Mistä voi johtua että peräsuolesta tulee p*skantamisen yhteydessä verta?
Siis välillä sitä verta on vähän paperissa. Onko vaarallista? En muista kauanko on jatkunut, enkä ole aiemmin viitsinyt kysyä. Olen 16.
Kommentit (20)
Liian kova uloste usein aiheuttaa verivaivaa. Huolehdi kuidun saannista ja lopeta tupakointi jos sitä harrastat. Muista juoda tarpeeksi vettä. Lääkäri voisi selvittää tutkimuksella, jos on vaiva muu.
Mulla usein jää paperiin vähän verta, jos paska on ollut niin valtava, että persereikä meinaa revetä.
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin. Johtuu mistä tahansa niin sieltä saat asiallisemman vastauksen kuin täältä.
En millään kehtaa. :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla usein jää paperiin vähän verta, jos paska on ollut niin valtava, että persereikä meinaa revetä.
No mun paska ei yleensä ole kovin valtava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis välillä sitä verta on vähän paperissa. Onko vaarallista? En muista kauanko on jatkunut, enkä ole aiemmin viitsinyt kysyä. Olen 16.
Jos on kirkasta niin ei mitään hätää, on tod.näk. peräpukamista tulevaa, mutta jos on tummaa niin heti lääkäriin.
Peräpukamat tai suolistosairaus..mars lekurille!
Voi olla myös alkava suolistosairaus. Minulla oireili haavainen paksusuolentulehdus pelkästään pienellä verenvuodolla. Sun on pakko mennä lääkäriin vaikka kuinka hävettäisi. Et varmaan halua että vaiva pahenee, ja joudut isoihin hoitoihin ja ehkä leikkaukseen? Mene nyt.
Voinee olla joku pieni haavauma jos on kirkasta, jos veri tulisi syvempää se olisi tummaa = ei välttämättä erottuisi. Mutta lääkäriin saadaksesi mielenrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin. Johtuu mistä tahansa niin sieltä saat asiallisemman vastauksen kuin täältä.
En millään kehtaa. :/
Ap
Lääkärit on nähneet perseitä varmasti enemmän kuin olisivat halunneet, eikä sinulla kovin erikoinen voi olla. Kehtaa vaan, parempi mennä ajoissa kuin pitkittää ja päästää tilanne pahemmaksi. Se on osa aikuistumista että tekee juttuja mitkä vähän hävettäisi.
Rohkeasti lääkäriin. Sun ikäisenä mulla oli sama vaiva, peräpukamat löytyi syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös syöpä.
Tai koteloitumaton medusa. Ovat alkaneet yleistyä lämpimän kesän jälkeen.
Minun kohdallani oli kyseessä peräaukon haavauma. En minäkään kymmeneen vuoteen kehdannut lääkäriin mennä vaikka välillä oli kovatkin kivut ulostamisen jälkeen.
Sitten ilmeisesti haavaumasta meni bakteerin ja minulle tule peräaukon paise. Siitä alkoi täys helvetti. Paise oli syvällä, leikkauksessa se avattiin 8 cm syvyyteen. Kivut olivat jotain sanoin kuvaamatonta. Mutta sepä ei riittänyt, haavaumassa oli fisteli eli kanava, ilmeisesti sinne paiseeseen joka löydettiin vasta 10 kk paiseen avaamisen jälkeen kun leikkaushaava ei mennyt kiinni. Tämäkin hoidettiin leikkauksella, peräaukon sulkijalihas jouduttiin halkaisemaan. Aikamoinen avohaava siitäkin, itse asiassa oli koko perse auki.
Hoidata asia ennen kuin joudut samanlaiseen helvettiin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Minun kohdallani oli kyseessä peräaukon haavauma. En minäkään kymmeneen vuoteen kehdannut lääkäriin mennä vaikka välillä oli kovatkin kivut ulostamisen jälkeen.
Sitten ilmeisesti haavaumasta meni bakteerin ja minulle tule peräaukon paise. Siitä alkoi täys helvetti. Paise oli syvällä, leikkauksessa se avattiin 8 cm syvyyteen. Kivut olivat jotain sanoin kuvaamatonta. Mutta sepä ei riittänyt, haavaumassa oli fisteli eli kanava, ilmeisesti sinne paiseeseen joka löydettiin vasta 10 kk paiseen avaamisen jälkeen kun leikkaushaava ei mennyt kiinni. Tämäkin hoidettiin leikkauksella, peräaukon sulkijalihas jouduttiin halkaisemaan. Aikamoinen avohaava siitäkin, itse asiassa oli koko perse auki.
Hoidata asia ennen kuin joudut samanlaiseen helvettiin kuin minä.
Eli ilmeisesti kö et harrastanut anaaliseksiä tuona aikana?
Kovin tekijä rakennettiin persereiästä ja pierusta:
https://www.vitsienvitsit.fi/vitsi/kovin-tekija-rakennettiin-persereias…