Järktys nuorena tyttönä kun etsin hevoslehden kautta kavereita.
Taisi olla 80-luvulla kun hevoshullu tms. lehdessä oli sellainen kaveripyyntöpalsta, jonne sai laittaa oman osoitteen ja etsiä kirjekavereita. Nuorena tyttönä päätin kokeilla, etä jos löytäisin jonkun mukavan heppatytön kaverikseni.
Postiluukusta tulikin sitten kirje. Avasin innokkaasti kirjeen omassa huoneessani ja siellä oli kasa valokuvia jostain 70-vuotiaasta miehestä joka poseerasi eri asennoissa tupakka suussa. Sillä oli muna pystyssä jokaisessa kuvassa.
Näin jälkeenpäin kun mietein asiaa niin ei siitä mitään traumoja tullut. mutta mitä tuollaisen papan päässä liikkuu kun laittaa itsestään tuollaisia kuvia 12-vuotiaalle tytölle...? En pysty emmärtämään.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö sen naamakin? Hyi stana. Onko tallella kuvat? Jos on niin laita nettiin, kun äijä on jo kuollu.
Joo kyllä sillä näkyi kaikki paikat. Ei se nyt enää ole elossa, jos ikää oli kasarilla about 70. Tuleen ne kuvat heitettiin, eikä siitä mitään poliisijuttuja nosteltu kun täysin anonyymi ja nimetönhän se kirje oli. Pelkät kuvat siis sisälsi. Olis ollu mahdotonta selvittää, mut ei se sentään Jammu siltavuori ollut :D
No huhhuh. Maailmassa on paljon häiriintyneitä yksilöitä. Liian paljon.
Osattiin sitä ennen internetiäkin :(
Mun veli sai vastaavasta kirjeenvaihtoilmoituksesta epämääräisen kirjeen, jossa pyydettiin kuvia vähäpukeisena. Lähettäjän etunimeä ei ollut, pelkkä alkukirjain. Mutta taatusti se ei ollut mikään samanikäinen tyttö jollaisilta veli oli kirjeitä kaipaillut.
olisihan postimerkin leiman avulla päässyt jäljille kun silloin leimattiin lähetyspaikassa. Esim jossain pikku maalaiskylässä jäisi heti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Näytitkö kuvat vanhemmillesi?
No tietysti näytin. Päivittelivät vain js iskä jotain hekotteli mut uuniin ne viskattiin.
Vierailija kirjoitti:
Osattiin sitä ennen internetiäkin :(
Löysin kirjekaverin Suosikin kautta. Hän sai paljon vastauksia, mm. naapurikaupungistani jonkun hassun pervon. Tämä oli myös taikauskoinen. Kun mies alkoi syyttää teinityttöä manaamisesta ja isänsä kuolemasta, hän lopetti kirjoittelun. Jatkoi kuitenkin jonkin aikaa. Ei tullut mieleenkään, että tämä olisi tullut vaikka oven taakse koputtelemaan toiselle puolelle maata.
Kuvathan saattoi lähettää kuka tahansa. Niissä poseerannut ei välttämättä ollut edes suomalainen,voitu kuvata vaikka Huitsin Nevadassa. Jotakin pervosairasta lapsen kiusaamista.
Minä sain Seta aktiivilta useamman kirjeen ja meni varmaan 10v ennenkuin tiesin mitä Seta tarkoitti.
No sillä sinänsä ei ollut väliä, mutta minä hölmönä kerroin kaikille innolla Seta tyypistä
Meille kerran soitti joku ihme tyyppi, joka esitteli itsensä etunimeltä ja alkoi rupatella. Olin 12 ja yksin kotona. Silloin elettiin lankapuhelimien aikaa. Tyyppi puhelimessa oli niin tuttavallinen, että luulin hänen olevan joku vanhempieni tuttu tms. Hän kysyi ikääni, ja pian ohjasi keskustelun rintaliiveihin ja poikakavereihin. Tajusin, että tässä on nyt jotain hämärää ja sain lopetettua puhelun pian. Puhelun jälkeen kävin tarkistamassa, että ulko-ovi oli varmasti lukossa. Isoveljeni tuli onneksi pian kotiin.
En kertonut tapahtuneesta kenellekään, koska pelkäsi että minua ei uskottaisi. Olisi pitänyt kertoa. Vielä tähänkään päivään mennessä en tiedä, kuka tuo hyypiö oikein oli.
Sori siitä, seuraa vailla.
T: Kale-setä
Miksi näissä tarinoissa se menee aina niin että viaton heppatyttö saa irstailta setämiehiltä kikkelikuvia? Miksi aina noin päin? Ei se ole selitys että no mutq ainoastaan miehet on sikoja six.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä tarinoissa se menee aina niin että viaton heppatyttö saa irstailta setämiehiltä kikkelikuvia? Miksi aina noin päin? Ei se ole selitys että no mutq ainoastaan miehet on sikoja six.
Juurihan tossa kerrottiin, että nuorelta pojalta oli pyydetty vähäpukeisia kuvia.
Näkyikö sen naamakin? Hyi stana. Onko tallella kuvat? Jos on niin laita nettiin, kun äijä on jo kuollu.