Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit nimetä lapsesi uudelleen

Vierailija
06.10.2018 |

Antaisitkohänelle/ heille vielä samat nimet, mitä aikoinaan annoit? Vai muuttaisitko jotakin?
Itse vaihtaisin esikoiselta keskimmäisen nimen pois ja jättäisin vain kaksi nimeä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaihtaisin. Myös ne kolmannet nimet pois. Pitkän sukunimen kanssa nimilitania on aika pitkä :(

Vierailija
2/10 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin X ja C kirjaimija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat antaisin. Olen tajunnut erityisesti vasta nyt myöhemmin, miten hyvin nimeäminen menikään, paremmin ei voisi olla! <3 lapseni nimet sointuvat yhteen ja ovat monella tapaa merkitykselliset, mun rakas <3 <3

Vierailija
4/10 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin toisen lapsemme toisen nimen Emiliaksi koska se soituisi todella kauniisti kaksitavuisen etunimen kanssa. Miehelle se ei kuitenkaan käynyt koska hän tunsi erään "vähä-älyisen" Emilian :/ Nyt toinen nimi on mielestäni vähän huono, mutta ei onneksi se tärkein nimi. Muuten olen todella tyytyväinen lastemme nimiin. Jos jokin niin pojan nimen yleisyys vähän harmittaa, mutta en sitä sen vuoksi haluaisi vaihtaa, että muutkin nimestä tykkää :D

Vierailija
5/10 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin sukunimeksi minun sukunimeni, aivan kuten alunperin oli tarkoituskin. Synnytyksen jälkeisissä hormoonihuuruissa annoin miehen puhua ympäri. Tätä kadun ja paljon. Etunimet ovat juuri täydelliset.

Vierailija
6/10 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin tyttäreni nimen viimeisen kirjaimen Y:ksi.

En muuta.

Vierailija
7/10 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin tyttäreni nimen viimeisen kirjaimen Y:ksi.

En muuta.

Fanni?

Vierailija
8/10 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näin jälkikäteen ajateltuna, olisi ollut viisainta antaa lapselle ”kansainvälinen” nimi. Ihan vain sen takia, että meillä on niin paljon sukulaisia Jenkeissä ja matkustamme sinne usein. Harkinnassa myös muutto vähäksi aikaa sinne jossakin vaiheessa.

Vierailija
9/10 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Anteron nimeäisin Nico-Petteriksi ja Maija Pauliinan Annicca Ceto-Orwociksi.

Vierailija
10/10 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta. Esikoisella ja kuopuksella on kaksi nimeä, joista ensimmäinen on lyhyt kutsumanimi ja toinen klassisesti vähän pidempi. Niihin olen tyytyväinen.

Mutta keskimmäisellä on kolme nimeä, ja siinä on kyllä ihan liikaa. Annoimme hänelle vähän erikoisen ensimmäisen etunimen, ja sitten sitä kompensoidaksemme annoimme toiseksi nimeksi lyhyen tavisnimen, jota hän voisi käyttää halutessaan kutsumanimenä. Ja sitten hänellä on vielä kolmaskin, vähän pidempi etunimi, suvusta. No, kävi niin että hän rakastaa erikoista etunimeään ja inhoaa sitä keskimmäistä nimeä. Itsellänikin on alkanut tökkiä se rimpsu. Eli jos uudestaan saisin päättää, antaisin hänellekin vain kaksi nimeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä