Mitä jos laitettaisiin korkki kiinni ja annetaan lapselle kerrankin selvä viikonloppu
Ei ole sitten huomenna paha olo ja kauhea morkkis, eikä lasten tarvitsisi heti aamusta alkaen katsella sita samaa piirrettyä.
Kommentit (37)
XDDD Turhaan yritit tehdä itsestäsi jotain enkeliä.
Nyt kyllä vedetään urakalla sitä Viinaa. Taidan tänään örveltää ja hakata vaimon/lapset.
Voin sanoa, että kannattaa olla juomati jos on pieniä lapsia, ei ole kiva kun nyt aikuisina puhuvat kuinka äiti yrjösi lipastoon ja kuinka... muuta muuta. Ei ole kivaa kuultavaa sitten mummuna. Lapsi muistaa etenkin jos on vanhempi humalassa ja sattuu jotain.
Joo. Lapset on mummolassa. Itse ryyppään kuin mikäkin.kippis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tulevaisuus olisi turvattu niin ei tarvitsisi juoda? Vai mitä.
Tällä menolla eletään nyt tässä hetkessä. Eli korkki pysyy auki.
Parempi juoda nyt kun sitten kun ollaan katuojassa kaikki. Sitten katuojassa vain harmittelisi kun ei aikanaan nautittu ja syöty sipsejä ja suklaata naama tahmaisena.
Se on nyt eikä muulloin.
Kiitos vaan viherasemmistolle tästäkin että nyt pitää nauttia kun ei huomisesta ole varmuutta!
Ai vihervasemmisto :D
Kiitos porvareille vaan että ihmiset ryyppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tulevaisuus olisi turvattu niin ei tarvitsisi juoda? Vai mitä.
Tällä menolla eletään nyt tässä hetkessä. Eli korkki pysyy auki.
Parempi juoda nyt kun sitten kun ollaan katuojassa kaikki. Sitten katuojassa vain harmittelisi kun ei aikanaan nautittu ja syöty sipsejä ja suklaata naama tahmaisena.
Se on nyt eikä muulloin.
Kiitos vaan viherasemmistolle tästäkin että nyt pitää nauttia kun ei huomisesta ole varmuutta!
Ai vihervasemmisto :D
Kiitos porvareille vaan että ihmiset ryyppää.
😂😂😂
Lapsi saa ihan itse päättää ottaako hän vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä vedetään urakalla sitä Viinaa. Taidan tänään örveltää ja hakata vaimon/lapset.
Muista sitten ajaa lumihankeen kaikki! Huomenna aakkosasemalta ruusupuska vaimolle lapsille ässämix pussi.
Lapset ei meidän perheessä päätä mistään vaan vanhemmat päättävät.
Meillä aikuiset on ne jotka päättää milloin korkki aukeaa ja näin.
Tästä ei neuvotteluita käydä paitsi suvun vanhempien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitten huomenna paha olo ja kauhea morkkis, eikä lasten tarvitsisi heti aamusta alkaen katsella sita samaa piirrettyä.
Ap ei ole vielä kuullut että humaltuminen on uncool joka paikassa muualla paitsi ap:n tuttavapiirissä-
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei vaan kestä selvinpäin. Pieni nousuhumala niin ollaan enemmän samalla taajuudella.
Jep. Sen takia mulla ei lapsia ole eikä tule. Oon siis raitistunut alkoholisti ja mulle oma terveys on tärkeämpää, kun lapsien teko siks että pitää saada veronmaksajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei vaan kestä selvinpäin. Pieni nousuhumala niin ollaan enemmän samalla taajuudella.
Jep. Sen takia mulla ei lapsia ole eikä tule. Oon siis raitistunut alkoholisti ja mulle oma terveys on tärkeämpää, kun lapsien teko siks että pitää saada veronmaksajia.
Huonoin selitys sille että et noudata oman eliösi elinkaarta.
Pentu, täysi-ikäinen, vanhempi, vanhus, kuolema.
Ei lastenteko ole mikään valinta vaan normaali eliön elinkaari. Jos et kykene tekemään lapsia niin se on epäonnistumista siinä että olet eliö.
Turha selitellä lapsettomuutta mitenkään. Elämässä eliöt luonnollisesti lisääntyy.
Olisipa lapsi, akka vei tuhkatkin pesästä lähtiessään.
Kyllä pari drinksua kuuluu tavallisen perheen normaaliin viikonlopun viettoon.
Kyllä tulee oksennusta suuhun ja alkaa ihan itkettämään kun ajattelee oksettavia tiukkapipoja jotka yrittävät pilata kivan viikonlopun!!!!!!!
Kuka pienten lasten vanhempi edes jaksaa juoda edes sitä yhtä saunakaljaa? Kun univelkaa on tarpeeksi niin alkoholista ei tule edes nousuhumalassa hyvä olo vaan nopea totaaliväsähtäminen. Lasten myötä musta on tullut vahingossa absolutisti.