Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet levittelee jalkojaan istuessaan?

Vierailija
07.10.2018 |

Tosi ärsyttävää, kun julkisessa kulkuvälineessä vieruskaveri tunkee polven mun penkin edessä olevaan tilaan.

Entäs kun kaksi miestä joutuu istumaan vierekkäin? Tueeko taistelu levitystilasta vai sulassa sovussa hinkataan jalkoja yhteen?

Terkkuja junasta jostain Seinäjoen ja Tampereen väliltä

Kommentit (221)

Vierailija
81/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu miehen lantion rakenteesta.

Johtuu miehen aivojen puuttumisesta.

Tuo lantio-juttu on muuten aivan tosi. Miehet ei pysty pitämään jalkoja yhdessä ilman jalkojen jännittämistä. Kun se jännitys jatkuu tarpeeksi pitkään, alkaa jaloissa tuntua kipua.

Mitä helvettiä?! Luuletko, että meillä naisilla jalat pysyvät istuessa itsestään yhdessä? Kyllä meidänkin täytyy jännittää niitä ihan samalla tavalla, mutta ero onkin siinä, että meillä on useammin hallussa sellainen juttu kuin käytöstavat. Sitä paitsi olen nähnyt myös miehiä, jotka istuvat jalat yhdessä eivätkä ollenkaan vääntelehdi tuskissaan ja valita miten AUH AUH JALOISSA TUNTUU KIPUA!

Luulen

Vierailija
82/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset vie yhden ylimääräisen paikan käsilaukullaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi syy välttää julkisia kulkuneuvoja.

M47

Jep. Tässä taitaa olla luonnllinen selitys sille miksi perheen mies käy töissä perheen autolla ja rouva kulkee julkisilla.

M-71

Vierailija
84/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajako tietää esimerkiksi kyseisen miehen fyysiset rajoitteet ja sairaudet?

Mutta silti miehen pitää tässäkin asiassa hyppiä naisen mieltymyksen mukaan? 

Vierailija
85/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten tulee levitellä paikkojaan, eivät he kykene esimerkiksi ajamaan autoa, koska siinä joutuu jalat olemaan suorana eteenpäin. Myös pyörällä ajo on mahdotonta, katsokaa vaikka tour de francea.

Pallien lämpötila on tärkeää pysyä alhaisena siittiötuotannon säilymisen vuoksi. Sen takia miehet eivät käy koskaan saunassa.

Ihmiset myös miettivät monesti miten miehet voivat ratsastaa hevosella, siinähän sukukalleudet puristuvat. Kummallista, että kysymys on nyt vasta herännyt, kun miehet ovat ratsastaneet hevosilla pari tuhatta vuotta.

Otetaan ne kanssaihmiset huomioon julkisilla paikoilla.

Vierailija
86/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset vie yhden ylimääräisen paikan käsilaukullaan?

Sekin on huonoa käytöstä, mutta ketjun aihe on jalkojen levitys.

Älä aloita metakeskustelua.

Vierailija
87/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ärsyttävää, kun julkisessa kulkuvälineessä vieruskaveri tunkee polven mun penkin edessä olevaan tilaan.

Entäs kun kaksi miestä joutuu istumaan vierekkäin? Tueeko taistelu levitystilasta vai sulassa sovussa hinkataan jalkoja yhteen?

Itsellä ei ainakaan munat estä istumasta jalat yhdessä, ei ne niin alhaalla roiku. Yleensä istun vain sellaiselle paikalle joka on kokonaan käytettävissä ja pidän jalat omalla puolellani. Joskus olen istunut tuollaisen levittelijän viereen kun muualla ei ole ollut tilaa, ja eiväthän ne siirrä jalkaansa milliäkään. En ole sanonut mitään koska siitä tulisi varmaan konflikti, vaikka tekisi mieli vetää kyynärpäällä naamaan.

Vierailija
88/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran miesten on niin vaikea pitää jalkojaan yhdessä, mikseivät miehet levittele kuin julkisissa? Esim. en ole eläissäni nähnyt ketään miestä haarat auki kokouksessa, ravintolan pöydässä, kahvilassa, toimistossa, autonratissa yms. Kumma kun muualla voivat istua normaalisti.

Julkisessa liikennevälineessä saattaa olla päivän ainoa hetki, kun mies voi hetkeksi rentoutua pingottamisen ja esittämisen sijasta.

Sinä voit vapaasti valita paikan muualta kuin miehen vierestä, joten en ymmärrä ongelmaasi enkä tästä "ongelmasta" valittajia muutenkaan. 

Uutinen::

Naisten rento ja mukava istuma-asento on istua jalat auki!!!!

Meillä vain on järkeä tajuta pysyä yhdellä tuolilla.

Ei ne miesten pähkinät siellä housuissa tilaa vie.

Treenatkaa lösseröt, jos teillä on niin heikot lihakset että pitää oikein pingottaa normaalisti istuessa.

Jos ette mahdu istumaan julkisissa liikennevälineissä, pysykää himassa.

ps. Miten auton ajaminen sujuu haarat levällään?

Naistenkin rento ja mukava istuma-asento voi olla istua jalat auki, mutta fysikaalinen tosiasia on se että mitä kapeampi lantio, sen epämukavampaa jalat yhdessä istuminen on. Ja sitten tietysti vielä ne kulkuset. Ei toki tarkoita että pitäisi kolmen paikan leveydeltä jalkoja levitellä mutta kyllä ne istuessa luonnostaan hieman levälleen asettuu jos vain tilaa on.

ps En minä ainakaan aja autoa reidet ja polvet yhdessä, ajatko sinä muka?

Vierailija
89/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaa kuva sellaisesta kulttuurista jossa miehet istuu luonnostaan jalat yhdessä.

Ei naisetkaan istu luonnostaan jalat yhdessä.

Naiset on pakotettu siihen ja opetettu jo pikkutyttöinä.

Kaikki ihmiset haluaa istua jalat levällään.

Ok. Ja sen nyt sitten jotenkin miesten vika, kun naiset ei uskalla olla sellaisia kun ovat?

No nyt kuule jos naiset alkaisivat istuskelemaan lettu levällään niin luuletko ihan tosissasi, että kukaan mies ei alkaisi vinkumaan että tuo on outoa ja epänaisellista?

Vierailija
90/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaa kuva sellaisesta kulttuurista jossa miehet istuu luonnostaan jalat yhdessä.

Ei naisetkaan istu luonnostaan jalat yhdessä.

Naiset on pakotettu siihen ja opetettu jo pikkutyttöinä.

Kaikki ihmiset haluaa istua jalat levällään.

Missä ja minkä tahon toimesta tämä opettaminen ja pakottaminen tapahtuu?

Suhteellisen harhaista settiä. Toisekseen, sukupuoliahan ei enää ole edes olemassa

Esimerkiksi äitien, vanhempien sukulaisten ja opettajien toimesta. Jokainen nainen on kuullut elämässään lauseen "Hieno nainen istuu jalat yhdessä" useampaan kertaan.

Vierailija
91/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen ois pakko levitellä, niin eiköhän auton polkimet ois sijoitettu levälleen. Toi on junttia huomionhakua.

Vierailija
92/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran miesten on niin vaikea pitää jalkojaan yhdessä, mikseivät miehet levittele kuin julkisissa? Esim. en ole eläissäni nähnyt ketään miestä haarat auki kokouksessa, ravintolan pöydässä, kahvilassa, toimistossa, autonratissa yms. Kumma kun muualla voivat istua normaalisti.

Kukaan ei halua mitään randomia haahkaa istumaan viereensä julkisissa liikennevälineissä. 

Mieluummin haahka tai mikä vain muu lintu, kuin jalkojaan ja hikihaarojaan levittelevä mies.

Näille levittelijöille saa toki huomauttaa, jos ovat niin tyhmiä etteivät itse tajua.

Kyllä minunkin mielestäno olisi kiva rentoutua makaamaan bussissa kolmella penkillä. Se on monelle naiselle ainoa hetki päivässä kun voi nostaa jalat kattoon ja rentoutua! Muuten joutuu koko päivän käyttämään lihaksia (uikutiuikuti) ja se rasittaa.

Mutta kun mulla on aivot päässä, niin tajuan ottaa muut matkustajat huomioon.

Vierailija
93/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää toi suunnattomasti. Siksi en julkisissa koskaan istu miehen viereen, kun ei ole sen verran tajua, että ne koivet voisi pitää omalla puolellaan. Kerran tein niin, kun huomasin miespuolisen aikovan tulla viereen istumaan, pidin omat jalkani levällään. Ja kappas vaan tyyppi ei levittänyt omia jalkojaan, koska ei saanut tilaa siihen. Kokeilkaapa naiset. Meidän ei aina tarvitse luovuttaa omaa tilaa.

Vierailija
94/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja KOSKAAN en ole törmännyt tähän, että miehet veisivät ylimääräistä tilaa. Toisaalta minä olenkin hoikka, niin en tarvitse puolitoista penkkiä " kurveilleni"

Vierailija
95/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteisiin, sisimpääni matkustan

jo ja niin, taakse verhon kurkistan

tunteisiin, kivet käännän kyljelleen

en enää jää vain paikoilleen, eteenpäin mä meen X3

Vierailija
96/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti monilla kivekset vaatii paljon tilaa. Siis että ihan sattuu niihin jos pitää pitäå jalkoja yhdessä. Näin olen ymmärtänyt, mutta ehkä joku jalkoja levittelevä mies osaa kertoa parrmmin.

Ne vie tilaa eikä niiden kuulu olla survottuna ja hautomassa. Puhumattakaan että miehenä jalkojen pitäminen yhdessä on voimanponnistus kun ne jalat_EIVÄT_LUONNOSTAAN_OLE_TARKOITETTU_YHTEEN_PURISTETTAVAKSI_, pihtikinttujen tuota nyt on vaikea käsittää. Miehille jalkojen yhdessä pitäminen istuessa on yhtä luontevaa kuin naisten istuessa pitää reva levällään.

Ei niitä tarvitse mitään yhteen puristaa, survoa tai hautoa. Istuu vain sivistyneesti jalat yhdessä. Kyllä moni mies osaa tämän.

Vierailija
97/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ainakaan munat estä istumasta jalat yhdessä, ei ne niin alhaalla roiku. Yleensä istun vain sellaiselle paikalle joka on kokonaan käytettävissä ja pidän jalat omalla puolellani. Joskus olen istunut tuollaisen levittelijän viereen kun muualla ei ole ollut tilaa, ja eiväthän ne siirrä jalkaansa milliäkään. En ole sanonut mitään koska siitä tulisi varmaan konflikti, vaikka tekisi mieli vetää kyynärpäällä naamaan.

Olen kuullut muiltakin miehiltä, että tekee mieli lyödä nyrkillä naamaan, jos joutuu levittäjän viereen.

Luulisi, että jos se on miesten luontainen ominaisuus, niin sitä levitettäisiin vierekkäin onnellisina yhdessä.

Todellisuudessa herää aggressio, jokainen tietää miksi ja mikä sen levittämisen todellinen tarkoitus on.

Muuten teille levittäjille on niitä vöitä, joilla sidotaan reidet yhteen, niitä käytetään esim. touretten syndroomassa, eli voitte ostaa ne pitämään jalat yhdessä, jos se kerran muuten vie kaiken teidän lihasvoiman :)

Vierailija
98/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin ärsyttää toi suunnattomasti. Siksi en julkisissa koskaan istu miehen viereen, kun ei ole sen verran tajua, että ne koivet voisi pitää omalla puolellaan. Kerran tein niin, kun huomasin miespuolisen aikovan tulla viereen istumaan, pidin omat jalkani levällään. Ja kappas vaan tyyppi ei levittänyt omia jalkojaan, koska ei saanut tilaa siihen. Kokeilkaapa naiset. Meidän ei aina tarvitse luovuttaa omaa tilaa.

Vai oisko haju ajanut muualle?

Vierailija
99/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut muiltakin miehiltä, että tekee mieli lyödä nyrkillä naamaan, jos joutuu levittäjän viereen.

Luulisi, että jos se on miesten luontainen ominaisuus, niin sitä levitettäisiin vierekkäin onnellisina yhdessä.

Todellisuudessa herää aggressio, jokainen tietää miksi ja mikä sen levittämisen todellinen tarkoitus on.

Muuten teille levittäjille on niitä vöitä, joilla sidotaan reidet yhteen, niitä käytetään esim. touretten syndroomassa, eli voitte ostaa ne pitämään jalat yhdessä, jos se kerran muuten vie kaiken teidän lihasvoiman :)

Voiko tätä käyttää myös lihaviin naisiin?

Vierailija
100/221 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset levittäytyvät kasseineen vieden kolmen ihmisen paikan?

Miksi naiset jopa meikkaavat julkisissa kulkuvälineissä? 

Meikkaan kotona, mutta miten se julkisissa meikkaaminen siis vie tilaa?

Et ilmeisesti ole nähnyt meikkaavia naisia jotka pakkeleineen vievät viisi paikkaa?

Ja vastasit vain toiseen kysymykseeni, niin tyypillistä naisspleinausta ja vääristelyä

En tosiaan

En ole nähnyt edes busseja, joissa on viisi paikkaa vierekkäin, muuta kuin takapenkillä.

Ja siellä röhnöttää vakiona muutama miesspurgu ölisemässä tai kolme teinipoikaa levittäytyneenä.

Et ole nähnyt ikinä meikkaavaa naista, kuvauksestasi huomaa selvästi