raiskaus ja pelko
hei.mulla olisi vähän henkilökohtaisempaan aiheeseen liittyvä kysymys.olen seurustellut mieheni kanssa nyt vuoden.2018 alkuvuodesta alettiin puhua kolmannesta lapsesta (minulla 2 jo edellisestä suhteesta) ja kolmannen saaminen tuntui molemmista hyvältä ajatukselta kun halutaan molemmat suuri perhe ja mieheni pitää edellisen suhteen lapsia ominaan. jätimme ehkäisyn pois tammikuussa 2018.lähdin käymään ulkomaanmatkalla 17-25.5.2018 ja minut raiskattiin matkan aikana.toukokuun kuukautiset loppuivat juuri 17-18.5 päivien aikana juuri ulkomaille tullessa. raiskaus tapahtui loman lopussa.tapahtuneesta ei tiedä muut kuin minä ja mieheni.seuraavat kuukautiset tuli onneksi normaalisti kesäkuussa 12-18.6 ja heinäkuussa 18.7 tein positiivisen raskaustestin kun kuukautisia ei enää kuulunut. nyt olen viikoilla 15+6 ja laskettu aika olisi 26.3.2019.vauva on viikkoihin nähden oikean kokoinen, ehkä muutaman päivän isompi laskettua nähden sanoi kätilö.olen nähnyt hirveitä painajaisia monta yötä että tuleva lapsi on tumma, siis ei yhtään minun tai mieheni näköinen vaan lapsi olisi tämän raiskaajan. voiko olla mahdollista mitenkään että lapsi ei olisi mieheni? haluan kuulla jonkin järjen äänen että saisin yöni taas nukuttua kun tuntuu että tämä asia pyörii mielessä kokoajan.en saa minkäänlaista tunnesidettä rakennettua vauvaan kun pelkään että se ei ole mieheni lapsi ja meidän perhe ja parisuhde kaatuu jos lapsi on raiskaajan.mitä teen!!
Jos kerran lapsi ei kelpaa, niin annatte adoptioon ja teette uuden.
Jos taas aloitus oli ihan tosissaan tehty, niin miksei raiskauksesta ole tehty rikosilmoitusta? Oletko käsitellyt asiaa mitenkään vai voisiko olla mahdollista että heijastat raiskaustrauman vielä syntymättömään lapseesi?