Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ei ole poistunut 5 päivään kotoaan

Vierailija
08.10.2018 |

Auto pihassa,hiljaista on. Pitäisikö poliisi soittaa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä! Ei kerta kaikkiaan kuulu mitään. Laitan korvan kiinni seinään ja hiljaista on. Auto edelleen pihassa. Kävin kurkistamassa postilaatikosta, ei haise. Ehkä kuitenkin poliisin soitan paikalle?

Onko sulla jokin erityinen syy epäillä, että naapurille on sattunut jotain? Onko kyse vanhuksesta tai pitkäaikaissairaasta? Jos se on joutunut sairaalaan tai lähtenyt lomalle? En kyllä lähtisi viikon jälkeen soittamaan poliisia, paitsi jos on perusteltu epäilys. Onko kämpässä valo päällä vai ei?

Ei ole vanhus tai pitkäaikaissairas mutta ihmettelen silti. Valot ei päällä.

Vierailija
22/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olet huolissaan nii mee pimpottaa ovikelloa. Jos avaa oven nii kerrot että olit vain huolissaan ja halusit varmistaa. Jos ei avaa nii kokeile myöhemmin uudestaan ja jos ei sillonkaa nii ehkä sitte ne poliisit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen köyhänä työttömänä viikot kotona, viikonloppuna sitten käydään jossain yhdessä.

Vierailija
24/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla?

Vierailija
25/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kyttää vaan pidä huoli omista asioistasi.

Terv. Naapuri

Vierailija
26/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon edelleen työtön. Ex-pomo lupaili että pääsen takaisin keväämmällä. Päätin siis horrostella netflixin parissa kylmän kauden yli. Eikä me muutenkaan mitään bestiksiä olla, nenävartta pitkin oot tähänkin asti mua kyylänny kun on pihalle satuttu yhtäaikaa.

Vierailija
27/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri lähtenyt aikaisiin aamulla taksilla lentokentälle, että ehtii aamulennolle. Sinä olet silloin ollut untenmailla. Ei siellä naapurissa oo ketään kotona, niin ei sieltä mitään kuulu eikä näy. Kysy naapurilta, oliko kiva reissu, kun seuraavan kerran näet.

Vierailija
28/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vaikka matkoilla?

Vierailija
29/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nuuhkimassa postiluukusta. Jos haisee kaalilaatikolle, niin soita poliisit. Ne soittaa sitten Monoselle.

Vierailija
30/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen välillä viikon putkeen kotona. Ihan hyvin pärjään, kun kaupasta aina ostan viikon ruokatarpeet ja opiskelen etänä. Toivottavasti kukaan ei tänne poliisia soittele.

Siis etkö sä käy edes kävelyllä tai yhtään happihyppelyllä? Onko sulla perhettä? Et kai sä yksin ole viikkoa neljänseinän sisällä?

Vierailija
31/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri lähtenyt aikaisiin aamulla taksilla lentokentälle, että ehtii aamulennolle. Sinä olet silloin ollut untenmailla. Ei siellä naapurissa oo ketään kotona, niin ei sieltä mitään kuulu eikä näy. Kysy naapurilta, oliko kiva reissu, kun seuraavan kerran näet.

Wtf?!😂

Vierailija
32/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletpas sinä kuin ulla taalasmaa konsanaan

Vierailija
33/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sanot naapurille että av:lla vierailija kertoi että olit reissussa miten matka meni? Ite oon aina tykännyt enemmän ilta kun aamulennoista. Paljonko muuten taksi maksaa lentokentälle? Voi olla että naapuri soittaa ite piipaa auton paikalle eikä ap:n tarvi.

Vierailija
34/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitä oikein järjestelen itselleni etätöillä ja pekkasilla 5-6 päivan putkia, etten nokkaani ulos pistä. Ei vaan kiinnosta reaalimaailma enää yhtään. Ja varsinkin kun alkaa taas liukkaat kelit.

Liittyy vahvasti siihen, etteivät ihmiset enää kiinnosta yhtään nekään. Siitä on valovuosia, kun edes ajatuksen tasolla 'kiva tavata uusia ihmisiä' tai muuta vastaavaa on häivähtänyt minussa.  Ei ole. Kivaa tavata uusia ihmisiä. Samanlaisia itsekeskeisiä ulisijoita ja vänisijöitä ne vain on, ja hvtin tylsiä. 

Vierailija
35/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin huolettaa, kävele kupin kanssa naapurin ovelle, soita ovikelloa ja lainaa sokeria / kananmunia/ jotain, jos et suoraan kehtaa kertoa, että huolissaan hänestä olit.

En minäkään naapurista kuule välillä mitään, säännöllisin välein nain niin, että sänky ruskaa keskellä yötä seinään ja jo alkaa naapurin puolelta kuulua pauketta tai television/ radion ääntä. Kyllä on hyvä pitää naapureista huoli!

Vierailija
36/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaikka soittamassa ovikelloa jos huolettaa, ei siinä mitään vikaa ole. Eikä jää harmittamaan jos jotain onkin käynyt, ainakin tietää tehneensä jotain.

Vierailija
37/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei voi itse tarkistaa usein soittavat virkavallan.Ei viisi päivää kai ihmeellistä ole.

Vierailija
38/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan tule taas minun ikkunaani kurkkimaan niinkuin viimekerralla. Piti lähteä kaverinluo pakoon kun käyt minun postiluukulla kuuntelemassa mitä teen.

Vierailija
39/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita sit jos alkaa haista.

Minun naapurini haisee. Se tosin kyllä ravaa alvariinsa jossain. Saanko soittaa poliisit?

Vierailija
40/41 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilla varmaankin.