Mikä vimma MTV:llä on edistää huoraamista?
Erittäin asenteellinen kirjoitus, "Mrs Robinson". Miksi et kirjoita omalla nimellä, jos haluat asiaa edistää?
Miksi tämä ilmiö pitäisi normalisoida? En tuomitse, mutta omaksi puolisoksi en hyväksyisi seksiä myyvää sankaritarta. En itse myöskään asiakkaaksi päätyisi.
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikolumni-han-myy-jot…
Kommentit (4)
Arvot eivät kohtaa, niin minäkin ajattelen. Toisaalta, onhan ammattilainen selvästi fiksumpi kuin ilmaiseksi ympäriinsä jakava. Joten jos jostain syystä pitäisi valita lütkan ja huörän välillä, suhteeseen, niin ehdottomasti jälkimmäinen.
Elämmekö edelleen hengessä, jossa nainen on pyhä ja puhdas ja antautuu vain yhdelle miehelle pelkästä rakkaudesta – tai velvollisuudesta?
Emme elä, valitettavasti. Vanha moraali on korvattu uudella, eikä pyhiä, puhtaita naisia ole suomessa syntynyt sitten 1980. Ehkä oikea luku onkin 1950. Tai jos niitä on vielä, ovat niin harvinaisia, ettei voi laskea semmoisen varaan.
Pelkääkö nainen, jonka ei tarvitse, joka ei halua tai joka ei uskalla myydä itseään, että nuo maksulliset lemmen ammattilaiset viekoittelevat ylimaallisilla taidoillaan heidän kunnolliset kumppaninsa pois aviovuoteen viilenneistä lakanoista?
Pelkää tietenkin, mutta ei yleensä noin suoraan. Kyse on manipuloinnin välineistä ja huoli niitten tehokkuudesta, niitten arvosta vastapuolen silmissä. Eli omasta arvosta, vastapuolen mielessä. Yleisesti, ei yksilöön sidottuna.
Jos kyse on työstä, verot pitäisi hoitaa, kuten muissakin "töissä". Muutoin minulle sama millaista seksielämää kukin viettää.
Itse en parisuhteeseen ryhtyisi, koska "arvot eivät kohtaa". Ei kannata mitään erityistä arvostusta tulla hakemaan/ pyytää seksin myymiselle, oli toiminta kuinka "normaalia" hyvänsä.