Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
2501/9842 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen suhteeni oli ihan jäätävä. Olin kai jotenkin lukossa elämäntilanteensa kanssa, kun otin hänet vielä monesti takaisin - ihan vain erotakseni taas vähän ajan päästä uudelleen.

Nainen pystyi näkemään kaiken maailmassa vain itseensä heijastuvina ilmiöinä ja hän määritteli muita mielenterveysongelmaisiksi, natsisteiksi ja autisteiksi ihan sen kautta, miten he vastaanottivat hänen ajatuksiaan ja toimintaansa. Eipä siinä kauaakaan mennyt, kun aloin itsekin saada näitä YouTubesta opittuja diagnooseja. Sitten kun kieltäydyin moisista kunniamaininnoista, hän sai ihan jäätäviä huutokilareita. Riidat olivat myös hyvin absurdeja. Tappelimme päiväkausia siitä, että miksi en ollut lähtenyt kauppaan ostamaan limonadia tarpeeksi innokkaana 😅 jätin hänet silloin ensimmäistä kertaa, mutta parin kk:n päästä menin ottamaan hänet takaisin elämääni, kun hän tuli itkemään oveni taakse. Siitähän se riemu sitten repesi. Esimerkiksi seksissä olisi pitänyt aina ennustaa, mitä hän kulloinkin halusi, ja kun moista ei tietenkään voi tehdä, hän huusi täyttä kurkkua asiasta olohuoneessani niin, että naapuri vei muksunsa sisälle. Ongelmana oli milloin mikäkin. Tässä pari parasta esimerkkiä:

- en ollut tarpeeksi iloinen marsun häkistä.

- kuljin kesällä pyörällä omia menojani

- en mennyt terapiaan hänen käskystään

- en käyttänyt palkkaani, niin kuin hän halusi

- pidin asioista, joista hän ei halunnut minun pitävän.

- työni oli liian "hienoa"

- tulin liian hyvin ihmisten kanssa toimeen ollakseni se hänen määrittelemänsä hullu ja autistinen - ja siihen autismin oli luonnollisesti todisteena se, että työskentelen IT-alalla.

Lopulta hän asetti minulle kolme ehtoa koko suhteelle:

- en olisi saanut olla tekemisissä exäni aikaisten kavereiden kanssa.

- minun olisi pitänyt uskoa ne mielenterveysongelmafantasiansa.

- minun olisi pitänyt muuttaa hänen haluamaansa asuntoon.

Silloin tajusin viimein, miten tyhmä olin ollut pyöriessäni hänen kanssaan ja moni hänen toimintansa oli gas lightausta, ymmärsi hän sitä itse, tai ei.

Vielä sen jälkeen hän kävi kuukausittain itkemässä oveni takana, että "tajuanko, mitä menetin". Joo tajuan, säällisen elämän noin 1,5 vuodeksi pyöriessäni hänen kanssaan.

Tunnen vastaavanlaisen henkilön, tosin kyseessä on eri henkilö. Mikäköhän voisi olla diagnoosi?

Vierailija
2502/9842 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli korkea verenpaine ja rasvamaksa, silti söi sipsejä ja joi limsaa sekä energiajuomaa. Poltti myös tupakkaa ja aamuisin kakisteli aina limaa vessanpönttöön. Kun koetin puhua terveyden hoitamisesta, ärsyyntyi. Varasti minulta housut, semmoisen addun verkkarit ysäriltä. Lainasin ne kun mies läikytti kahvit syliin ja verkkarit oli ainoat housuni jotka sille mahtui, myöhemmin sitten kiisti koko asian ja sanoi että olen harhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Kahden viikon chättäilyn jälkeen tavattiin ja ajoin naisen pihaan. Piha täynnä lasten leluja. Vähän ihmettelin. Ei ollut mitään puhetta lapsista. Noh niitä olikin viisi pientä poikaa sitten. Ei sanaakaan lapsista keskusteluissa, ei ainuttakaan kuvaa somessa. Oli melko järkytys. En ollut ihan siihen valmis. Pihassa ensi tapaamisella hän vain totesi, että Ai niin, en muista sanoinko; mulla on viisi poikaa.

Naisille: kyllä muistit.

Vierailija
2504/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoska löysin laatumiehen loo serivalittajanarsumarsun tilalle. Siks.

Vierailija
2505/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ylimainostfettuja.

Sikojahan ne suurin osa on.

Vierailija
2506/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille tuli hyvin pitkä, hyvin laiha ja hyvin kalpea mies jolla oli musta reppu selässä,  tiukka resorihelmainen musta nahkatakki, kireä valkoinen poolopaita ja musta/valkoiset verkkarit joiden lahkeissa avattavat napit(ysäriteinit tietää). Mies pyysi minua luettelemaan mitä makukahveja on  valikoimissa ja mitä herkkuja vitriinissä myydään, selitti  "mulla on lasit kotona!" Lopulta  päätyi  latteen ja kahteen  palaan juustokakkua.  Luulin toisen palan olevan minulle ja mietin, miten sanon etten oikein pidä juustokakusta mutta mies ahmaisikin molemmat palat itse. Siis kirjaimellisesti ahmaisi, hotki, kuin olisi ollut nälissään.  Kun tajusin pöytään istuessa että miehellähän on nännirenkaat, jotka näkyi sen poolon kankaan läpi tuijotin vaan niitä  kiusaantuneena :D  Hetken hiljaisen hörppimisen jälkeen  mies  totesi" täällä ei varmaan saa polttaa", öö missäköhän kahvilassa enää nykyään saa? Mies  sanoi käyvänsä tupakalla ja selvensi että oikeastaan hän vapettaa. Työnsi repun jalkoihini että vahdi tuota ja äkkiä olin varma, että siellä on pommi :D

Koko tyypistä tuli semmoiset kylmät väreet, etten edes harkinnut toisia treffejä!

Vierailija
2507/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli Tinderissä maininnut olevansa luonnosta kiinnostunut mutkaton ulkoilmaihminen. Kuvat pääasiassa kuvia urbaaneista puistoista ja yksi epämääräinen kasvokuva. Paikalle tuli hippityylinen punavihreä kaupunkilaisnainen joka korosti olevansa vegaani eikä tuntunut löytävän mitään sopivaa syötävää kahvilan valikoimista. Niiskutti vielä jatkuvasti, ilmeisesti oli näitä kestonuhalaisia joiden nuha johtuu huonosta ruokavaliosta ja vastustuskyvystä.

Vierailija
2508/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- heppu joka totesi ettei naisen kuulu tietää mitään asioista, joihin keskustelumme meni (historialliset suuret tapahtumat).

-..

Mä oon tällaisilta kysynyt, että onko sen äiti/sisko/exä/tytär niin tyhmä, ettei ymmärrä tuollaisia. Kaikki naiset eivät ole niin tyhmiä, vaikka omassa lähipiirissä on siihen tottunut. Yleensä ovat hiljaa sen jälkeen.

Vierailija
2509/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono seksi, en ole ajatellut, että mieskin voi lahnata, mutta näköjään voi. Pieni vehje ei tyydytä myöskään. Sinänsä harmillista, koska mies oli muuten mukava, tavallinen, siisti ja kohtelias.

Ehkä maailman kuuluisin lahna on ollut John F. Kennedy.

Vierailija
2510/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapailua lopeteta, suhde lopetetaan.

Vierailija
2511/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen hengitys haisi niin että ei tiennyt onko naaman edessä kasvot vai perse. Ulkonäöstäkään sitä ei oikein osannut sanoa.

Vierailija
2512/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi jonkin aikaa tapailtuamme jauhaa jotain täysin skeidaa politiikkaa, jonka tarkoitus oli selvästi provosoida. Kun sanoin haluavani lataushybridiauton, hän alkoi haukkua vihreitä jne., millä ei ollut mitään yhteyttä aiempaan keskusteluumme. En muutenkaan tykkää politikoinnista, varsinkaan, jos puhe lähtee yhtään populistis-aggressiiviseen suuntaan, joten kyllästyin koko äijään ja lopetin yhteydenpidon.

Tullut samanlainen vastaan. Mies katsoi yhden kansanedustajan videoita, joissa tämä edustaja huusi täysillä mikä kaikki maailmassa on vikana. Mies oli innoissaan, kuinka "joku uskaltaa sanoa asiat suoraan". Kysyin mielenkiintoista, että mitä ratkaisuja noihin ongelmiin olisi, mutta vastaus jäi saamatta. Jos kovimpana huutaja on se paras jätkä, niin en ala tuollaista katsella. Surullista kyllä.

Vierailija
2513/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen käyttäytyi liian maskuliinisesti, oli työnjohtajana raksalla.

Teidän kaltaisia on kyllä nähty. Monen miehen tapailu on jäänyt, koska tekniikasta ymmärtävä nainen on nähtästi pelottava. Hankkikaa nyt selkärankaa itsellenne jos se todella on niin pienestä kiinni.

