Luottamusmies tässä, tunnustan nyt syntini
Oikeasti siellä yt-nruvotteluissa ei neuvotella mistään, vaan syödään pullaa ja juodaan kahvia työnantajan kanssa. Minua ei kiinnosta yhtään irtisanottujen ja lomautettujen asiat. Työnantajapuoli antaa jonkin esityksen ja minä allekijoitan. Ainoa mikä kiinnostaa on saamani luottamusmieskorvaus ja irtisanomissuojat.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tunnistettu'd kirjoitusasusta
entäs sitten? t. ap luottamussmies
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten edes voisit tehdä?
en tiiä kai mä voisin rotestoida tai jotain. t. ap luottamusmies
ja kaikki eripura työnantajan kanssa on ihan teatteria. Oikeesti siellä yhdessä naureskellaankin vähän hyväuskosille työläisille t. ap luottamusmies
Minä istuin pääluottarina yt -neuvotteluissa, jossa toisella puolen istui pomoja, joilla oli ihan yhtä vähän päätäntävaltaa kuin minullakaan. Käskyt tuli omistajalta, johon yt laki ei yllä.
Kannattaa antaa toimi sellaiselle, jota se kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti siellä yt-nruvotteluissa ei neuvotella mistään, vaan syödään pullaa ja juodaan kahvia työnantajan kanssa. Minua ei kiinnosta yhtään irtisanottujen ja lomautettujen asiat. Työnantajapuoli antaa jonkin esityksen ja minä allekijoitan. Ainoa mikä kiinnostaa on saamani luottamusmieskorvaus ja irtisanomissuojat.
Ok. Pystytkö kertomaan jotain, mitä emme vielä tiedä?
Eipä siellä neuvotteluissa luottamusmiehet pysty kuin huolehtimaan siitä, että kaikki menee lakien mukaan.
Tunnistettu'd kirjoitusasusta