Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hullut päivät tuotteet

Vierailija
06.10.2018 |

Kattelin netistä hullareiden tuotteita niin ekaa kertaa ei oikeesti ollu minkäänlaista houkutusta...onko muiden mielestä huono tarjonta vai onko se vain mun mielestä...vuodesta toiseen samoja kosmetiikka tuotteita..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo moneen vuoteen ollut hullareihin mitään innostusta, samoja tuotteita saa vuoden ympäri halvemmalla netistä ja muista kaupoista..

Vierailija
2/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän liikekeskuksen pystyyn: sairaat päivät. Zokkipäivät "mitä vttua" tästä alelaarista kaikki romppeet ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on hullareilla ollut muutaman vuoden konsulenttina. Aina siellä on samat tuotteet, myös meillä. Koita siinä nyt myydä jotain kun kaikilla on jo tai ei kiinnosta.

Vierailija
4/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä käy kateeksi tuotepäälliköitä jotka joutuvat pari kertaa vuodessa keksimään pyörän uudestaan... Oli sitten kyse juuri Stockasta tai mistä tahansa muusta liikkeestä. Miten pitää homma tuoreena etenkin kun ihmisille satelee puhelimeen jatkuvasti ilmoituksia kamppiksista, ihan ympäri vuoden? Ei ihme että kuluttajia alkaa kyllästyttää.

Vierailija
5/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huono tarjonta, toista oli kasarilla! Eivät näytä ymmärtävän että pitäisi olla muutama huippuhalpa tarjous joukossa ,ei nuo muka-alennukset kiinnosta ketään.Joskus oli esim. matkoja todella edullisesti, eipä ole enää.

Vierailija
6/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pistän liikekeskuksen pystyyn: sairaat päivät. Zokkipäivät "mitä vttua" tästä alelaarista kaikki romppeet ilmaiseksi.

Keskusradiosta: nyt kortsupaketit hieromasauvan ostajalle puoleen hintaan.

Vierailija
7/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo villeroy&bochin kupit ovat tietyllä tapaa hienoja ja hurmoksellisia, mutta kun osa sarjan astioista näyttää joltain Ikean taaperoastiamallistolta keramiikkaversiona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän