä!
Sen jälkeen meidän lomamme menikin paljon rennommissa merkeissä, ja meidän seurustelu oli muutamassa päivässä aivan tasaveroista. Ihana mies. Loppui aikanaan vasta er lapsitoiveisiin ilman muuta ristiriitaa.
Kun pääsimme sinne
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt reilu 6kk "tapailtu" miehen kanssa, jos sitä voi edes tapailuksi kutsua. Yhdessä viettämämme aika on ihanaa ja meillä on todella hauskaa, tapaamisia noin kerran kuussa vaikka asumme vain 10km päässä toisistamme... Viestejä laiteltiin joka ikinen päivä, keskustelut jäivät kuitenkin todella pinnallisiksi, ja viime viikolla vihelsin pelin lopulta poikki, kun miehelle on aivan ylitsepääsemättömän vaikeaa avata tunteitaan, tai ylipäätään keskustella mistään yhtään henkevämmästä. Eli joko hän on äärimmäisen sitoutusmiskammoinen, tai haluaa vain "pelata" ja tapailla muitakin. Tähänkään en kyllä koskaan saanut vastausta. Harmi, olisin voinut vaikka R-sanan sanoa tälle kaverille.
Niinkö komea oli, vaikka 6 kertaa vain olitte tavanneet ja puhuitte lähinnä säästä.
Löysä tussura. Aktissa en tuntenut juuri mitään. Vehkeeni paksuus on noin vessapaperirullan verran, mutta hän sai lähteä etsimään paksumpikaluista ukkoa. Seksi on kuitenkin suhteessa merkittävä osa.
Vierailija kirjoitti:
Löysä tussura. Aktissa en tuntenut juuri mitään. Vehkeeni paksuus on noin vessapaperirullan verran, mutta hän sai lähteä etsimään paksumpikaluista ukkoa. Seksi on kuitenkin suhteessa merkittävä osa.
ja silti olit tapailusuhteessa, ei sullakaan hyvin mee
Liian mustasukkaisuuden, egoilun, omistamishalun, sovinismin, aggression, huonon hygienian, ulkoisen viehättämättömyyden tai eroavan seksihalun tai mieltymyksen takia.
Mä lopetin tapailun mieheen, joka oli muuten täysin fine, mutta hänellä ei ollut seksissä rajoja. Alkoi yhtäkkiä toisella seksikerrallamme kuristaa ja oli muutenkin kovakourainen.
Liian käyrän munan takia. Onneksi nykyään on iso ja paksu sekä suora;)
Henkisen väkivallan takia. En jaksa kuunnella jatkuvaa turhaa väkisin keksittyä ja väriteltyä räksytystä ja manipulointia.
Todella pahanhajuinen hengitys, ei tehnyt mieli suudella seksistä puhumattakaan. Ylipainoa, suttainen tapa meikata, kornit tekokynnet, kailottava puhetapa. Yksi tapaaminen riitti.
Ootko varma ettei ole kirjoittanut?