Suosikkialueesi helsingissä?
Kommentit (21)
No ei ainakaan Redi, koska siellä eksyi.
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan Redi, koska siellä eksyi.
You weren't redi.
Arkadianmäki koska olen siellä töissä.
Vanha eira ja kaivopuisto. Lauttasaari (rannat).
Kivikko Vantaan Rajakylän puoleinen osa. Helsinki loppuu tähän ja vieressä ihanat kallioiset metsät johon pääsee yksin tai koiran kanssa haahuilemaan milloin vain. Viidessä minuutissa voit kuvitella olevasi Lapissa samoilemassa tuntureilla.
Kulosaari. Ihana, luonnonläheinen alue, lapsiperheiden unelma, hyvä koulu ja lähellä keskustaa.
Vierailija kirjoitti:
Arkadianmäki koska olen siellä töissä.
Kyllä sinut torkkupeitto on täällä useaan otteeseen tunnistettukin.
Lauttasaari.
Koska asun täällä ja viihdyn hyvin.
Laru. Kivat rannat ja muutenkin viihtyisä alue.
Alppipuisto. Linnanmäen alapuolella. Vaikka fillarireissulla kiva paikka levähtää.
Myös Linnunlaulu ja Töölönlahti, mukavia hengähdyspaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Alppipuisto. Linnanmäen alapuolella. Vaikka fillarireissulla kiva paikka levähtää.
Eikö siellä ole nykyisin huumekauppaa ja levotonta?
Katajanokka; kaunis arkkitehtuuri (vanha puoli), meri, puistot, Kanavanrannan kahvila-ravintola-alue ja Allas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole nykyisin huumekauppaa ja levotonta?
Ei päivällä, eikä siihen aikaan, kun minä olen liikkeellä. En ole huomannut. Ehkä yöllä sitten? En liiku öiseen aikaan. Nukun silloin, kuten kunnon kansalaisten tuleekin.
Käpylä, Kumpula, Kulosaari, Arabianranta, Viikki ja Viikinmäki
Vierailija kirjoitti:
Katajanokka; kaunis arkkitehtuuri (vanha puoli), meri, puistot, Kanavanrannan kahvila-ravintola-alue ja Allas.
Autoilijan on hankalaa päästä Skattalta pois. Vain yksi ulos-/ sisäänmeno väylä ja sekin on aina ruuhkainen.
Mosala ja sitten kakkosena Lyytinmäki.
t.yh mosalasta
Käpylä, koska asun siellä ja naapurini ovat parhaita.