Laitatko Tinderiin mitään paljastavia kuvia vai niitä perus alusvaate ja biksukuvia?
Kommentit (57)
Pyllybikinit on arkivaate kesällä.
En ole ikinä laittanut kuvaa Tinderiin jossa olisi paita päällä, naisia on riittänyt M41
Parhaat miehet vie aina ne seksikkäimmät naiset, valitettavasti näin se menee
Mitään sellaista kuvaa en laita, jonka kiertäminen pitkin netin keskustelulautoja harmittaisi tai jota en kehtaisi omille vanhemmille näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet vie aina ne seksikkäimmät naiset, valitettavasti näin se menee
Totta, nuorena ei uskalla olla seksikäs, vanhana ei pysty
M43 kyseessä. Saat kaksi arvausta ja oikea vastaus ei ala k-kirjaimella :p
Minusta on useampi kuva biksuissa.
Tulee ihania matcheja ihanien vanhempien perheellisten ukkomiesten kanssa...
Sellaisia "melkein vilahtaa" kuvia kannattaa laittaa
Parhaat miehet kiinnostuu kun näyttää vartalon
Eikös ne alusvaate- ja bikinikuvat ole ihan turhankin paljastavia? Tässä iässä ei enää edes tuollaisia laiteta. Enkä muuten olisi laittanut nuorenakaan, vaikkei silloin vielä linjavikoja ollutkaan. Periaatteeni on: jos en kelpaa vaatteet päällä, niin olkoon sitten.
Mun periaatteni on että mies ei oo kiinnostanut ensinnäkin mun kropasta !
Vaan siitä että minkälainen oon ihmisenä.
Ulkonäkö tulee sit bonuksena., myöhemmin. Joka selviää vasta kun nähdään 🤩
Joten laitan kuvia joissa oon rakkaan harrastukseni parissa .. hevostallilla. Päällä kaks kerrosta vaatetta, tukka sekaisin, mutta silmät loistavat.
Jos tää kiinnostaa, niin sit on miehellä pienet mahikset.
Kyllä monella naisella on bikinikuvat Tinderissä. Ihan sallittua ja mukavaa.
Eiko nuo ole riittävän paljastavia kuvia sinulle. Mikä siinä alastomuudessa noin viehättää. voimaantuminen ja katsojien syyttely vai puhdas halu julkiseen itsensä paljasteluun?
Minusta on kuvia talvisissa olosuhteissa.
Kyllä siinä silmät näkyy 🤭, ja nenä ja suu.
Mitään muuta ei sit tuu ikinä kuvissani näkymäänkään.
Seksivetoiset ukkelit oksettavaa.
Mitä peittävämpi kuva , sen parempi , mulle.
Näin karsin ( varmaan myös ne komeimmat) itserakkaat ulkonäkö keisarit.
Kuuma mies, ei todellakaan oo mikään parisuhteen kulmakivi 😂
Kyllä mulla on kaikissa kuvissa ihan vaatteet päällä. Ei oo käyny edes mielessä mitään biksu- tai alusvaatekuvia laittaa 😳
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet kiinnostuu kun näyttää vartalon
Tämähän se olisi
Noin se on, vaikka moni aina keskusteluissa jne. paheksuu liian paljastavia miehiä. Toisessakin ryhmässä huomannut saman, että eniten ihailua ja huomiota saavat ne miehet, jotka esittelevät miehekästä ja treenattua vartaloaan. Ei nyt välttämättä ihan suoraan kaikki esillä, mutta kuitenkin niin, että vartalon muodot tulee selväksi.