Vierailija

Jotain tekis ehkä mieli leipoa.

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voihan enimmät pakastaa ja tehdä osasta vaikka kermavaahtoa pakastemarjoille tai letuille, ja leipoa vaikka kermakahvikakun?

Vierailija

Mä tekisin kermaista lohikeittoa, kanttarellikeittoa, pinaattikeittoa tai savujuustokeittoa. Jälkkäriksi irish coffeet kermaturauksilla.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Marjajäädyke pakkaseen, nyt kermavanukkaat, menee maidon tilalla muusissa, tulee hyvä jätski...

Vierailija

Laita pakkaseen niin voit käyttää niitä täysin tuoreen kerman tavoin ruokiin esim kiusauksiin, tai mihin vain ruokiin, joihin lisäät kermaa. Ihan aitoa kermaa usko pois. Tein tänään pastaa, johon sulatin kermatölkin pakkasesta.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Hanna-tädin keksejä, niitä mä aina teen happamasta kermasta. Tee isoja, 10 -15 senttisiä halkaisijaltaan, niitä on mukava syödä, väliin marjoja, jäätelöä tai kermavaahtoa.

Vierailija

Hanna-tädin keksejä, niitä mä aina teen happamasta kermasta. Tee isoja, 10 -15 senttisiä halkaisijaltaan, niitä on mukava syödä, väliin marjoja, jäätelöä tai kermavaahtoa.

Vierailija

Tavallista parempaa pannaria saat kun korvaat osan maidosta kermalla. Tai käytä kiusauksiin ja kermaisiin keittoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin kermaista lohikeittoa, kanttarellikeittoa, pinaattikeittoa tai savujuustokeittoa. Jälkkäriksi irish coffeet kermaturauksilla.

Sitä on 2 litraa!

Vierailija

Tee kermavoitaikinaa. Löytyy ohje netistä Valion sivuilta. Kermavoitaikinasta joulutortut, suolaiset pasteijat ja piirakat jouluksi ja myöhemminkin. Helppo käyttää,kun taikina on valmiina pakasteessa.

naapureille private show

Tee kermavaahtoa ja hivele sitä seksikkäästi rintoihisi avonaisen ikkunan edessä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.