Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Onko normaalia unohtaa tällaista??

Vierailija
06.10.2018 |

Minulla on 10 mariskolia kaapin päällä koristeena. Olen osan ostanut ja osan saanut lahjana. Kaikki eri värisiä. Nyt näin facekirppiksellä lilan mariskolin ja ajattelin että tuommoinen olisi hieno.
Tänään katse osui kaapin päälle ja siellä oli se lila mariskoli jonka olen itse ostanut noin vuosi sitten. Olin unohtanut jotenkin sen olemassaolon kokonaan....
Ahdistaa vaan miten olen tuommoisen unohtanut...
Kokoelma on näkyvällä paikalla mutta en minä niitä päivittäin ihaile tai erityisesti katsele.... :( Ihan tyhmä juttu mutta tuli vaan outo fiilis. Olen alle 30 Jos se kiinnostaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on todella ollut helppoa jos tuo on asia mikä aiheuttaa ahdistusta.

Vierailija
2/9 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Minultakin löytyy kaapista yhtä sun toista vuosi sitten ostettua ja unohdettua. Sinulla on 10kpl tuotetta, miten ne värit voisi muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäsi on todella ollut helppoa jos tuo on asia mikä aiheuttaa ahdistusta.

Itse asiassa ei ole. Sairastan ahdistuneisuushäiriötä ja kaikki mikä esim. Vihjaa johonkin sairauteen saa minut ihan pois tolaltani.

Siinä missä joku muu olisi vaan nauranut tälle havainnolle niin se aiheutti itsessäni paniikin...

Ap.

Vierailija
4/9 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen unohtanut oman puhelinnumeroni, ollut siis sama numero vuosia. Ok, oli lapset pieniä ja univajetta ja katko kesti vaan muutaman minuutin. Ja mies unohtanut läheisen työkaverinsa nimen, siis ihan tuosta vaan hetkeksi.. Varsinkin jos on väsymystä, niin kyllä näitä tulee. Itsellä tuosta on kymmenen vuotta ja ihan sujuvasti olen opiskellut uuden ammatin ym, ja mitään neurologista vikaa ei ole, joten olisin kyllä ihan huoletta tuollaisesta!

Vierailija
5/9 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet ahdistuksella käyvä ihminen, niin eihän silloin voi mitenkään muisti toimia normaalisti.Ajatteles nyt itsekin. Muistat varmasti muita tehokkaammin kaikki pelottavat jutut, mutta niille positiivisille ei silloin jää työmuistiin tilaa. Ilman häiriöitäkin stressi tekee tuon, että muisti on onneton.

Eikös?

Vierailija
6/9 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olet ahdistuksella käyvä ihminen, niin eihän silloin voi mitenkään muisti toimia normaalisti.Ajatteles nyt itsekin. Muistat varmasti muita tehokkaammin kaikki pelottavat jutut, mutta niille positiivisille ei silloin jää työmuistiin tilaa. Ilman häiriöitäkin stressi tekee tuon, että muisti on onneton.

Eikös?

No tää on kyllä totta... Olen nukkunut melkein viikon tosi kehnosti. Ja muutenki ollu stressiä.

Vierailija
7/9 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan jatkuvasti kirjoja ja elokuvia mitä hyllyistä jo löytyy. Keräilen siis esimerkiksi tietynlaisia elokuvia, osa melko harvinaisiakin, joten luulisi, että muistan jos olen ostanut.

En ole ajatellut koskaan, että olisi syytä huolestua :D

Vierailija
8/9 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan jatkuvasti kirjoja ja elokuvia mitä hyllyistä jo löytyy. Keräilen siis esimerkiksi tietynlaisia elokuvia, osa melko harvinaisiakin, joten luulisi, että muistan jos olen ostanut.

En ole ajatellut koskaan, että olisi syytä huolestua :D

Olen itseasiassa pitkään halunnut lilan kastehelmi tuikkukipon:D olen vaan ajatellut että kun on se mariskolikin... Nyt se vaan oli sitten haihtunut mielestä...

Vierailija
9/9 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Sinulla on mariskoli-viirus.  Myy kaikki pois ja paranna itsesi. Heti!