Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos myytte tavaraa facebookissa, annatteko osoitteenne kaikille ostajille noutoa varten?

Vierailija
07.10.2018 |

jos ette, niin miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna kaikille. Ei huvita. Eikä osoitettani saa edes numeropalvelusta, puhelinnumeron kylläkin.

Sellaiset tavarat, jotka haluan haettavan kotoani (esim. huonekalut), haetaan kotoa ja silloin tietenkin annan osoitteen. Mutta joku pikkutavara on usein sellainen että vien ulos. Asun kerrostalossa. Ja tuntuu että moni ostajakin mielummin hakee parkkipaikalta eikä kotiovelta.

Ostajanakin välillä saan osoitteen vain pihalle, joskus leikkipuistoon, joskus kaupan pihalle jne.  Joskus ihan kotiovelle. Ja jotkut ihmiset eivät halua nähdä naamatusten, esim. roskalavalla annetut tavarat, niin jättävät johonkin niin että ne saa noutaa kun ehtii.

Vierailija
2/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin kerran yhteen tällaiseen Tori.fi-myyjään, joka ei halunnut antaa osoitettaan. Halusi, että tapaamme jossain, kun noudan tavaran. Ilmoituksen perusteella päättelin, että hän kuitenkin asui lähelläni. Alkoi tuntumaan jopa huijaukselta, koska tuli tunne, että myyjä haluaa pysyä tuntemattomana. Oli aika nuori nainen ja ehkä ei vaan periaatteesta halunnut, että kukaan tule ovelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mieluiten haluan, että hakevat ihan kotiovelta, ärsyttää ne ostajat, joille pitäisi viedä jonnekin puoliväliin ja nähdä jossain paikassa x, joka ei yleensä edes satu omalle kulkureitille. Mieluiten kyllä postitan, itselle vaivattomin, siksi en missään alueellisella sivustolla viitsi edes myydä.

Vierailija
4/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai annan. Menisi mynti aivan liian vaikeaksi, jos pitäisi omat hommat keskeyttää ja lähteä jonnekin kirjaston kulmalle tai parkkipaikalle päivystämään. Siinä rupeaisi jo viiden minuutin myöhästyminenkin hiertämään. Kotoa haettaessa voi ostajalle sanoa vaikka tunnin haarukan, milloin on sopiva tulla.

Vierailija
5/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin asuva nainen, ja nyt esim. myyn elektroniikkaa, niin ostaja-ehdokkaat ovat järjestään hoono-soomi-miehiä. En kertakaikkiaan uskalla päästää niitä kotiini. Siksi kyselin, olenko ihan outo.

Toki siitä voi tulla vaikutelma, että olen huijari, myyn rikkinäistä ja en halua minua jäljitettävän, mutta mieluummin sitten vaikka heitän ehjän tavaran roskiin kun pyydän tuntemattoman ulkom aalaisen miehen kotiini.

ap

Vierailija
6/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myy hoono-soomi-ihmisille mitään kotoa. Ja usein myös ilmoitan että tuote meni jo, jos ehtii varaamaan. Poistan ilmon ja laitan sitten muualle myyntiin. Jos on pakko myydä, niin julkinen paikka, esim. matkahuollon piha tai huoltoasema. 

Jos on tuttuja kauppakumppaneita niin jätän yleensä meidän terassille, noutakoot siitä. Ja meillä on valvontajärjestelmät ja nauhoittava kameravalvonta niin eipä kukaan ole maksamatta vienyt.

Vierailija
7/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin asuva nainen, ja nyt esim. myyn elektroniikkaa, niin ostaja-ehdokkaat ovat järjestään hoono-soomi-miehiä. En kertakaikkiaan uskalla päästää niitä kotiini. Siksi kyselin, olenko ihan outo.

Toki siitä voi tulla vaikutelma, että olen huijari, myyn rikkinäistä ja en halua minua jäljitettävän, mutta mieluummin sitten vaikka heitän ehjän tavaran roskiin kun pyydän tuntemattoman ulkom aalaisen miehen kotiini.

ap

Minulla ostajat ovat 98% suomalaisia naisia, heille annan osoitteen. Ulkomaalaisille miehille en antaisi osoitetta.

Vierailija
8/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan osoitteen. Mutta vasta noin puoli tuntia ennen hakua, kun on varmistunut että ostaja muistaa haun ja on myös hakemassa tuotteen, eli laittaa viestiä sovitusti ja kysyy osoitetta, kun aikoo tulla.

Vierailija
9/9 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa. Kaikille annan vain talon osoitteen ja sovin tapaamisen talon päätyyn, tai alaovelle. On tässä turvallisuuspuolikin että ei mitään vieraita miehiä edes ovelle asti, mutta myös se että kun myyn paljon tavaraa niin ei olisi naapureillekaan miellyttävää että vierasta jengiä ravaisi rappukäytävässä alvariinsa (rapussa 9 asuntoa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan