Saako 18-ja 20-vuotiaat matkustaa Dubaihin kahdestaan?
Olen lukenut, että matkassa täytyy olla mukana yli 21-vuotias. Toisella sivulla luki, että riittää että on yli 18-vuotias. Haluan nyt varmaa tietoa. Oletko matkustanut tai tiedätkö jonkun joka on ollut Dubaissa ilman yli 21-vuotiasta henkilöä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä vai naisia?
Naisia molemmat.
Onko kyse pojista, tytöistä? Muslimimaa missä harvemmin naiset liikkuvat ilman miestä saattajana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on aina pakko päästä Dubaihin? Aina kun joku kertoo menevänsä sinne yksin/naisporukassa niin alan epäillä että siellä on sokeri-isiä odottamassa "huomiota"
Haluamme matkustaa jonnekin lämpimään, jossa voi nauttia rantalomasta ja kaupunkilomasta samassa. Dubai olisi paras vaihtoehto, mutta luin juuri ettei sinne välttämättä pääse ilman yli 21-vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä vai naisia?
Naisia molemmat.
En suosittele, ellei kyseessä ole äääääääääääärimmäisen tietoisia henkilöitä. Siis niin kauan kuin tiedätte, että kyseessä on maa, jossa raiskatuksi joutuva nainen on se, joka joutuu putkaan. Ulkomaalainen myös. Näin se menee siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä vai naisia?
Naisia molemmat.
En suosittele, ellei kyseessä ole äääääääääääärimmäisen tietoisia henkilöitä. Siis niin kauan kuin tiedätte, että kyseessä on maa, jossa raiskatuksi joutuva nainen on se, joka joutuu putkaan. Ulkomaalainen myös. Näin se menee siellä.
En kysynyt suositteletteko Dubaita matkakohteeksi, kysyin pääseekö sinne alle 21-vuotiaat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä vai naisia?
Naisia molemmat.
En kysynyt suositteletteko Dubaita matkakohteeksi, kysyin pääseekö sinne alle 21-vuotiaat keskenään.
Ei sitten. Tervemenoa!
Mitä jos tiedustelisit joltain ihan viralliselta taholta etkä täältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tiedustelisit joltain ihan viralliselta taholta etkä täältä.
Mistä sitä voi tiedustella? Kysyin kahdesta eri matkatoimistosta ja sain eri vastaukset.
Suosittelen ainoastaan jos olette kumpikin feministejä.
Eikö kukaan tiedä vastausta otsikkoon? Tai edes minne voisin ottaa yhteyttä, josta saisin täysin varman vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä vastausta otsikkoon? Tai edes minne voisin ottaa yhteyttä, josta saisin täysin varman vastauksen?
Varmaan voitte mennä, mutta edelleen olen sitä mieltä, ettei kannattais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla parempaa ehdotusta kaupunki-ja rantalomakohteesta jossa on lämmintä vielä tähän aikaan? Ja johon pääsisi lähes samalla hinnalla kuin Dubaihin, jonne äkkilähdön lennot on tällä hetkellä 190e.
Vierailija kirjoitti:
Saa matkustaa
Oletko itse ollut Dubaissa alle 21-vuotiaana ilman yli 21-vuotiasta? Vai mistä tiedät, että pääsee? Mistä varasit matkan, jos olet itse ollut ja missä hotellissa?
kun olette kumpikin samaa sukupuolta, niin julkisesti ei kannata osoittaa tosillenne rakkaudenosoituksia. voi tulla viranomaisten kanssa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
kun olette kumpikin samaa sukupuolta, niin julkisesti ei kannata osoittaa tosillenne rakkaudenosoituksia. voi tulla viranomaisten kanssa ongelmia.
Ihan samalla tavalla vastakkaisen sukupuolten kanssa. Ja heteroita olemme molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla parempaa ehdotusta kaupunki-ja rantalomakohteesta jossa on lämmintä vielä tähän aikaan? Ja johon pääsisi lähes samalla hinnalla kuin Dubaihin, jonne äkkilähdön lennot on tällä hetkellä 190e.
No menkää menkää. Miamiin valitettavasti maksaa enemmän.
Lisää vastauksia? En uskalla varata vielä matkaa jos ei päästäkään ja rahat menee siinä sitten.
No miksette voi mennä vaikka Espanjaan? Mitä te Dubaihin meette ku ette kuitenkaan voi poistua hotellialueelta kahdestaan?
Miehiä vai naisia?