Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille. Loukkaannutteko jos mies tarjoaa teille baarissa drinkin?

Vierailija
05.10.2018 |

Oletatteko että miehellä on taka-ajatuksia, ja vastentahtoisesti otatte drinkin vastaan, samalla mielessäne miestä kiroten?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta. Jos mies olettaa saavansa pilua niin se on hänen ongelma.

Vierailija
2/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, mutta ei kyllä ole koskaan tarjottukaan, eli ei ole varaa loukkaantua moisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan drinkin vastaan käteeni ja heitän lasin sisällön miehen naamalle ja huudahdan: Sika!

Vierailija
4/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi varmaan kokonaistilanteesta ja tavasta millä sen tekisi.

Jos juttu muistaisi muutenkin ja siinä tarjoaisi puolihuomaamatta niin ok. Jos tekisi tarjoamisesta numeron niin vaikuttaisi siltä että drinkkiin sisältyy taka-ajatuksia.

Vierailija
5/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäystippa drinksut just parhaita.🤗

Vierailija
6/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu, enkä ota vastaankaan, ellei mies ole omani.

Vierailija
7/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vastaan, enkä loukkaannu.

Vierailija
8/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen käytöksestä ja siitä, minkälaisen vaikutelman hänestä saan. Tuntuu hölmöltä, jos tiskillä päivystävä tyyppi tarjoutuu maksamaan juomani, ilman että olemme jutelleet sitä ennen sanaakaan. Mieheltä, jonka kanssa on vietetty hetki aikaa ja juttu luistaa, voin ottaa juoman. Pääsääntöisesti maksan kuitenkin itse ja saatan puolestani tarjota miehelle.

Vierailija
9/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vastaan koska kokemukseni mukaan miehillä on aina joku taka-ajatus. Sitten suututaan kun homma jää vain keskustelun tasolle.

Vierailija
10/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luokkaannu, mutta en ota vastaakaan. Jos joku väkisin tarjoaa niin siinä kohtaa käy ärsyttää, koska jokaisen pitäisi ymmärtää kohtelias kieltäytyminen.

Vierailija
11/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta hermostuisin, kun pitää alkaa miettiä miten torjun sen enkä anna ymmärtää tai mitä tarjoan takaisin. Menisin siis vähän vaikeeksi.

Vierailija
12/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisit mielummin rahaa.💶

Vierailija
13/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin olla epäluuloinen tyrmäystippojen suhteen.

Vierailija
14/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletatteko että miehellä on taka-ajatuksia, ja vastentahtoisesti otatte drinkin vastaan, samalla mielessäne miestä kiroten?

Ööö, en. Olen itse vastuussa valinnoistani, ottaa vastaan tai torjua drinkki, tarjoaminen ei ole koskaan väärin sinänsä.

Vierailija
15/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu ja otan kyllä vastaan. Yleensä kiitän nyökkäämällä ja kipitän omaan pöytääni juomaan. Muuta minulta ei heru :)

Ei ole minun ongelmani jos mies olettaa että juoman tarjoamalla kiitosta enemmän saavan.

Vierailija
16/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ota drinkkiä vastaan jos mies on tuntematon. Tutun kanssa jutellessa en loukkaannu vaan otan vastaan mutta tarjoan kyllä itse seuraavan.

Jos nyt käy niin että jonkun kanssa siinä baaritiskillä notkuessa jopa tutustuu niin tarjoan aina takaisin.

Vierailija
17/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta todennäköisesti ensin kieltäytyisin, ja mikäli mies välttämättä haluaisi tarjota, saattaisin vielä vähän jopa rautalangasta vääntäen udella, että "ihan ystävällisenä eleenä vain?"

Saattaisin senkin jälkeen vielä todeta, että voidaanhan me juomien ajan rupatella, mikäs siinä. Osti mies minulle tämän jälkeen juoman tai ei, niin seuraava puheenaiheeni olisi tod.näk. baarien juomantarjoilukulttuuri, ja mitä se merkitsee.

Olisin varmaan niin tylsää juttuseuraa, ettei kukaan haluaisi tarjota tämän jälkeen enää toista. :D Jos tuota ensimmäistäkään kaiken jaaritteluni jälkeen.

Vierailija
18/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta mieheni voisi loukkaantua. Jos olisin sinkku antaisin tarjota ehkä yhden jos mies on sen tyyppinen, että siedän jäädä hetkeksi juttelemaan. En joka tapauksessa lähde "jatkoille" niinkuin jossain ketjussa oli puhe, joten tsekkaisin onko mies kiinnostava ja vaihdettaisiin yhteystietoja jos nappaa. Minulle ei montaa tarvitsisi siis tarjota kun en harrasta kunnon kännejäkään. Jos mies ei vaikuttaisi ollenkaan mieleiseltä niin sanoisin drinkistäkin "ei kiitos".

Vierailija
19/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten reagoisin, koska noin ei ole tapahtunut koskaan.

Vierailija
20/21 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu. Riippuu tilanteesta otanko vastaan. Hyviin tapoihin kuuluu nauttia juoma tarjoajan seurassa. Jos en siihen ole valmis, en ota vastaan. En myöskään ota, jos tuntematon tuo minulle juoman, mutta jos saan sen suoraan tarjoilijalta, se on ok sinänsä. Drinkin vastaanottaminen ei velvoita muuhun, ei ole pakko edes tarjota seuraavaa, mutta jos juttu jatkuisi niin saattaisin tapauskohtaisesti harkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä