Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakottaako mustasukkaiset miehet teidän leikkaamaan lyhyen tukan kun muutatte yhteen

Vierailija
05.10.2018 |

?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh??

Vierailija
2/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mieheni rakastaa pitkiä hiuksiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
4/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään kyniä vaimoni hiuksia.

Miksi ihmeessä?

Vierailija
5/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihmeessä muuta tyypin kanssa, joka pakottaa sua mihinkään!!

Vierailija
6/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies haluaisi naisensa muuttuvan rumaksi yhteenmuuton jälkeen? En ymmärrä aloitusta.

Vierailija
7/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kovasti esittäny toivomuksen ettei vaimo leikkaisi hiuksiaan. Ei ole leikannut 20 vuoteen

Vierailija
8/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on taas joku kiltti joka kuvittelee mielessään kuinka kauheita miehet ovat naisille, jotka vain hän voisi pelastaa jos tajuaisivat sen.

Vierailija
9/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mies haluaisi naisensa muuttuvan rumaksi yhteenmuuton jälkeen? En ymmärrä aloitusta.

Ei hiusten leikkaus tee rumaksi. Lyhyet hiukset on nätit ja helppohoitoiset.

Vierailija
10/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi laittaa nainen ketjulla patteriin kiinni. Paska ja kusi ämpäri viereen.

Vierailija
11/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä leikkaisi.

Vierailija
12/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mustatukkaiset miehet olisivat enemmän taipuvaisia tuohon?

Vierailija
13/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

,??????

Täh? Miksi pitäs leikata? Mikä idea? Ei ymmärrä ..

Vierailija
14/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhythiuksiset naiset ovat rumia. Kuka mies sellaisen huolii?

Vierailija
15/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakottanut, mutta sanoi että leikkaisinko lyhyeksi että olisi parempi. Lisäksi olen kuulemma paremman näköinen ilman meikkiä ja arkivaatteissa.  Laitoin kerran hienommat vaatteet ja meikkasin niin tuli turpiin kun tulin kotiin työpaikan pikkujouluista ja juttelin siinä pihalla jonkun randomin tyypin kanssa pari sanaa. Tuli hakemaan minut etuajassa sieltä heti ruokailun jälkeen kun muut lähtivät karaokeen jatkoille.

Kannatti olla sen kanssa!

Nyt on kuulemma pitkähiuksisen naisen kanssa jonka kauneus on käsittämätöntä, kuten mulle tekstasi. 

Vierailija
16/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikilla yli 40v. naisilla on lyhyiksi kynityt hiukset, pahimmat punaisiksi/mustiksi värjätyt. Ovat lisäksi lihavia. Sitten ihmetellään, kun miehiä ei kiinnosta.

Vierailija
17/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

No ei. Ei sellaista miestä olekaan joka vois pakottaa mut siihen. Mustasukkaisuuteen taipuvat karsiutuvat veks samantien kun kontrollointihaluja ilmenee. Ei yksikään mies ole sen arvoinen että sellaista katson.

Vierailija
18/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kaikilla yli 40v. naisilla on lyhyiksi kynityt hiukset, pahimmat punaisiksi/mustiksi värjätyt. Ovat lisäksi lihavia. Sitten ihmetellään, kun miehiä ei kiinnosta.

Kyllä minun Irakilaista miestäni kiinnostaa. Ei ole koskaan arvostellut läskejäni eikä lyhyitä hiuksiani. En edes meikkaa. Joillekin miehille sisäinen kauneus on tärkeintä.

Vierailija
19/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Mulla on pitkät hiukset eikä niiden väri ole kumpikaan mainitsemasi.

Mutta mulle on ihan sama kiinnostaako miehiä, olen varattu.

N40+

Vierailija
20/20 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein törmään siihen että miehet kuvittelevat lyhyiden hiusten tarkoittavan kynittyjä poikahiuksia. Jos on esim polkkatukka niin se ei ole lyhyt tukka miesten mielestä. Makuasioita. Lyhyet voi olla nätit. Pitkät voi olla homssuiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi