Voisiko joku teistä suurista tietäjistä nyt VIHDOIN ja viimein kertoa, että mitä huoltoa se talo MUKAMAS vaatii?! XDDD Minä kun luulin, että talo hoitaa itse itsensä? ..ttu mikä i_d_i_ootti XD
En tajua miten joku voi olla noin ty-h-mä XDD Ihan tosissaan ihmetellään, että miten sitä taloa pitää huoltaa, häh? Ja vielä ivallisesti, vaikka itse on ison luokan i_d_iootti XD. Miten joku ei voi ymmärtää, että talo homehtuu ja ränsistyy, jos siitä ei pidä huolta?!
Kommentit (4)
Kun vielä kierreltiin sitä omaa taloa etsimässä, turhankin usein edellinen omistaja oli elänyt "valmiissa maailmassa". Ei se vielä mitään että kiintokalusteet oli 50-60-lukuisia (ovat monesti kauniimpia ja kestävämpiä kuin uudet), mutta piha puuttuvine salaojineen, vuotava katto ja mätivä seinä, sinne 50-60-luvulle jäänyt hiljalleen umpeen sammaloituva kellariautotalli ja kirsikkana kakun päällä mahdollisesti alkuperäiset käyttövesi/viemäri/sähköt kyllä karkoitti aika tehokkaasti siltä tontilta.
Ihmiset ei vaan tunnu ymmärtävän että jokaisella talon osalla ihan siitä uloimmasta maalipinnasta alkaen on oma tekninen käyttöikänsä. Jauhelihapaketti lentää roskiin jo viimeisenä myyntipäivänä, mutta tupa on vedetty Pika-Teholla vuonna keppi ja kivi, seinillä ne maalinriekaleet roikkuu kuin uima-altaat pusseina, mutta niille ei tehdä mitään.
Meillä on itsepuhdistuva itsekorjaava talo. Oletteko jotain köyhiä vai?
Up