Romanttinen mies lauloi Bryan Adamsia ja kosi rakastaan lentoasemalla - Suomessa!
Hienoa ja hempeätä <3
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/live-kello-14-15-mika-piri…
Vaikka itse en halua julkisessa paikassa enkä julkista kosintaa, mutta ihanan liikuttavaa ja söpöä katsoa tällaista. Onnea heille!
Kommentit (35)
Lähinnä vaivaannuttavaa. Suomalaiset eivät osaa.
Olisin emäntänä vetaissut mikin ja laulanut Aaaaikuinen nainen yhteislauluna koko kentän kanssa. Sellainen karaokekosiotärvellys. Ja lätkinyt miestä korville julkisesta nolaamisesta.
Toimii jos olet nuori miljonäärihughgrant.
Jos olet pertti ala-vuoksiosta niin olet vain nolo.
Vierailija kirjoitti:
Toimii jos olet nuori miljonäärihughgrant.
Jos olet pertti ala-vuoksiosta niin olet vain nolo.
Tai sitten nainen on nolo jos ei osaa arvostaa. Itse kyllä tykkäisin tuollaisista jutuista privaatisti.
Etukäteen suunniteltu juttu koska ilmastoraportti.
Kaksi syytä juosta toiseen suuntaan ja lujaa.
Grinch kirjoitti:
Gringe.
Cringe.
Haluskohan toi nainen oikeesti tota?
Nainenhan oli nimenomaan sanonut ettei halua miehen kosivan jossain takan äärellä kun ovat kahden kesken. Joten eiköhän tuo ollut sille naiselle oikein mieluinen kosinta, kun oli kerran toivonut jotain näyttävää ja niin että paikalla on muitakin kuin he kaksi. Älkää aina olko niin negatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi syytä juosta toiseen suuntaan ja lujaa.
Aivan. Bryan Adams on hyvä, mutta hei, Bryan Adams karaokena.
Bryan Adams karaokena!
Kenen mies tällaista keksii?! Missä Popeda?! Kun Popedalle olisi kerranki käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitää aina kosia?
Koska täsä-ärvö ja wahwa woimaantuminen.
Hehe. Laitoin vastauksen, joka joutui moderoi tiin. Ei alatyyliä, ei kirosanoja.
Joten - voinette päätellä mielipiteeni tästä "romanttisesta" kosinnasta..
Noloa? Kyllä.
Mutta sitäkin nolompaa on palstan haahkojen toisten kosimisesta mollaaminen ja nälviminen.
Muutahan te ette tosin osaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Noloa? Kyllä.
Mutta sitäkin nolompaa on palstan haahkojen toisten kosimisesta mollaaminen ja nälviminen.
Muutahan te ette tosin osaakaan.
Niin. Saatanhan minä haahkakin olla.
Harvoin kyllä käyn täällä muita kritisoimassa. Mutta lienee minulla yhä oikeus kertoa, että moinen kosinta on outo, nolo - ja hyvin vähän vakuuttava.
Kiva, että jakoivat hetkensä muille