Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies imuroi väärin, eikä edes pyytänyt anteeksi!

Vierailija
06.10.2018 |

Sanoin nimenomaan että IMUROI ENSIN KEITTIÖ, SITTEN VASTA OLOHUONE. Niin tietysti tämä ukko imuroi kaiken muun ennen keittiötä. Siis keittiön viimeisenä. Keittiö piti ensin, koska en halua pölyä sinne yhtään (hygieenisyys). Imurin imuteho heikkenee jokaisen huoneen jälkeen, koska pölypussi täyttyy. Keittiö pitää imuroida ensin, koska sen puhtaus on tärkeintä. Mies ei tehnyt niin kuin sanoin. Vähän vielä suutahti kun aloin heti valittaa. Mökötti aikansa telkkarin luona, kun tulin sanomaan hänelle, että MIES pyytäisi anteeksi. Tästä hän hermostui ja jumalautan tahdittamana lähti pihalle, varmaan kaljalle. Ilmeisesti häntä ei kiinnosta olla mies, kun ei pyytänyt anteeksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin huonoja!

Vierailija
2/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 - huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt huono ollut. En minä keksisi näin paljon asioita, joista joku voi edes teoriassa urputtaa. Kyllähän tämä teksti osoittaa paneutumista typerien provojen tekemiseen.

Vierailija
4/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit imuroinut itse, etkä maannut taas koko päivää av-palstalla. 

Vierailija
5/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se väärin imuroiva sika. Sitten voit keksiä paremman provon.

Vierailija
6/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö tottakai viimeisenä.

Vierailija
7/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mutta totta. Olen imuroinut avokkini mielestä väärin ja mun imurointi loppui siihen paikkaan. En ole imuroinut enkä koskenut imuriin 4 vuoteen. Nainen saa itse imuroida silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
8/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tyttöystävä, joka saneli, kuinka asiat tehdään. Oli.

Vierailija
9/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviövaimo on puhunut.

Vierailija
10/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstasta tulossa Suomen Huffington Post, josta iltalehtien toimittajat löytävät yhä uusia Oletko aina ... väärin.

Jos imurin imuteho heikkenee pölypussin täyttyessä, eikö silloin pitäisi vaihtaa uusi pussi? Aivan sama, missä järjestyksessä huoneet imuroi. Mutta onbhan se tietysti hienoo, kun pikkurouvalla on niin tarkka agenda kaikkiin kotitöihin. Voi miesparkaa!

Vierailija
11/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutakaa vaan provoa, mutta aikoinaan kuuntelin työkaveriani suu auki kun hän ripitti miestään puhelimessa (jaoimme yhteisen työhuoneen). Mies oli mennyt imuroimaan keskiviikkona ja toinen papattaa puhelimeen, että imurointi pitää tehdä torstaina! Että ei tuosta nyt ollut mitään hyötyä kun täytyy taas huomenna imuroida. Ja hirveät marttyyrikilarit päälle, että ”kun minun täytty aina kaikki tehdä, etkä koskaan auta missään”. Mun oli pakko lähteä pois huoneesta, kun en pystynyt kuuntelemaan. tuon jälkeen myös tajusin, että en ikinä valita mistään kotityöstä miehelleni kun toinen on kuitenkin sen hyvällä tarkoituksella tehnyt... enkä ole valittanut!

Vierailija
12/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutakaa vaan provoa, mutta aikoinaan kuuntelin työkaveriani suu auki kun hän ripitti miestään puhelimessa (jaoimme yhteisen työhuoneen). Mies oli mennyt imuroimaan keskiviikkona ja toinen papattaa puhelimeen, että imurointi pitää tehdä torstaina! Että ei tuosta nyt ollut mitään hyötyä kun täytyy taas huomenna imuroida. Ja hirveät marttyyrikilarit päälle, että ”kun minun täytty aina kaikki tehdä, etkä koskaan auta missään”. Mun oli pakko lähteä pois huoneesta, kun en pystynyt kuuntelemaan. tuon jälkeen myös tajusin, että en ikinä valita mistään kotityöstä miehelleni kun toinen on kuitenkin sen hyvällä tarkoituksella tehnyt... enkä ole valittanut!

Työkaverisi oli ihan normaali nainen, sinä taas olet harvinainen poikkeus. 

Vierailija
13/23 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki tahalleen väärin, koska määräilet toista.

Vierailija
14/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen palvelu, että kotona kuohitut miehet saa tulla mun luo ja olla kerrankin mies. Mulla on sisäkön puku ja teen nöyrästi kaiken mitä mies käskee.

Ette arvaakaan kuinka moni vässykkä mun luona käy, silleen ne jaksaa kotona jatkuvaa pilkkaa ja vittuilua

Vierailija
15/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😠

Vierailija
16/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin vähällä joutua lataamoon kun mies laittoi aina suodatinpussin väärin suodattimeen ja kengät väärin telineeseen eikä kääntänyt paitoja nurinpäin kun laittoi ne (väärin ja väärään) pyykkikoriin :D:D:D

Vierailija
17/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

simputusta

Vierailija
18/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaidetaanko teillä, ap, pölypussi joka imuroinnin välissä?

Vierailija
19/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten imuroidaan keittiö yleensä viimeisenä.

Vierailija
20/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso lukaali teillä on? Tai kuinka paskainen, kun pölypussi menee tukkoon muutaman huoneen jälkeen?