Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on järjestelmä millä seuraan reaaliajassa kaikkea mitä alaisten kaikilla työtietokoneilla ja -puhelimilla tehdään

Vierailija
06.10.2018 |

Yhtiöni omistamiin puhelimiin asennetaan seurantaohjelma ja näen sillä missä puhelimet on, kaikki niihin asennetut muut ohjelmat, ja luen kaikki tekstarit ja minulla on vapaa pääsy mikkiin ja kuulokkeeseen. Samoin yhtiöni tietokoneet antaa minulle mahdollisuuden seurata reaaliajassa kaikkea mitä näytöllä tapahtuu. Niistäkin voin kuunnella mikrofonia ja tarvittaessa lähettää ääntä kajarista.
Varsinaiset työsuhdelaitteet erikseen mutta miksi useimmat työntekijät ilmeisesti kuvittelee omistavansa työhön käytettävän tekniikan ja käyttää sitä kirjaimellisesti mihin tahansa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, on sinunlaisia toimareita. Ja sitten on kuten meillä. Saamme käyttää miten haluamme työkonetta myös vapaa-ajalla. Firmastamme löytyy myös pakettiauto ja peräkärry. Myös nämä ovat ilmaiseksi käytössä iltaisin ja viikonloppuisin. Toki bensat täytyy itse ostaa pakettiautoon. Meidän toimari ajattelee, että sitä parempia työntekijöitä hän saa, mitä parempaa huolta hän meistä pitää. Hänelle nämä pikku edut ovat pieni asia. Mutta työntekijöille iso.

Toi pakettiauton lainaaminen voisi kiinnostaa verottajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä