Onko Soini tehnyt koskaan rehellistä työtä?
Onko aina ottanut toto- ja nakkimukirahat veronmaksajan taskusta?
Kommentit (15)
Ei ainakaan viimeiseen 30 vuoteen.
Tekeeko myyntimies mielestäs "rehellistä työtä"
Suutahan sekin vain soittaa.
Muistaakseni on nuoruudessaan kerran ollut oikeassa työssä? Korjatkaa jos olen väärässä.
On ollut Linkosuon leipätehtaalla nuoruudessaan. Lienee jäänyt jotain hampaan kokoloon ajasta, koska vieraili ministerinä siellä näyttämässä että "katsokaa nyt, olen ministeri".
Vierailija kirjoitti:
On ollut Linkosuon leipätehtaalla nuoruudessaan. Lienee jäänyt jotain hampaan kokoloon ajasta, koska vieraili ministerinä siellä näyttämässä että "katsokaa nyt, olen ministeri".
Ehkä tehtaalla on sanottu sutkauttelijalle, että kaikkia se leipä elättää.
Soini on ollut leipätehtaalla taikinakoneen ääressä. Epäilemättä on taikina maistunut:)
Vierailija kirjoitti:
Timo on tunnetusti pieni ihminen näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kävi pohjustamassa leipakoneen ääreen paluuta, kun tuhosi muut sillat takanaan. Petti äänestäjänsä.
Lisäksi saa syödä taikinaa.
Vierailija kirjoitti:
On ollut monta vuotta esim eduskunnassa, tuskin ihan palkatta siellä ollut.
Osaatko lukea otsikoita ja sisäistää asiat?
Ei ole, mutta ei ole kai halla-ahokaan.
Soini on ollut vain kaksi viikkoa työharjottelussa leipätehtaassa, muutoin ei ole koskaan työelämään tutustunut.
Tämän muistan jostain lukeneeni, sillon aikoinaan kun esitti duunarien edustajaa.. Että joopelis joo. Niin duunareita ne persut on.
Vierailija kirjoitti:
Soini on ollut leipätehtaalla taikinakoneen ääressä. Epäilemättä on taikina maistunut:)
Ainoastaan 2 viikkoa työharjottelussa koulusta.
Ei se koskaan ole siellä töissä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni on nuoruudessaan kerran ollut oikeassa työssä? Korjatkaa jos olen väärässä.
Ei ole, se oli työharjottelupaikka siellä leipätehtaalla, ei oikea työpaikka. 2 viikkoa kesti.
Hassua että on elvistellyt ilmeisesti jossain olleensä duunari leipätehtaalla. Ysiluokan työharjottelua en sanoisi työpaikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, se oli työharjottelupaikka siellä leipätehtaalla, ei oikea työpaikka. 2 viikkoa kesti.
Hassua että on elvistellyt ilmeisesti jossain olleensä duunari leipätehtaalla. Ysiluokan työharjottelua en sanoisi työpaikaksi.
Koska 9 luokalla on 2 viikkoa harjoiteltu? Soinin kanssa saman ikäisenä olin 1 viikon harjottelussa mikä nytkin tehdään tet-harjoitteluna.
Kaikenlaisia paskoja maa päällään kantaa.
On ollut monta vuotta esim eduskunnassa, tuskin ihan palkatta siellä ollut.