Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuu

?
08.10.2018 |

Olen ollut mieheni kanssa vuoden yhdessä. En ole ollut varma tunteistani. Läheiset painavat meitä ei tykkää meistä . Olen itse äidin tyttö ja senkään takia en ole pystynnyt luopumaan hänestä. Koska jos valitsen äidin ja perheeni . En voi olla mieheni kanssa . (Romanitaustat). Vuoden aikana meille on tapahtunnut yhtä sun toista. Miehelläni lähti autokortti en ole väleissä hänen perheen kanssa . Ja sit tapahtui se viimeinen asia mulla oli yhdestä inssistä autokortti kiinni menin auton rattiin ja rikoin automme. (mieheni mersu. )Molemmat autot lunastuskuntoon . Oon itsekkiin oireillut tän vuoden aikana niin paljon ja ravannut. Äidin ja meidän kotiamme väliä. Mies ollut jokaisessa asiassa tukena . Vaikka hän arvostelee muo ja haukkuu välillä,koska hoidan välillä tyhmästi asioita .Tällä kertaa en tiedä mitä teen .Mies on mun takia menettänyt välit lapsiinsa ja läheisiinsä. Miehen isä sanoi viimeksi:jos et jätä tuota naista niin unoha mut . Ja tässä hän on . Kaikki on mennyt mun takia pieleen äsken sain päättömän raivokohtauksen .Muo pelottaa mitä teen ... auttakaa pliis muo... toivottavasti saatte kii tästä. Oon henkisesti loppu.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän