Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko unien merkityksiin?

Vierailija
08.10.2018 |

Täällä on ketju jossa puidaan horoskooppien yhteensopivuutta ja sitä kautta minulle tuli mieleen, että uskooko täällä moni syvempiin merkityksiin unien takana?

Näin viimeyönä unta, jossa yläastelainen poikaystäväni ja minä tapasimme pitkästä aikaa, emme siis ole nähneet toisiamme sitten yläasteen ja olen nyt 23-vuotias. Unessa hän kosketti kättäni ja puhuimme hetken, sovimme että tapaisimme uudestaan. Siinä unessa hänen läsnäolonsa tuntui todella hyvältä ja turvalliselta.
Hassuinta tässä on se, että en ole ajatellut häntä pitkään aikaan, jokin kuukausi sitten hän kävi mielessäni kun ajattelin että mitäköhän hänelle nykyään kuuluu. Olen parisuhteessa tällä hetkellä ja koen olevani onnellinen.

Herättyäni mietin kovasti, että olikohan tuolla unella jokin syvempikin merkitys. Harvemmin mietin unia sen kummemmin jos edes muistan niitä enää herättyäni. Viimeaikoina olen kuitenkin nähnyt useamminkin unia joissa vierailee jokin toinen mies kuin omani, joskus joku kaveri, joskus joku ketä en edes tunnista. Nuo unet hämmentävät minua. Tulin petetyksi aikaisemmassa suhteessa ja elämä on ollut muutenkin viimeaikoina aikamoista vuoristorataa. Voisikohan noilla asioilla olla jotain tekemistä näiden unien kanssa? Kunhan uteliaisuuttani tylsyyksissäni mietin. :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla