Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totaali yhn liikunta

Fatmama
08.10.2018 |

Hei,

Olen vähän alle 2 -vuotiaan tytön totaali yh ja hänen syntymänsä jälkeen kilot ovat hiljaa hiipineet vyötärölle. En ollut laiha alunperinkään, mutta sellainen 59/163, joka oli itselle iso juttu, kun olen aina ollut ylipainoinen (pahimmillaan 76kg). Olin juuri ennen raskaaksi tuloa saanut elämääni sellaisen vireen, että salilla ja uimassa käytiin yhteensä 5x viikossa ja herkkuja söin vain kerran viikossa. Nyt herkut ovat taas tulleet kuvaan ryminällä (tiedostan olevani tunnesyöppö) ja mielekkäät harrastukset (uiminen) ovat jääneet, kun en vain pääse, kun lasta en saa hoitoon niin monta kertaa viikossa, että saisi aikaan jonkin rytmin.

Olisiko teillä jotain hyvin vinkkejä miten kannattaa lähteä liikkeelle, vaikka ihan kotioloissa. Paha olo vaan kasvaa, kun katselen kasvavaa peilikuvaa, kun olin oikeasti jo aika onnellinen uudesta minusta ennen raskautta. Miten te muut pienten lasten yht pidätte kuntoa yllä ja painon kurissa? Ja nimenomaan sellaiset, joilla taipumus ylipainoon, mutta toki muutkin

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on vaan liikuttava sen lapsen kanssa. Kai ton ikänen vielä kärryssä suostuu istumaan? Sitten vaan juoksemaan. Talvella pulkkamäkeen, lapsi pulkkaan ja raahaat ylämäkeen.

Eikö jossain salilla ole mahdollisuus antaa lapsi hoitoon sinne jumpan ajaksi? Ja kai sitä jotain äiti-lapsi jumppapiirejäkin on.

Kotijumppaa vaikka Youtube videoiden avulla, kun lapsi nukkuu. Arkiliikuntaa lisää pyöräillen ja kävellen.

Ja liikunnan osuus painonhallinnassa on aika pieni. Eka ne herkut pois, yrität korvata jollain muulla mielihyvää tuottavalla asialla.

Miten olet itse tullut sinuiksi sen kanssa,että herkut jäävät loppuiäksi pois? Millä olet korvannut ne?

En ole tuo jolle vastasit mutta itse söin herkkuina marjoja ja vesimelonia ja muita hedelmiä. Joskus harvoin suklaata. Ja siis patukka, ei levyä!

Rahkaa tein myös, vatkasin 9% vaniliakastiketta ja siihen maitorahkaa ja marjoja ja makeutusainetta.

Ei niitä herkkuja edes kaivannut tuolloin.

T: 11/20

Vierailija
22/24 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ruokavaliosi ja aloita kotijumppa. Etsi Youtubesta Fitnessblender ja jumppaa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinakin kävi sen ekan kakaran kanssa salilla niin että se oli siinä lapsiparkissa, tai jossain nurkassa odottamassa ku Marttiina huhki ja hankki raakaa woimaa. Tehkää perässä älkääkä rutisko. Tai ruvetkaa vegaaneiksi. Ei Tainallakaan ylimääräisiä kiloja ole.

Vierailija
24/24 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunujen kanssa kauppaan, lenkille, tarhaan ja takaisin. 5km päivässä pitää jo kivasti yleiskuntoa yllä. Viikonloppuisin sitten pidempi reissu ulkona, pallonpeluuta, kiipeilyä jne jne mitä lapsen kanssa voi tehdä. Kävelet lapsi sylissä portaat ylös 4. kerrokseen etkä käytä hissiä.

Mä painoin 52kg vielä 3 lapsen ollessa 12v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän