Onko sairasta syödä itse karkkia ja sipsiä vaikka 4-vuotias haluaisi kanssa enkä anna?
Siltä menee hampaat. Mun on jo menny ni ei väliä...
Kommentit (15)
Aika ilkeetä, jos itse syöt lapsen nähden etkä hänellr sit kuitenkaan anna :( Vaikka kuinka tarkoittaisit hyvää perimmiltäsi.
harjoittelua muuhun vanhemmuuteen ja murrosikään. Ei varmasti lapsen pidä syödä karkkia joka päivä.
Vaikkakin heille saattaa olla jotain sellasta mistä he tykkää ja sitten mulle omat. Kamalaa jotenkin tollanen eriarvostuksen selkeä esille tuonti. :(
Muistan aina kuinka yhden ala-asteella olleen luokkakaverin kotona oli kaikki nimikoitu: kenen jugurtti ja kenen mehu. :S Vanhemmat mättää herkkuja lasten silmien edessä ja lapset ei saa mitään. :(
etsä viddu tajuu kuin pahan mielen lapselle aiheutat, itsekäs olio!
hyi sua!
syö niitä salaa, kun lapsi nukkuu niin silloin mä herkuttelen. ei tulis mieleenkään lapsen nähen mässäillä JOS en hänelle annakans.
idiootteja taas riittää... lapsi parka :(
Salassa syönti edes vähän inhimillisempää. Lapsi jo hajusta tuntee maun suussaan.
Ei ole itsekuria sen vertaa. Kyllä mulla tossa pahvi on karkkipussin edessä " piilosuojana" mut ei toi lapsi näköjään tyhmä oo ku tulee pyytää itsellensä kans. Sanon ei kun kerta uskoo kuitenkin
Taidat aliarvioida 4-vuotiaan melko pahasti! Pahvi karkkipussin edessä... Hahaa... Pidä omat himosi kurissa siihen saakka kunnes lapsi nukahtaa ja herkuttele vasta sen jälkeen!
että ihmiset ovat ITSEKKÄITÄ :( häpeäisit edes
Jos aion herkutella ihan yksin/ miehen kanssa, avaan herkut vasta lapsen mentyä nukkumaan. Muuten annan aina omaan kippoon sipsejä/ karkkeja vähän, en paljoa, mutta niin että ei jää ilman.
Vierailija:
Ei ole itsekuria sen vertaa. Kyllä mulla tossa pahvi on karkkipussin edessä " piilosuojana" mut ei toi lapsi näköjään tyhmä oo ku tulee pyytää itsellensä kans. Sanon ei kun kerta uskoo kuitenkin
etkä lapselle anna. söisit siltä salaa.
Kun ajattelen omaa lapsuuttani niin olisi se kyllä aika omituiselta ja ilkeältä tuntunut että äiti vetää namia ja kieltää minulta! Asia erikseen on joku viini tai kahvi. Olen itse kauhean perso makealle mutta jos en halua lapsieni syövän niin en todellakaan syö heidän nähden. Erikseen on sitten kaikkien yhteiset herkkuhetket.
Minäkin käyn aina kahvilassa, otan leivoksia ja kahvia. Lapsikin haluasi, mutta en anna. Uskoo kyl, että ei saa.
Käy aina parin minuutin välein pyytämässä, mut uskoo heti ku kiellän.