Onnistuukohan vakiintuminen enää jos on ollut lukuisia sänkykumppaneita?
Edustan niitä, jotka ovat harrastaneet seksiä useamman kuin sadan ihmisen kanssa. Ikää on nyt 38 ja huomaan että sinkkuna menen edelleen ja satunnaisia seksikumppaneita on aina välillä. Viimeisin varsinainen parisuhde minulla oli 8 v sitten joka kesti viisi vuotta. Ajattelin suhteen kariuduttua että löydän varmasti lähivuosina uuden, mutta aikaa on salakavalasti vierähtänyt jo olen pian 40 v. Tiedän että kohtalotovereita on paljon , mutta mikä siinä on ettei vakiintuminen luonnistu. Yksinäinen vanhuuskaan ei kuullosta kovin auvoisalta. Tietty hyvät ystävät ovat suuri apu, mutta kyllä sitä mieluummin silti elämän jakaisin jonkun kanssa. Taitaa kuitenkin olla niin että kun on vehdannut liian monen kanssa niin vakiintuminen tässä iässä ja sopivan kumppanin löytäminen on vaikea asia. Olisi kiva kuulla onko kohtalotovereita, jotka olette onnistuneet asettumaan vanhemmalla iällä ja vielä onnellisesti?
Kommentit (17)
jiriririririri kirjoitti:
Miks sulla on ollut noin paljon kumppaneita?? :D Mitä sä oikeen täytät tolla??
Ei onnistu, ainakaan jos oot mies. :) haha.. no ei onnistu muutenkaan, muuten ku samanlaisen kanssa. :D Eli kumppani jol on myös ollu yht paljon kumppaneita varmasti ymmärtää, muut ei luultavasti ja se tulee esiin jotain kautta varmasti. XD ku ihmiset puhuu jne.
Mitä ihmeen eroa sillä on vakiintumisen kanssa onko ap mies vai nainen?
Näennäisesti kyllä, mutta faktuaalisesti ei.
Ei kai tuossa ole seksikumppaneiden määrällä väliä vaan sillä, ettet osaa sitoutua. Kuulostaa nyt vähän jonkun irtosuhteita paheksuvan provolta.
Itsetunnottomia deittaillessa tuolla on väliä, normaalien kanssa ei.
Ei tuossa ole kumppaneiden määrällä väliä, vaan että tuon ikäisenä on hankala sitoutua, kun monet ns. hyvät on jo varattuja ja toisaalta itse on piintynyt omiin tapoihinsa jo.
Eiköhän sulle joku löydy. Itse en uskaltaisi vakiintua noin monen kanssa seksiä harrastaneen kanssa, ellei kyse ole sitten ollut työstä. Kun sinä selvästi nautit harrastaa seksiä mahdollisimman monen eri miehen kanssa, niin ei se taipimus usein mihinkään siitä katoa, että hypätään parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Olen muunsukupuolinen. nyt eletään vuotta 2018
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sulle joku löydy. Itse en uskaltaisi vakiintua noin monen kanssa seksiä harrastaneen kanssa, ellei kyse ole sitten ollut työstä. Kun sinä selvästi nautit harrastaa seksiä mahdollisimman monen eri miehen kanssa, niin ei se taipimus usein mihinkään siitä katoa, että hypätään parisuhteeseen.
Miten ap:sta tulisi sopivampi parisuhteeseen, mikäli seksikumppaneita olisi vähemmän? Ihan yhtä lailla minä siinä tapauksessa miettisin, että hän on luonteeltaan sellainen, ettei halua/ osaa olla parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on naisvihaajamies, joka tekee näitä naisten seksuaalisuutta paheksuvia "varoittava esimerkki"-kirjoituksia joka päivä.
Ap kuule vaikka jatkaisit maailman tappiin, niin et edelleenkään kelpaa naisille.
huti meni. Liian monelle miehelle/naiselle olen kelvannut mutta kestävää ja toimivaa parisuhdetta en vaan ole onnistunut löytämään. Oma nirsous on myös syynä. Ne jotka olisin saanut eivät lopulta riittäneet minulle ja eräskin jonka olisin halunnut ei taas ollut riittävän kiinnostunut minusta.
jiriririririri kirjoitti:
Ei onnistu, ainakaan jos oot mies. :) haha.. no ei onnistu muutenkaan, muuten ku samanlaisen kanssa. :D Eli kumppani jol on myös ollu yht paljon kumppaneita varmasti ymmärtää, muut ei luultavasti ja se tulee esiin jotain kautta varmasti. XD ku ihmiset puhuu jne.
Me ei olla koskaan miehen kanssa puhuttu numeroista. Olettaa varmasti, että olen ollut muutamankin kanssa ja minä oletan, että hän on ollut ehkä yhden kanssa. Mistään en ole kuullut mitään juttuja hänestä, eikä hän ole sanonut kuulleensa minusta. Takana tosin vasta 9 yhteistä vuotta, että ehtiihän noita juoruja vielä liikkua...
Vierailija kirjoitti:
Ap on naisvihaajamies, joka tekee näitä naisten seksuaalisuutta paheksuvia "varoittava esimerkki"-kirjoituksia joka päivä.
Millä tavoin aloitus paheksuu naisen seksuaalisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ap:sta tulisi sopivampi parisuhteeseen, mikäli seksikumppaneita olisi vähemmän? Ihan yhtä lailla minä siinä tapauksessa miettisin, että hän on luonteeltaan sellainen, ettei halua/ osaa olla parisuhteessa.
Tarkoitin seksimieltymyksiä. Kun ap kerran nauttii siitä, että saa harrastaa monien eri miesten kanssa seksiä, ja hänellä on oletettavasti hyvin matala kynnys hypätä punkkaan tuntemattoman kanssa, niin en minä tuolle pohjalle haluaisi alkaa parisuhdetta ja yhteistä elämää rakentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin seksimieltymyksiä. Kun ap kerran nauttii siitä, että saa harrastaa monien eri miesten kanssa seksiä, ja hänellä on oletettavasti hyvin matala kynnys hypätä punkkaan tuntemattoman kanssa, niin en minä tuolle pohjalle haluaisi alkaa parisuhdetta ja yhteistä elämää rakentamaan.
Missä sanottiin että ap nainen? Muttei tämä ole sukupuolikysymys. Osa sitoutuu hyvinkin ja osa ei. Itse olen hyvin kokematon keski-ikäinen. Vaikea kuvitella, että se parantaisi sitoutumiskykyäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanottiin että ap nainen? Muttei tämä ole sukupuolikysymys. Osa sitoutuu hyvinkin ja osa ei. Itse olen hyvin kokematon keski-ikäinen. Vaikea kuvitella, että se parantaisi sitoutumiskykyäni.
Koska vastasin omista mieltymyksistäni, oletin hänet naiseksi. Miehestä en olisi kiinnostunut missään tilanteessa.
Ei kokemattomuus välttämättä paranna sitoutumiskykyä (ainakaan kaikkien kohdalla), mutta selitin jo mielestäni melko selvästi miksi en haluaisi puolisoa, jolla on ollut satoja seksikumppaneita. Saat olla eri mieltä ja tehdä omat valintasi itse, kuten minäkin teen omani.
Paneminen on kivaa ja kukasta kukkaan lentäminen on kuin avartavaa matkailua.