Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Tämä tapahtui kun olin 22 tai 23 ja vähän villimpi ja hullumpi kuin nykyään. Löysin teksti tv:tä miehen joka pyyteli Mikkelissä naista saunaan kesämökilleen ja minä hullu sitten vastasin. Mies lupasi hakea minut. Parkkipaikalla odotti musta lada josssa soi Irwin ja ratin takana istui varmaan 40v tukeva ukko rööki suussa. Osti meille matkalla kaljaa ja kiskoin sitä kuin kieltolaki olisi ollut tulossa että kestin ukon seuran. Mökki oli ihan kiva ja sauna puusauna, mentiin löylyihin ja ukko pisti minut kontalleen lauteelle ja koetti panna kuivana kakkoseen, sanoin että pildeen kiitos. Edes kumia ei käytetty. Olin tosiaan kännissä kuin käki ja vähän seko noihin aikoihin, jos joku nyt miettii miksi en hypännyt pystyyn ja vaatinut viemään heti kotiin.
Tapailtiin sitten jonkin aikaa, kun ukko piti minut röökeissä ja kaljoissa. Sain seksistämme sitkeän pissatulehduksen jota luultiin jo klamydiaksi kun lähti vasta kolmannella ab-kuurilla.
Kun miehen puheista/puhumattomuudesta/mystisyydestä/ käytöksestä tein johtopäätöksen, että miehen elämässä oli tungosta naisista.
Olen vanhanaikainen ja itsekäskin mutta pelkässä seksisuhteessakin haluan pitää miehen itselläni enkä jakaa sitä muiden naisten kanssa!
Kun Tinder-deitti kävi ensitreffien jälkeen kirjoittamaan minusta rakkauslauluja ja -runoja ja jakamaan niitä julkisesti, vaikka välillämme ei mielestäni mitään vielä ollut. Tuli mustasukkaiseksi kaikista elämäni miehistä, otti selvää keiden kanssa aikaani vietän ja kävi selän takana kaveeraamaan heidän kanssaan. Yritti väkisin soluttautua osaksi elämääni vaikken itse olisi siihen vielä ollut valmis. Vahti kellon ympäri että missä kuljen, mitä teen ja kenen kanssa olen. Yritti kaikin keinoin saada tehtyä minusta mustasukkaisen.
Ja kun kerroin hänelle, että minusta tuntuu että tästä jutusta ei tule mitään, uhkasi itsemurhalla, rupesi ryyppyputkelle ja alkoi ajelemaan kotini ohi ”ihan muuten vaan” katsomassa näkyykö ikkunoista liikettä. Lopulta päädyin vaihtamaan asuinkaupunkia ja pistämään välit poikki joihinkin kavereistani (olivat ystävystyneet miehen kanssa ja alkaneet paljastamaan hänelle liikkeitäni). Kaikin puolin ahdistava tapaus.
Olimme käyneet yhdillä, TODELLA vaivaannuttavilla treffeillä. Tämän jälkeen mies olisi halunnut viedä minut firmansa virkistäytymismatkalle, jonka gaalatilaisuudessa olisi esitellyt minut (edustus)naisystävänään satapäiselle juhlaväelle. Yöt olisimme jakaneet yhteisessä hotellihuoneessa. Meillä ei ollut mitään yhteistä ja koin koko ajatuksen hyvin vaivaannuttavana ja jopa esineellistävänä. Kieltäydyin kohteliaasti ja vietin viikonlopun itsekseni mökillä lämmittämässä saunaa ja istuttamassa kasveja pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Pikkareiden ja stringien vauhtiraidat. Meni halut.
sama oli miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 Nainen salasi että hänellä on lapsi (eli lapsi ei haitannut vaan se että hän meni äärimmäisyyksiin valehtelussa) 2 Nainen käytti huumeita. 3 Naiselle kissa oli kaikkein tärkein asia. 4 Nainen haki lähinnä jotain kummallista "heppa" talkoolaista. 5 Nainen haki elättäjää/lasten tulevaa isää. 6 Naisella oli nuoruuden juoksut juoksematta. 7 Naisella oli miljoona rautaa tulessa ja käytännössä ei lainkaa aikaa meille. 8 Nainen puhui vain ainoastaan ex puolisostaan (työnsin oikeaan suuntaan ja ovat nykyään kuulema onnellisesti naimisissa). 9 Nainen hoki pääasiassa minä, minä... minun elämä ja aika. 10 (useampi) Nainen joille seksi oli kaupankäyntiä, kiristystä tai eivät olleet kiinnostuneita asiasta. 11 Lopuksi, nainen joka oli ilmeisesti sairas narsisti ja joka valehteli kaikesta. Vähän tutkimuksesta riippuen naiset jättää miehen kaksi tai kolme kertaa useammin kuin mies (kaikki miehet sikoja vai miehet pyrkivät rakentamaan ennemmin kuin hajoittamaan?). Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen.
"Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen."
Sitä päivää odottelen minäkin. Luultavasti turhaan.
Mies tunnutaan haluavan kun miehelle on joku naisen elämänsuunnitelmiin liittyvä tarve. Lapsille, talolle remppakaveri, huonoon rahatilanteeseen pelastaja, suojelija, turvaaja, tms.
Pelkkä seksi joka toinen sunnuntai ja 50-50 lupaus kumppanuudesta toistaiseksi eivät riitä siihen että alkaisin työjuhdaksi.
"Luultavasti turhaan." Ei luovuta toivosta. Ei tarvitse kuin löytää yksi nainen joka ei usko että onni löytyy steriilin valkoisesta talosta ja velka autosta? Kumma kuitenkin että tuntuu miesten etsivän enemmän nykyään oikeaa elämänkuppania ja naiset tuntuu hakevan jotain outoa utopiaa. Huulitäyte, meikki, tukan värjäykset..... naisten omaa utopiaa. Epäilisin että moni kunnon mies haluaisi unelmanaisensa saunan raikkaana ja juuri omana itesenään.
Unelmia voi olla monenlaisia, mutta aina se peruste miehen hakemiselle on joku unelma jonka toteuttamiseen tarvitaan miestä.
Elämänkumppani, paras kaveri ja seksi tuntuvat olevan naisille toisarvoisia asioita. Jos niitä (parasta kaveria ja seksiä) halutaan ollenkaan.
Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Luomunainen on paras. Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa.
"Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa."? Mitähän sinne sisältyy?
Karvat. Harva luomu on posliini. Liika tieto ja liika koulutus, epänaisellinen pukeutuminen, miesmäiset harrastukset, muutama mainitakseni.
Me ei kauaa oltais tapailu. Mies joka pelkää sivistynyttä ja koulutettua naista. Miesmäiset harrastukset? Saako nainen tehdä muuta kun kutoo sukkia, laittaa ruokaa ja kasvattaa karvoja kotona?
Vierailija kirjoitti:
Kun miehen puheista/puhumattomuudesta/mystisyydestä/ käytöksestä tein johtopäätöksen, että miehen elämässä oli tungosta naisista.
Olen vanhanaikainen ja itsekäskin mutta pelkässä seksisuhteessakin haluan pitää miehen itselläni enkä jakaa sitä muiden naisten kanssa!
Ei kai sitä nyt pelkälle panolle omasta elämästä sen syvällisempiä aleta avautumaan.
Naisen hengitys haisi kahden metrin päähän
Mies ei osannut mitään. Ei kokata, toimia sängyssä tai ylipäätään osoittaa kiinnostustaan tai panostaa minuun. Pönötti vaan ja odotti, että minä tarjoan ja teen kaiken.
Liian epäselvän ja hiljaisen puheäänen takia. Pitää olla selvä ja reipas, en jaksa ruveta höristelemään korviani, kuuloni on sitä paitsi normaali. Ainakin pari tyyppiä olen heivannut pelkästään tämän takia, mutta myös useita ystäviä.
Totta puhut,ei tosiaankaan avautumaan tarvitse ruveta puolin eikä toisin,mutta pelkästä "panostakin" saa enemmän nautittavan kun on yksi luotettava pitkäaikainen " pano"
Raskaaksi se käy jatkuva uusien "panojen" etsiminenkin,näyttää kovasti syövän ainakin miestä sellainen meininki .
Vakipanosta saa myös loppuikäisen ystävän ja sitten ei ollakaan enää pelkkiä "panoja" toisillemme vaan inhimillisä olentoja,ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osannut mitään. Ei kokata, toimia sängyssä tai ylipäätään osoittaa kiinnostustaan tai panostaa minuun. Pönötti vaan ja odotti, että minä tarjoan ja teen kaiken.
Ei taida tarvia kokkaustaidottoman miehen haaveilla parisuhteesta naisen kanssa nykypäivänä.
Kertoi olevansa feminisiti. En halua tapailla ihmistä joka vihaa minua sukupuoleni perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tarvia kokkaustaidottoman miehen haaveilla parisuhteesta naisen kanssa nykypäivänä.
Näin on, kun miestä on muutenkin vaikea saada osallistumaan kotitöihin, niin edes kokkaustaidot auttavat arjen hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, kun miestä on muutenkin vaikea saada osallistumaan kotitöihin, niin edes kokkaustaidot auttavat arjen hallinnassa.
"Edes", kyllä minusta imurointi tai muu vastaava kodin työ vaatii hieman vähemmän kuin joku Ramsay-tason kokkailu.
Ihastus loppui kuin seinään kun ylpeili ottaneensa kossupullon pohjiksi ennen baariin tuloa. Miksi olla ylpeä alkoholiongelmasta ja kuka nyt alkkiksen puolisokseen haluaa...
Vierailija kirjoitti:
Ihastus loppui kuin seinään kun ylpeili ottaneensa kossupullon pohjiksi ennen baariin tuloa. Miksi olla ylpeä alkoholiongelmasta ja kuka nyt alkkiksen puolisokseen haluaa...
Vaikuttaa olevan suht yleinen käsitys vielä keski-ikäistenkin keskuudessa, että alkoholi on siistii ja ylpeilyn aihe. Ainakin mitä fb:n sinkkuryhmien päivityksistä saa kuvan kun leveillään alkoholismillaan.
Käytiin ensitreffeillä Chaplinissa pelaamassa biljardia. Pelin aikana nainen kumartui eteenpäin lyömään palloa ja samalla pieraisi häpeilemättä todella pahanhajuisen kananmunapierun. Nauroi päälle kuin rekkakuski. Vaikka oli ihan kivan näköinen nainen niin en kyennyt loppuillan aikana ajattelemaan enää muuta kuin pahanhajuisia pieruja ja pubiruusumaista naurua.
Olen bi.
Naisella oli puheripuli ja sylki puhuessaan. Muuten oli ihan kivaa. Toisilla yrffeillä nainen tuli luokseni mäyräkoiran kanssa, ei siis eläimen vaan kaljalaatikon. Hämmennyin vähän kun oli arkipäivä, vaikka nainen oli maininnut olevansa työtön en silti kuvitellut että tissuttelee keskellä viikkoa.
Nainen ei osannut suudella vaan imi naamaani kuin teini, naisella oli myös karmeat nännitatuoinnit. Semmoisia mustia suikeroita kuin tussilla töherretty!
Kaikista pahin oli kuitenkin naisen törkeän likaiset alushousut sekä niiden alta tulviva haju,mietin vaihtaako ikinä pikkareitaan! Siis hyi hemmetti
Oikeasti. En usko että oli mikään tulehdus vaan yksinkertaisesti huono hygienia .
Olen tuo joka kirjoitti miniromaanin seurusteluyrityksestä ujon miehen kanssa.
Yritin tosiaan monta, monta kuukautta miehen kanssa päästä sen ujouden yli, mutta se tuntui vain pahenevan joka kerta kun näimme kasvotusten. Lopulta hänestä ei tahtonut saada sanaakaan ulos livenä. Meni lukkoon. En enää tiennyt mitä tehdä joten oma turhautumiseni johti siihen etten enää ehdottanut tapaamisia. Hänkään ei niitä sitten maininnut, kai huomasi että minulta alkoi keinot ja jaksaminen loppua.
Puhdas viestittelysuhde ei sekään kuitenkaan ollut mitä kaipasin, joten hiljalleen välimme viilenivät, ainakin minun puoleltani ihan luonnostaan. En kuitenkaan ajatellut miehestä millään pahalla. Ennemminkin tapaus oli jäänyt harmittamaan minua. Jälkimainingit saivatkin sitten mielikuvat tyypistä muuttumaan täysin. Koin hänen käytöksensä todella ikävänä.
Nykyään olen suhteessa aivan ihanan ujon miehen kanssa. Olemme olleet yhdessä jo useamman vuoden ja ikinä en vaihtaisi pois. Alkutapailun erona oli se, että punasteluistaan huolimatta nykyiseni pyrki aktiivisesti pääsemään yli ujoiluistaan sen sijaan että olisi kasvattanut suurempia ja suurempia muureja välillemme. Nyt saamme sitten olla yhdessä ujoja :)