Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miksi aikuinen jo lapset tehnyt nainen haluaa miehen!!!!

Vierailija
08.10.2018 |

Suurin osa paljastuu joko mustasukkaisiksi pettäjiksi, mielenterveysongelmaisiksi, päihteidenkäyttäjiksi tai väkivaltaisiksi.
Usein jo parin kuukauden jälkeen.

Kai on syy että nämä ukot ovat vapaita!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko miten joku mies voi haluta yli 45-vuotiaan naisen? Jos siis lastenteko on ainoa syy haluta kumppani. Miksi on homoja?

Vierailija
2/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitsekaan ymmärtää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mietitäänpäs. 

Seuraksi? Helliin hetkiin? Lusikkaan samaan sänkyyn? Arkea jakamaan? Tekemään yhdessä kivoja juttuja? Heittämään hyvää läppää? Harrastamaan seksiä? Keskustelemaan syvällisiä ja vähemmän syvällisiä? 

Jos ei kerta kaikkiaan löydä muita kuin mielenterveysongelmaisia päihteidenkäyttäjiä, niin... niin. Ehkä silloin olisi syytä tarkastella kriittisesti omia seuranhakukriteereitään? 

4/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että tietyt jämäyksilöt täällä taivastelevat, kun ei ketään hyvää löydy.

Yleensä selitys löytyy kyllä ihan peilistä, enkä tarkoita tällä edes välttämättä ulkonäköä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia. Parisuhde on parisuhde, ja suhde lapsiin on täysin eri asia.

Se on outoa, miksi isojen lapsien omaava ihminen haluaa uusperheeseen lisää lapsia.

Vierailija
6/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mietitäänpäs. 

Seuraksi? Helliin hetkiin? Lusikkaan samaan sänkyyn? Arkea jakamaan? Tekemään yhdessä kivoja juttuja? Heittämään hyvää läppää? Harrastamaan seksiä? Keskustelemaan syvällisiä ja vähemmän syvällisiä? 

Jos ei kerta kaikkiaan löydä muita kuin mielenterveysongelmaisia päihteidenkäyttäjiä, niin... niin. Ehkä silloin olisi syytä tarkastella kriittisesti omia seuranhakukriteereitään? 

Ei kun kyllä tuo Ap on ihan oikeassa. Aika vaikea keski-iässä enää löytää hyvää saatikka kunnollista. Pitää toivoa että joku hyvä jää leskeksi tai vapautuu huonosta. Huonoon suhteeseen joutuneita miehiähän on aika paljon kun sattuu niitä vahinkoraskauksia. Minäkin seurailin tilannetta aika pitkään eron jälkeen, vuosia, ennen kuin löytyi sopiva jonka kanssa voi tehdä tuota kaikkea mainitsemaasi. Toki deittailin siinä välissä mutta ei löytynyt hyvää tai vaikka olisi löytynyt hyvä niin ei ollut sopiva. Toisaalta en halunnutkaan uutta asuinkumppania niin pitkää kuin lapset olivat pieniä. 

Vierailija
7/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kuinka vaikeaa miehelle on löytää hyvä nainen?

Itsestä ei ole huolehdittu, on mielenterveysongelmia, saamattomuutta, omat kodit kuin pommin jäljiltä, negatiivista asennetta, huumorintajuttomuutta, valitusta valituksen perään.

Turha täällä valittaa. Hyvät naiset löytää hyvän miehen ja päinvastoin kun osaa oikeasta paikasta etsiä. Baarit ja suomi24 palstat ovat väärä paikka etsiä "täydellistä" kumppania.

Pullantuoksuinen aarre

Vierailija
8/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näissä keskusteluissa oudointa on se, että miehet valittavat naisista aivan samaa asiaa mitä naiset valittavat miehistä. Kuinka molemnat valittavat samasta asiasta?

Minä löysin miehen 45-vuotiaana. Aivan timantin.

Vierailija
9/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mietitäänpäs. 

Tämä:) Kissalta tai koiralta ei saa samanlaista läheisyyttä ja hellyyttä saati seksiä. Puhumattakaan juttu- ja matkaseurasta.

Jostain "kumman" syystä mun elämässäni on ollut vain ihania kunnollisia ja arvostavia miehiä.

Vierailija
10/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta näissä keskusteluissa oudointa on se, että miehet valittavat naisista aivan samaa asiaa mitä naiset valittavat miehistä. Kuinka molemnat valittavat samasta asiasta?

Minä löysin miehen 45-vuotiaana. Aivan timantin.[/quote

Ehkä joillakin on vaikea tarkastella itseään kriittisesti. Jos ylipainoinen, ei niin komea mies etsii nättiä, hoikkaa, pitkähiuksista, isori taista itseään 20 vuotta nuorempaa naista, onko ihme, ettei flaksi käy.

Vierailija
11/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että tietyt jämäyksilöt täällä taivastelevat, kun ei ketään hyvää löydy.

Yleensä selitys löytyy kyllä ihan peilistä, enkä tarkoita tällä edes välttämättä ulkonäköä.

Niin, tietyt jämäyksilöt kuten sinäkin.

Ja ei, en ole ap.

Vierailija
12/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joillakin on vaikea tarkastella itseään kriittisesti. Jos ylipainoinen, ei niin komea mies etsii nättiä, hoikkaa, pitkähiuksista, isori taista itseään 20 vuotta nuorempaa naista, onko ihme, ettei flaksi käy.

Tätä voi tarkastella myös niin, että hieman pullukka ja työtön kahden lapsen äiti etsii lihaksikasta, hoikkaa, akateemisesti koulutettua poikamiestä. Sitten ihmetyttää kun ei löydy, tai jos löytyy niin miehellä on luonnevikaa. Ihan naisena sanon tämän.

Vierailija
13/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, aika monella aikuisiällä eronneella on käynyt sama. Löydetään niin ihana mies. Sitten rupeaa paljastumaan jos jonkinlaisia mielenterveysongelmia, väkivaltaisuutta, mustasukkaisuutta, pettämistä.... Erotaan taas pettyneenä ja uutta hakuun...ja homma toistuu.

Vierailija
14/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen status, se että osoittaa, että saa kumppanin ja kelpaa miehelle yhä, on iso vaikutin aikuisnaisten elämässä.

Vierailija
15/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin pettäjä ja minulla on mielenterveysongelmia, joten ei mulla mitään menetettävääkään ole kun ei enää tarvitse rakennella mitään satujen pilvilinnoja. Pidän kivaa niin kauan kun sitä riittää ja vaihdan seuraavaan.

Vierailija
16/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin mietin tässä yhtä naista jolla lapsia ja eronnut joka vähän aikaa sitten puhui "hyi minä missään suhteessa halua olla". Nyt on jonkun rakasapenan kanssa kuitenkin suhteessa taas joka on heti alkanut kontrolloida ja vaatii että kauppaankin pitää mennä kokokengissä AINA. Niin tätä en kyllä ymmärrä että miksi, hyvännäköinen nainen ja jopa laiha, ei mikään pullukka ja silti meni ottamaan tuollaisen.

Vierailija
17/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä voi tarkastella myös niin, että hieman pullukka ja työtön kahden lapsen äiti etsii lihaksikasta, hoikkaa, akateemisesti koulutettua poikamiestä. Sitten ihmetyttää kun ei löydy, tai jos löytyy niin miehellä on luonnevikaa. Ihan naisena sanon tämän.

Minä (siis tuo 45 v timantin löytänyt) totean, että miestä pitää osata tarkastella niiden virheiden läpi, joilla ei ole mitään väliä miehen tasapainoisen tunne-elämän kannalta. Tämäkin mies oli tupakoitsija, ja osa mammoista olisi laittanut hylkyyn saman tien. Joo, en itsekään tykkää tupakan poltosta (ja siksi mies myöhemmin vaihtoi nuuskaan), mutta jos olisin jäänyt jumiin niihin ulkoisiin kriteereihini, en olisi ikinä löytänyt sitä aidosti rakastavaa ja välittävää miestä.

Vierailija
18/18 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiin mietin tässä yhtä naista jolla lapsia ja eronnut joka vähän aikaa sitten puhui "hyi minä missään suhteessa halua olla". Nyt on jonkun rakasapenan kanssa kuitenkin suhteessa taas joka on heti alkanut kontrolloida ja vaatii että kauppaankin pitää mennä kokokengissä AINA. Niin tätä en kyllä ymmärrä että miksi, hyvännäköinen nainen ja jopa laiha, ei mikään pullukka ja silti meni ottamaan tuollaisen.

Minun kaveri eli mustasukkaisessa suhteessa, ja päätti ettei enää miestä ota. Vaan otti, uuden, vähintään yhtä mustasukkaisen ja sairaan. Eipä tullut onnelliseksi. Josko seuraava ei olisi samaa maata, eiköhän taas kokeile :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä