Vierailija

Musiikkia ja televisiota huudatetaan kuin viimeistä päivää, lauletaan, vihellellään.... "parasta" on jos joku alkaa kiljumaan tai huutamaan ihan vain huviksensa vaikka kesken jännittävän xbox pelin ":)"

Parhaaksi ratkaisuksi olen keksinyt laittaa oman tietokoneen musiikit täysille peittämään muuta melua, kuulosuojaimet korviin ja toivoa parasta. Pari kertaa olen herännyt 3:30 koska pakko saada tärkeät koulujutut valmiiksi ja tällöin talo on hiljainen.

Olen pyytänyt ja rukoillut, mikään ei auta. Kirjastoon voisin mennä, mutta se on 7km päässä ja tulee talvi. Autoa ei ole koska olen alaikäinen, ja tämän vuoksi en vielä voi myöskään muuttaa pois kotoa. Ja sitten ihmetellään miksi ihmeessä saan kokeista niin huonoja numeroita :)

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

Kirjasto 7km päässä? Missä landella oikein asut? Mulla on varmaan kolme kirjastoa parin kilsan säteellä ja asun melkein 10km etäisyydellä keskustasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pyydä joulupukilta vastamelukuulokkeet. Apteekista ja rautakaupasta saa hyviä korvatulppia. Stereoitasi huudattamalla hommaat itsellesi häädön.
Metelöijistä valitetaan isännöitsijälle, yhtiökokous heittää ne pihalle vaikka omistusasunnosta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.