Vierailija
2514/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perinteinen. Kuva oli 10 vuoden takaa ja 20kg kevyempänä.

Sitten ku naisen kohtasin livenä niin koitin nätisti sanoa, että on kiire lähteä.

Vierailija
2515/9842 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani lopetti deittailun, kun mies ajoi jatkuvasti huomattavaa ylinopeutta eikä pyynnöstä huolimatta hiljentänyt vauhtia, vaikka jo matkustajaa pelotti, vaan virnistellen lisäsi vauhtia.  Luuli sen olevan varmaankin miehekästä, mutta olikin erittäin lapsellista, itsekästä ja vaarallista..

Hyi yäk. Mulla on kolarista, jossa ei onneksi tullut kun mustelmia vaikka vauhtia oli, auto meni lunariin, jäänyt ihan hirveät traumat liian kovaan tilannevauhtiin. Pistäisin varmaan turpaan tuollaista kun päästäisiin parkkiin.

Vierailija
2516/9842 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se perinteinen. Kuva oli 10 vuoden takaa ja 20kg kevyempänä.

Sitten ku naisen kohtasin livenä niin koitin nätisti sanoa, että on kiire lähteä.

Minä tein päin vastoin, käytin tarkoituksella vanhaa +20kg kuvaa, vaikka olin ahkeran liikunnan ansiosta saanut itseni hyvään fittiin. Aika paljon tuli pakkeja, mutta lopulta yksi nätti ja fiksu nainen lähti ulos ja hän oli kyllä varsin tyytyväinen.

Vierailija
2517/9842 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen usein kaikki puhuttu katoaa ja tajuat sen olleen vain seksiä. Meni jo.

Vierailija
2518/9842 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli pieni penis enkä alkuun pitänyt tätä ongelmana. Asuin aikoinaan yhdessä pienimunaisen miehen kanssa ja vaikka perinteinen seksi ei tuntunut miltään, niin mies oli todella taitava käyttämään sormiaan ja otin häneltä mielelläni suihin kun koko kalu mahtui suuhun kokonaan ja mies tuli ihan villiksi, muna  oli aina puhdas ja maistui hyvältä. Suhde kaatui sitten muihin ongelmiin..

Mutta tämä  herra pikkumuna numero 2!  Hirveä haju iski vastaan kun avasin sepaluksen ja kun tartuin kaluun ,se oli inhottavan tahmeakin. Koetin saada miehen vessaan alapesulle mutta painoi vaan päätä niskasta että ottaisin sen lemuavan munan suuhun. En pystynyt. Tapailu sitten kaatui siihen, kun seksiä ei tullut miehen alapää hygienian takia. Järkyttävää,  että muuten hyväntuoksuisella ja puhtaita vaatteita käyttävällä miehellä on tuollainen ylläri pöksyissä!

Vierailija
2519/9842 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v ja ja nykyään en tosiaan siedä tapailukumppaneilta samaa kuin nuorempana, suhde loppuu hyvin äkkiä

- Vein isoisäni haudalle kukkia ja mies alkoi  narista, oli mustasukkainen huomiosta jota osoitin kuolleelle isoisälleni. Sama mustasukkaisuus kohdistui myös kissaani, Minun olisi pitänyt nähdä vain hänet.

- Mies valitti maihareistani ja tarjoutui ostamaan kauniit, naiselliset ikäiselleni naiselle sopivat kengät.

- Mies piti lukemista ja ristikkojen täyttämistä vanhanaikaisena hömppänä, kerran kun koetin lukea laittoi tv:n täysille ja muutenkin  häiriköi.  Totesin että nyt ulos asunnostani.

- Mies ei  käyttänyt hammaslankaa, inhotti ajatus paahtoleivän muruista muhimassa hampaankoloissa enkä halunnut suudella moista suuta.

- Miehelle oli maksaläiskiä vaikka oli vasta 51, neuvoin käyttämään aurinkorasvaa jolloin sanoi että  siitä saa syövän. Hävitti, vaikkei mitään myöntänytkään kasvoilleni tarkoitetun kalliin aurinkorasvan.

Vierailija
2520/9842 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva epäaito imartelu ja yliampuva kehuminen. Vanha autonritsa oli juuri sellainen josta hän oli haaveillut ja vaatteeni olivat muka tyylikkäät... no eivät varmuudella olleet.

Sanalla sanoen pohjattoman epärehellisen ja epäaidon oloinen. Jopa se, että hän oli Top-3 kaikkien aikojen

(kuolleista) lahnoista oli pienempi tekijä kuin epäaitous. Ei jatkoon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän