Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
En ole lopettaut koskaan mitään tapailua, vaan ne on yhtä juttua lukuun ottamatta päätyneet avoliittoon ja/tai perheenperustamiseen. Johtuisko siitä, etten ala tapailemaankaan, jos ei jonkun kanssa synny jotain voimakasta tunnetta ensin, molemmin puolin.
Yhden kerran mies on lopettanut tapailun ja itse olen heivannut kyllä pitempiaikaisia pelikavereita, joista ei suhdetta yritettykään.
Ja tietysti avoeronnut olen monta kertaa ☺.
Kaikki alla olevat pätevät yhteen ja samaan naiseen. Elämäni karmeimmat treffit
- treffien aikana paljastui, että on kroonisesti masentunut ja haluton käymään töissä
- ehdotti myös kotivaimokseni ryhtymistä tuolla ensimmäisellä ja viimeisellä tapaamisellamme
- profiilin kuvat oli otettu sellaisista kulmista ja/tai rajattu niin, että tuhti ylipaino ei näkynyt
- asui Keravalla
Olen antanut pakit tai etäisyyttä..koska.. Jos mies (sama myös naisissa) on ollut yhtäkkiä ”yli aktiivinen” tai esim alkaa varmistellen asioita ja oleen samalla yli aktiivinen.. niin olen antanut pakkeja mutta vuosien varrella oppinut että ei ehkä kannattaisi/olisi tarvinnut.. koska sille on yleensä joku syynsä.. tai syy miksi esim toinen osapuoli on sellainen, jos esim toinen pelkää satutetuksi tulemista ja suojelee itseensä. Joskus parhaimmat suhteet alkavat karikkoisesti. Tämä on mahdollista ja niin minulle itselleni kävi. Ärsyynnyit ja kaikkea mahdollista mutta päätin antaa mahdollisuuden sen kerran eräälle.. joka on myös nykyinen kumppanini. Joskus joku saattaa olla yli aktiivinen koska pelkää, kun osoitin että hän voi luottaa etten satuta niin tuo alku taival vahvisti meitä ja sen jälkeen ei ole ollut mitään onglemia. Noissa tilanteissa usein luulee että okei tää on tällästä niin tulee varmaa tällästä oleenkin eli hei hei ehdokkaalle mutta ei se tosiaan noin aina mene.
Vinkkinä muillekkin että ei se alun vaikeus tarkoita että koko suhde tulisi olemaan sellaista kuin aina alussa näyttää.
Jos löydätte muuten hyvän ihmisen keneen kiinnostaisi tutustua: Antakaa mahdollisuus kaikesta huolimatta jos ihminen osoittaa olevansa näitä : lojaali ja uskollinen suhteessa, arvot kohdillaan, jalat maan tasalla, luotettava eli ei ole epärehellinen(money pettävät eli tämä ihan ykköseksi) luotettavuus arvostettava piirre , vastaa seksuaalisia halujasi/toivoitasi ja fyysisyys kohtaa, ihminen joka sanoo mitä haluaa ja näkee vaivaa eteesi, kuuntelee sinua, arvostaa sinua ja on kiinnostunut sinusta, tulevaisuuden haaveet kohtaa, huumorintaju kohtaa. Ihminen on henkisesti kypsä on myös plussaa.
ElI Ihmiset jotka ei arvosta sua tai eivät ole luotettavia, pinnallisia, ei kysy koskaan mitä sulle kuuluu..ym ym niin anna heidän mennä. Jos joku roikkuu sun perässä niin heillä voi olla hyviä piirteitä mitä et ehkä näe, kannattaa joskus antaa sellaiselle mahdollisuus kuka saattaisi olla oikeasti kiinnostunut susta. Ihminen joka näkee vaivaa eteesi on myös aina plussaa tai yrittää näyttää että tekis kaikkensa sun eteen. Niin arvostan.
N 28
Lopetin koska mies pani poikki.
Karmaiseva suutelija! Sellainen suu ammollaan ja kieli kutitteli kitarisoja. Vaikka mies olisi täydellinen, tuollainen tapa suudella olisi silti liikaa. Yritin kertoa mistä pidän ja kuinka tärkeää suutelu on itselle, mutta kerran koetettuaan rauhallisemmin palasi heti takaisin mustekala-tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin koska mies pani poikki.
Miksi?
Nainen kertoi usein rakastavansa, mutta facessa esiintyi edelleen sinkkuna. Minusta rakkaus kuuluu parisuhteeseen eli nainen oli täynnä paskaa.
Käyttäjä37729 kirjoitti:
Tämä on enemmänkin ruma tapa, miten minut on jätetty. Mies pisti yks ilta viestiä, ettei ole enää varma tästä meidän jutusta, mutta tokaisi vain perään: "No mut jutellaan tästä huomenna." Öhöm! About parin tunnin päästä näin Facebookista, että hän oli vaihtanut siviilisäädyksi "sinkku"! Laitoin samantien viestiä, että sä se kumma jätkä olet, kun olet sinkku, vaikka oot varattu. Hän vastasi muina miehinä, että mehän puhuttiin. Siis häh? Ei oltu käyty mitään keskustelua vielä, vaan se piti käydä seuraavana päivänä! Luin siis omasta erostani Facebookista ennen kuin itse tiesin siitä! Parin viikon päästä laitoin viestiä, että menisin hakemaan hänen luotaan sinne jääneitä tavaroitani. Hän vastasi typertyneenä: "Kuka sä oot?" No kukapa!
Tämä. Olen myös itse jätetty niin että tämä exä laittoi fb sinkku ja näin sen sieltä sattumalta. Asuimme vielä yhdessä. Menin sanomaan että kiva tietää fecabookista että olemme eronneet, musta aika raukkamaista että ei voi päin naamaa sanoa tai ole sanonut asiasta mitään ja lukea netistä että aikaa kiva ittekkin tietää olen tyyliin sinkku. Olisi käynyt minulle ja halusin myös erota mutta tuo tyyli.. en ymmärrä. Tai tämä tyyli että pistän viestiä myöhemmin vaikka mitään tarkoitusta/tai ei sanota suoraan mikä homman nimi ja jätetään toinen naruun roikkumaan!!!!
Lopetin koska mies oli väkivaltainen ja tätä ennen jo epärehellinen narsisti joka syytti minua kaikesta, koska itsessään ei ollut mitään vikaa kaikki johtui aina minusta jos hänessä oli jotain vikaa vaikka en olisi ollut lähi mailakaan. Väitti että olisin katkera kun en halua hänen kanssa olla, tässäkin minussa oli siis taas vika, koska hänestäkään ei syitä ollut omasta mielestään miksi hänen kanssaan en olisi halunnut olla.. itseni mielestäni hän olisi voinut katsoa vaikkapa peiliin miksi en halunnut hänen kanssaan olla. Ja toivon hänelle vain hyvää kaikesta huolimatta. Olen vain katkera (jos jostain pitäisi olla), kun en lopettanut tapailua aiemmin.
Lopetin tapailin koska paljastui että miehellä oli tyttöystävä ja suhteessa ja valehteli minulle olevansa sinkku. Tämän paljastuttua valehteli että jätti naisensa. Pidin naisen kanssa yhteyttä ja mitä viesteistä näin ei todellakaan ollut jättänyt. Lähdin kuin leppäkeihäs. Mies yritti soitella perääni vielä vuoden, ei auttanut. Itseäni ei kiinnosta varatut miehet saati jos suhde alkaisi valehtelulla.
Hitaasti lämpenevänä monet tapailut ovat hiipuneet, kun ei vaan ole joko ollut aikaa tai niin voimakasta tunnetta puolin tai toisin persoonaa kohtaan, että olisi ollut syytä tai halua tutustua rauhassa pidemmän kaavan kautta. Lisäksi nettituttavuuksilla, kuten itsellänikin tahtoi olla useampi rauta tulessa samaan aikaan ja tulee valinnanvaikeus eteen. Siitä huolimatta tuli kohdattua loistavia naisia.
Usko mitä sanon. Olen kuitenkin oikeassa.
Miksi lopetin?
Ylimielinen käytös. Piti itseään taivaanlahjana ja samaan hengenvetoon vähätteli itseään kuinka ruma ja köyhä hän on.ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mjl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran n. 30 vuotiaan miehen kanssa. Hänellä oli alusta asti ongelmia seisokin kanssa (juo alkoholia ja polttaa tupakkaa). Hän yritti epätoivoisesti saada itsensä laukeamaan, todellisuudessa hänellä ei edes seissyt. Jouduin auttamaan itseni orgasmiin. En tuntenut häntä sisälläni oikeestaan lainkaan. Hänellä oli myös aika kapea muna. Minulla ei ole yleensä ollut miesten kanssa ongelmia seksin kanssa, ovat siis tuntuneet hyviltä sisälläni. Ja olen saanut kiitosta heiltä seksi asioissa. Tyyppi oli muutenkin ihan turhake, juoru-ukko joka haukkuu naista kylillä. Kun hänellä ei seiso, syy on aina naisessa, ei hänessä. Ei jatkoon.
Mitä tuossa voi muutenkaan tehdä? Olen huomannut, että myös naisilla on paljon orgasmivaikeuksia. Myönnetään pieni muna, mutta on siinä rakenteissa eroja. Ensimmäinen avopuolisoni ei saanut vaginacentrisiä orgasmeja ollenkaan, siis normi yhdynnässä (ja me koitettiin kaikkea... parvekkeella, töllöä katsoessa koira-asennossa, keittiön pöydällä, autossa, jossain takapihan puskassa naapureilta suojassa... siis ihan kaikkea... ei ollut ainakaan häpeilystä kiinni). Sen tyttökaveri suositti perhosta klitoriksen päälle, mutta se 50-60egen toosa hajos jo toisella käyttökerralla, kun sen kiinnityshihna repes. Ainoa millä se sai orgasmin oli pitkillä suuseksisessioilla, kun mä painelin sitä sormenpäillä vaginan g-pisteeseen. Mulla oli silloin kielilävistys ja musta tuntu aina sen 30-45 minuutin jälkeen, että mun kieli on ihan vereslihalla, kun sillä on hinkattu niin pitkään kovalla ärsykkeellä. En mä varmaan ois jaksanut sitä, jos oisin joutunut joka toinen päivä elämässäni niihin pakkopulla harjoitteisiin. Mun nykyinen tulee normaalissa vaginayhdynnässä n. 4-5 minuutissa (jos mä jaksan pidättää niin kauan) ja mä tiedän ettei se feikkaa, kun sen supistukset tuntee.
Pelkkä supistelu ei tarkoita orgasmia. Monesti olisi helppo feikata, kun alkaa supistelemaan, ja tietää ettei se päädy orgasmiin saakka. Supistelu on vasta orgasmin esiaste.
No on varmasti erilaisia supisteluja pitkin matkaa, mutta kyllä ne isot orgasmisupistelut ovat erikseen ja tapahtuvat juuri orgasmin hetkellä, eikä minään esisupisteluina. Itse en kylläkään miehenä edes väitä että tunnen niitä supisteluja.
Taitaa riippua paljon lantiopohjalihasten kunnosta. Mun mies kyllä ne tuntee.
Tunnen kyllä jos nainen puristaa niillä lihaksilla ihan tarkoituksella rauhallisena hetkenä, mutta siinä kliimaksin huumassa on jotenkin niin sekaisin omat ja naisen supistelut, että menee kyllä ohi yksityiskohdat.
Jäti kun paljastui että on persu
Vierailija kirjoitti:
Jos löydätte muuten hyvän ihmisen keneen kiinnostaisi tutustua: Antakaa mahdollisuus kaikesta huolimatta jos ihminen osoittaa olevansa näitä : lojaali ja uskollinen suhteessa, arvot kohdillaan, jalat maan tasalla, luotettava eli ei ole epärehellinen(money pettävät eli tämä ihan ykköseksi) luotettavuus arvostettava piirre , vastaa seksuaalisia halujasi/toivoitasi ja fyysisyys kohtaa, ihminen joka sanoo mitä haluaa ja näkee vaivaa eteesi, kuuntelee sinua, arvostaa sinua ja on kiinnostunut sinusta, tulevaisuuden haaveet kohtaa, huumorintaju kohtaa. Ihminen on henkisesti kypsä on myös plussaa.
ElI Ihmiset jotka ei arvosta sua tai eivät ole luotettavia, pinnallisia, ei kysy koskaan mitä sulle kuuluu..ym ym niin anna heidän mennä. Jos joku roikkuu sun perässä niin heillä voi olla hyviä piirteitä mitä et ehkä näe, kannattaa joskus antaa sellaiselle mahdollisuus kuka saattaisi olla oikeasti kiinnostunut susta. Ihminen joka näkee vaivaa eteesi on myös aina plussaa tai yrittää näyttää että tekis kaikkensa sun eteen. Niin arvostan.
N 28
Täällä naiset sanovat että nuo on ihan perusvaatimuksia, noilla ei vielä saa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 28
Täällä naiset sanovat että nuo on ihan perusvaatimuksia, noilla ei vielä saa ketään.
Äläpä vääristele. Perusvaatimuksia voisi olla esimerkiksi töissäkäynti ja normaalipaino sekä siisteys. Uskollisuus ja päihdeongelmattomuus myös. Mutta sitten on oikeasti hyviä henkisiä ominaisuuksia, jotka menevät perusvaatimusten yli, tuossa on lueteltu jokunen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Jäti kun paljastui että on persu
Kirjoitusvirhe, korjaus: Jätti kun paljastui että on mersu
Nainen eteni urallaan niin paljon korkeammalle kuin minä, että itsetunto meni. Kukapa haluaisi rinnalleen kumppanin, joka muistuttaa aina siitä että itse olen luuseri.