G: MAMMAT! KUMMAN OTTAISITTE, JOS SAISITTE VALITA? KT-OSAKE HELSINGISTA(HYVALTA PAIKALTA) VAI ISO OK-TALO HELSINGIN ULKOPUOLELTA?
Kommentit (17)
Jos vanhaa kämppää ei sais niin sitten se OKT.
omakotitalojen muksuille. Minä ottaisin mieluummin noista vaihtoehdoista tuon kerrostaloasunnon. Joskaan en sijoittaisi välttämättä sitä ihan keskustaan vaan vähän väljemmille vesille, kuitenkin ihan hesaan.
17 vuotta asuin omakotitalossa kaukana Helsingistä, nyt monen mutkan kautta olen kotiutunut Helsinkiin, enkä täältä enää ikinä muuta pois. Lapsella on hurjasti harrastusmahdollisuuksia, kaikki palvelut ovat kävelymatkan päässä... Ei enää ikinä maaseudulle!!!
tuota halvatun pihaa tässä helteessä niin todellakin muuttaisin heti johonkin ihanaan vanhaan kerrostalokämppään jos mahdollisuus olisi. Toisaalta Helsinki ei kyllä paikkakunnista oo mikään 1 vaihtoehto. Mielummin sitten esim. Tampereelle.
Omakotitalo sais olla kans väh. 100 vanha tai sitten ihan uus niin, että sais sen ite suunnitella.
Uuden pitää olla moderni... ei mitään kannustaloa mulle kiitos.
Emme missään nimessä muuttaisi omakotitaloon kauas työpaikoista. Mökillä saa hoitaa puutarhaa ihan riittävästi.
Meidän perheelle ei sovi omakotitalo.
joten sijoitusmielessä ottaisin sen KT-kämpän.
Se KT olisi kuitenkin kalliinpi, joten voisin ottaa sen ensin, myydä ja sitten ostaa se OKT.
Ei kerrostalo ole inhimillinen asumismuoto...sellaisessa kennostossa ihmisiä päällekkäin monessa kerroksessa!!!
Omakotitalo on aivan ehdoton ykkönen!! Kaikkien kannalta!
vähintään 200km ulkopuolelta.......
Ikinä, en mistään hinnasta, halua omakotitaloon!
Lapsilla enemmän harrastusmahdollisuuksia ja kouluvaihtoehtoja yms. Esim. Ruoholahdessa tunnen väkeä kerrostaloissa ja on kauniit kodit meren äärellä.
hulina alkaa ku pääsevät sisälle. ihanaa ku saa potkasta perheen pihalle! =)
Olen asunut omakotitalossa kehäkolmosen ulkopuolella ja käynyt töissä Helsingissä. Ei siinä iso piha paljoa lämmitä, kun työmatkaan menee 2-2,5 tuntia päivässä.
Mies ei vaan ikinä suostuisi. :-)
Terveiset Pohjois-Karjalasta 100-vuotiaasta puutalosta. Ihanaa tämäkin on!
Nyt asutaan kaupungin laidalla, kamalaa!
Ikinä en täältä pois muuttaisi, omasta synnyinkaupungistani. Täällä on kaikki mitä kotikaupungiltaan voi toivoa.
Ja mitkä upeat kerrostalot keskustassa! Jos saisi valita, niin joku 100 neliön kämppä merinäköaloin, kolmemetrisin huoneineen ja kaakeliuuneineen..