Totaali yhn liikunta
Hei,
Olen vähän alle 2 -vuotiaan tytön totaali yh ja hänen syntymänsä jälkeen kilot ovat hiljaa hiipineet vyötärölle. En ollut laiha alunperinkään, mutta sellainen 59/163, joka oli itselle iso juttu, kun olen aina ollut ylipainoinen (pahimmillaan 76kg). Olin juuri ennen raskaaksi tuloa saanut elämääni sellaisen vireen, että salilla ja uimassa käytiin yhteensä 5x viikossa ja herkkuja söin vain kerran viikossa. Nyt herkut ovat taas tulleet kuvaan ryminällä (tiedostan olevani tunnesyöppö) ja mielekkäät harrastukset (uiminen) ovat jääneet, kun en vain pääse, kun lasta en saa hoitoon niin monta kertaa viikossa, että saisi aikaan jonkin rytmin.
Olisiko teillä jotain hyvin vinkkejä miten kannattaa lähteä liikkeelle, vaikka ihan kotioloissa. Paha olo vaan kasvaa, kun katselen kasvavaa peilikuvaa, kun olin oikeasti jo aika onnellinen uudesta minusta ennen raskautta. Miten te muut pienten lasten yht pidätte kuntoa yllä ja painon kurissa? Ja nimenomaan sellaiset, joilla taipumus ylipainoon, mutta toki muutkin
Kommentit (24)
Tarkista ruokavaliosi ja aloita kotijumppa. Etsi Youtubesta Fitnessblender ja jumppaa mukana.
Martinakin kävi sen ekan kakaran kanssa salilla niin että se oli siinä lapsiparkissa, tai jossain nurkassa odottamassa ku Marttiina huhki ja hankki raakaa woimaa. Tehkää perässä älkääkä rutisko. Tai ruvetkaa vegaaneiksi. Ei Tainallakaan ylimääräisiä kiloja ole.
Vaunujen kanssa kauppaan, lenkille, tarhaan ja takaisin. 5km päivässä pitää jo kivasti yleiskuntoa yllä. Viikonloppuisin sitten pidempi reissu ulkona, pallonpeluuta, kiipeilyä jne jne mitä lapsen kanssa voi tehdä. Kävelet lapsi sylissä portaat ylös 4. kerrokseen etkä käytä hissiä.
Mä painoin 52kg vielä 3 lapsen ollessa 12v
En ole tuo jolle vastasit mutta itse söin herkkuina marjoja ja vesimelonia ja muita hedelmiä. Joskus harvoin suklaata. Ja siis patukka, ei levyä!
Rahkaa tein myös, vatkasin 9% vaniliakastiketta ja siihen maitorahkaa ja marjoja ja makeutusainetta.
Ei niitä herkkuja edes kaivannut tuolloin.
T: 11/20