Vierailija

Onko totta?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Se jää päälle. Minulla 2 teiniä ja yksi 12-vuotias. Murrosikäinen poikani juuri sanoi minulle, että mikset äiti  pistä vessanovea koskaan kiinni, kun meet vessaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Häh?

Aina ollut vessassa ovi kiinni ja lukossakin.

Ihan pieni vauva oli pidemmällä istunnolla mukana lattialla, muuten ovat osanneet olla.

Vierailija

Mulla on viisi lasta iältään 7kk-15v. ja aina olen käynyt yksin vessassa, ovi lukossa.

Vierailija

Ei tietenkään, kyllä meillä kaikki laittaa vessan oven lukkoon. Meillä 9v lapset laittaa oven lukkoon kun menevät pesemään kädet ja toinen sitten odottaa oven takana, olen sanonut että kyllä voisitte kädet mennä pesemään ihan yhdessäkin, ja voisivat pissatakin samalla vaikka toinen pesee käsiä kun ovat kuitenkin samaa sukupuolta ja näkevät toisiaan alasti tämän tästä.

Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa käydä vessassa, siitä huolimatta että mulla on IBS ja joskus kun se ripulikohtaus tulee, niin vessaan on mentävä vaikka mikä olisi ja siellä voi joskus mennä aikaakin että kipukohtaus menee ohi kun saa suolen tarpeeksi tyhjäksi. Ja mulla on tosiaan ollut nuo kaksosetkin.

Myös suihkussa olen aina päässyt käymään ihan rauhassa. En tosin koskaan vietä siellä viittä minuuttia kauempaa, pesen itseni, huuhtelen ja lähden pois, en jää sinne suihkun alle istumaan penkillä tai muutenkaan fiilistelemään.

Vierailija

Mä rupesin laittamaan oven lukkoon, kun tuli lapsia. Ei mun mies koskaan sinne tuppaa, kun oon istunnolla.

Vierailija

Joo ja se on vaikeaa jos on vieraita niin pitää muistaa laittaa lukkoon. Ja ku on menkat niin laitan lukkoon ettei lapset pelästy.

Meillä muutenkin vessassa on 2 pönttöä, mitä lie liikkunut talon rakentajan päässä.

Vierailija

Joo, se kielletään laissa. Jos laitat oven lukkoon tulee heti lasu ja käyvät soskusta ottamassa lukon pois.

Vierailija

Tuo on vain tietynlaisten äitien keksintöä. Siis niiden, joiden vauva ei koskaan nuku ja jotka eivät voi mennä suihkuun, koska vauva saattaa herätä ja karata pinnasängystä 3 kk iässä.

Lapset voi opettaa siihen, että vessassa saa olla yksin. Toistaiseksi ei tiedetä yhtkään lasta, joka olisi kuollut nimenomaan sen vuoksi, että äiti oli vessassa ilman lastaan.

Vierailija

Pikemminkin päin vastoin, itseäni ärsytti jo lapsena kun vanhemmat eivät koskaan lukinneet vessan ovea sinne mennessään. Niin monesti sain kävellä molempien istunnoille vahingossa. Perusteluna lukitsematta jättämiselle  5 hengen perheessä oli "ei omassa kodissa tarvitse!"

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.