Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ollut koskaan ajatuksia että ehkäisyn käyttö tuntuu jotenkin väärältä?

Vierailija
07.10.2018 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, paitsi hormonaalisen ehkäisyn, joka tekisi toiselle osapuolelle kohtuutonta terveyshaittaa.

Vierailija
2/8 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä lestadiolaisuudesta on keskusteltu vähän väliä, yleensä näistä ei ole kauheasti hyvää sanottavaa, joten ei ehkä edes kannata lähteä asiaa enempää miettimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Maapallo on muutenkin täysi, olisi parasta että jokainen syntyvä lapsi olisi suunniteltu ja odotettu.

Vierailija
4/8 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Miten se olisi väärin? Ainoastaan joskus on tuntunut vähän epäreilulta, että miehen ei tarvitse vaivata itseään hormooneilla vaan minun.

Vierailija
5/8 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Olen tyytyväinen nykyisiin ehkäisymuotoihin ja valinnan mahdollisuuksiin. Ehkäisyneuvontaa tulisi lisätä ja sen saantia on helpotettava entisestään. Tieto on valtaa!

Vierailija
6/8 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo välillä, mutta ei siksi että tahtoisin raskauksia. Ärsyttää ja harmittaa että pitää tunkea kolmekymppiseksi saakka kurkusta alas hormoneja ja kärsiä sivuvaikutuksista. Eikä edes sterilointi ole 100% varmaa. Kunpa olisin steriili.

Vierailija
7/8 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe mitään väärää, mutta en käytäkään hormonaalista ehkäisyä. En oikein tajua, että miten joistakin naisista se olisi pakollista. Mun puolesta mies saa suksia kuuseen, jos ei kortsu kelpaa ehkäisyksi. Mä en ala lääkkeitä turhaan popsimaan.

Vierailija
8/8 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jatkuvasti. Kortsut pitäis lailla kieltää. On se ehkäisy niin saatanasta.