Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pyydettiin malliksi ja kaverini väitti että vain siksi, että olen niin pitkä

Vierailija
06.10.2018 |

Muuten ihan hyvä teoria, mutta olen vain 168 cm pitkä :D tietysti 155-senttisen kaverin mielestä olen ihan huikean pitkä. En mallipituinen kuitenkaan millään muotoa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä.

Vierailija
2/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä että miksi tämä piti päästä sanomaan. Ikään kuin suoraan vihjasi ettei se ainakaan ulkonäöstäni voinut johtua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kateellisia, vaikka muuta väittäisivät.

Vierailija
4/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet persoonallisen näköinen, hyvä ryhti ja kaunis liikehdintä, jolla vaatteet istuvat ja näyttävät kauniilta.

Vierailija
5/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaverisi siinä mielessä oikeassa että ei olisi pyydetty jos olisit lyhyempi.

Vierailija
6/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kateuden maailmaan.

Vierailija
7/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kademade on kaverisi.

Vierailija
8/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kutsuttiin kerran kuvattavaksi, kasvomalliksi. Sain sellaista palautetta lähipiiriltä, että jätin väliin. "Ne ei oo sua luonnossa nähneet, ei ne muuten pyytäisi."

Vierailija
9/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa 168cm malliksi on todella lyhyt, eli olet varmaankin ihan älyttömän kaunis jos tuon pituista on tultu ihan pyytämään malliksi. Onneksi olkoon, pääse pian tianaamaan enemmän rahaa muutamassa vuodessa, kuin ystäväsi luultavasti tulee tienaamaan koko elinaikanaan.

Vierailija
10/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mallit eivät ole ainakaan perinteisessä mielessä kauniita kasvoiltaan. Eivät myöskään naisellisia vartaloltaan.

Vierailija
11/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä jaksa uskoa että oikeasti malliksi, vaan näihin "maksa niin saat "mallikansion"".

Vierailija
12/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pyydettiin malliksi, mutta työskentelen mieluummin lääkärinä.

Vierailija
13/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet mallit eivät ole ainakaan perinteisessä mielessä kauniita kasvoiltaan. Eivät myöskään naisellisia vartaloltaan.

No jollain tavalla ovat kuitenkin viehättäviä. Esimerkiksi täällä paljon parjattu Kate Moss (168 cm) oli nuorena mielestäni aivan älyttömän kaunis ja mielenkiintoisen näköinen kasvoistaan. Vaikka ei mitään perinteistä missityyppiä kai olekaan.

Vierailija
14/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vaikka Victorias Secrets -malleja katsoo, niin ainakin mun silmissä hyvinkin kauniita.

Vierailija
15/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, eli pyydettiin malliksi. Useammin kuin kerran. Syynä varmaan pituuteni 178 ja olin silloin todella hoikka. Erehdyin muutamille asiasta mainitsemaan ja he olivat jotenkin huvittuneita. En lähtenyt edes kokeilemaan koska olin todella ujo ja ei sopinut luonteelleni muutenkaan. Tuntui silti pahalta ihmisten reaktiot. "Hei oletko kuullut että Saijaa pyydettiin malliksi, heh heh".

Vierailija
16/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jsjdjdjd kirjoitti:

Millä rahoitit lääkärin opintosi vai olitko varakas jo valmiiksi?

Vierailija
17/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama, eli pyydettiin malliksi. Useammin kuin kerran. Syynä varmaan pituuteni 178 ja olin silloin todella hoikka. Erehdyin muutamille asiasta mainitsemaan ja he olivat jotenkin huvittuneita. En lähtenyt edes kokeilemaan koska olin todella ujo ja ei sopinut luonteelleni muutenkaan. Tuntui silti pahalta ihmisten reaktiot. "Hei oletko kuullut että Saijaa pyydettiin malliksi, heh heh".

Onpas törkeää. :/

Vierailija
18/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut kutsuttiin kerran kuvattavaksi, kasvomalliksi. Sain sellaista palautetta lähipiiriltä, että jätin väliin. "Ne ei oo sua luonnossa nähneet, ei ne muuten pyytäisi."

Valokuvamalli on eri asia kuin live-malli. Livenä nätti voi näyttää valokuvissa mitäänsanomattomalta, valokuviin vaaditaan voimakkaammat piirteet.

Vierailija
19/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jsjdjdjd kirjoitti:

Olen siis mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän